
инерционна ролка за polo
инерционна ролка за polo

- pinsi
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
- Автомобил: Polo 1.9D
- Двигател: AEF 99
- Местоположение: Габрово
Май почти всички дизелови POLO-та имаме проблем с пистовия ремък.Я пробвай тук http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 1%EB%E5%EC
- pinsi
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
- Автомобил: Polo 1.9D
- Двигател: AEF 99
- Местоположение: Габрово
То не,че никой не иска ами никой не знае
Аз моя ремък за 4000 км. и остана без писти!Сега следващия се държи още ама незнам докога!Онзи ден сменях оптяжна ролка с конзола,един Г-образен болт(на който се държи ролката) и втулки към него!Щото аз си мисля,че оттам идва проблема.И сложих стария ремък защото е добре.Ще покарам и ще видя на къде ще тръгнат нещата....... 


- iavor84
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
- Автомобил: VW BORA VW POLO
- Двигател: AJM 2000 AEF 1997
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
споделям мнението на моя майстор във Велинград:
Според него ролката на динамото действа нещо като "бендикса" на стартера.И действително ако вземеш нова ролка в обратна посока на въртене се получава някакво "приплъзване" , което би трябвало да обира напрежението и вибрациите по системата и помага на обтегача.Моята беше блокирала и липсваше това приплъзване на заден ход.Смених я преди 5000км. Вчера като сменях маслото проверих ремъка и видях че е като нов.По принцип при мен издържаше около 6-7000 и се разпилява, така че скоро ще пиша пак като мина километрите.
Това е при мен, друг ако има идеи да сподели.
Не знам дали на диагностика в специализиран сервиз ще кажат какъв е проблема, тъй катое често срещан и предполагам са имали такива случаи.Някой да е ходил в сервиз на VW?
Според него ролката на динамото действа нещо като "бендикса" на стартера.И действително ако вземеш нова ролка в обратна посока на въртене се получава някакво "приплъзване" , което би трябвало да обира напрежението и вибрациите по системата и помага на обтегача.Моята беше блокирала и липсваше това приплъзване на заден ход.Смених я преди 5000км. Вчера като сменях маслото проверих ремъка и видях че е като нов.По принцип при мен издържаше около 6-7000 и се разпилява, така че скоро ще пиша пак като мина километрите.
Това е при мен, друг ако има идеи да сподели.
Не знам дали на диагностика в специализиран сервиз ще кажат какъв е проблема, тъй катое често срещан и предполагам са имали такива случаи.Някой да е ходил в сервиз на VW?
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
ремък
Моето поло преди време претърпя 1 удар,иначе е същото като твоето.И се оказа,че не са ми сменили Ролката (демферна шаиба),на коляновия вал.При удара са се назъбили тия каналчета на шаибата,и така ми скъса 2 ремъка.Накрая тругнах по морги да купувам демферна шаиба,цените бяха от 120-200лв защото е същата като на Г4
Щаибата я занесох на 1 сругар,тои задълбочи малко каналите.Позаформия я и сега си я карам без проблем 7000км.Огледаи си шаибата.На мен ми костваше 10лв за стругар 8лв ремък и 10лв труд
снимки на шаибата

Щаибата я занесох на 1 сругар,тои задълбочи малко каналите.Позаформия я и сега си я карам без проблем 7000км.Огледаи си шаибата.На мен ми костваше 10лв за стругар 8лв ремък и 10лв труд
снимки на шаибата
Да я пак ги сложи. 10x за helpa, но както казах всичко което е свързано с пиствия ремък е сменено. Значи майстори ми прегледаха целият оптягащ механизъм. Смених само оптягащата ролка. Железният прът който влиза в самата ролка е перфектен, няма никакъв луфт. Сменени са всички шайби ориг. от Германия, а не турските от BOSCH. Съжалявам ако обиждам някой, но мнението ми за тази фирма е повече от отрицателно. Разбирате ли просто всичко ми е сменено по номера на рама казах вече откъде, а късането си продължава. Значи пробиват се самите канали на пистака. Решението беше тази инерционна ролка (фрайлайф шайба). Доколкото ми бе обяснено примерно караш и си поддържаш 3000 оборота. Когато дадеш на нулева(междинна), ако не е тази ролка оборотите си падат на 1000, но алтернатора продължава да си върти и става преплъзване. Това е проблема, но ето смених я и нея не знам дали съм споменавал цена но като погледнах касовия бон=200 евро боли ме главата, и продължи да къса. Колата ми със сигурност не е удряна, щеще иначе да бие настрани. Започвам да се замислям дали не е защото имам доста силна музика и от самия резонанс, но едва ли е от това. И първият отговор който беше за водната помпа едва ли е от това защото досега дори и в тея жеги през лятото доста съм карал, колата не ми е загряла нито веднъж. Това е дилемата продължава...
Изминаха вече към 6 месеца откакто съм пуснал темата. И какво стана най-после всичко се оправи. Оправи се след над 2500 лева хвърлени на вятъра, нервите които съм изразходил излишни над 25000 хил. километра за около 4 месеца, които спокойно щях да си ги измина за около 2 години. И заради кого беше всичко това, заради хора наричащи себе си специалисти, хора които нямат и понятие от автомобили или такива, които гледат само да те претупат набързо и да ти вземат парите. Лошото в цялата случка е, че такива хора не могат да бъдат подведени под отговорност, т.е. ако имаше начин щях да ги съдя до дупка. Защото цялата работа се оказа, че идва от тяхната некомпетентност. Видях, че има специална тема за недоволни от сервизи, и мисля скоро да напиша кой сервиз е този в Плевен за да няма и други опарени. Смешното е друго, че за този проблем смених около3-4 т.н. майстора и какво стана накрая да намери проблема човека който продава частите. На този човек съм безкрайно благодарен име няма да споменавам, та той ми каза, че за съжаление в нашия град има майстори само за смяна на масла и филтри...и май се оказа много прав, поне за тези с които се сблъсках аз. В сегашния сервиз съм много доволен и освен масло друго не пипам. Мисълта ми е, че май наистина за нашите пътища golf и polo са най-здравите и лесно поддържани автомобили...Така, че колеги наистина ви пожелавам от сърце да не се сблъсквате с такива некомпетентни(в същото време имащи се за много знаещи) хора...