инерционна ролка за polo

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zikko
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:49
Автомобил:
Двигател:

инерционна ролка за polo

Мнениеот zikko » Пон 04 фев 2008 2:33


:( Здр. пичове. Така имам POLO от около 2 години. 1,9 sdi 64 коня. Много се надявам на някакъв хелп защото наистина вече не издържам. В първите няколко месеца нямах никакъв проблем. Като я взех смених всички ролки масла оптегач на пистака ангренажния и т.н. След 3-я месец започнаха проблемите и по-точно той е само един къса ми пистовия ремък. и започнаха смените пак наново всички ролки на хидравлика на алтернатор струва 300 кинта. Купих по скоро ми пратиха оригинален ремък от Германия 45 евро отново смених оптегача и той към 100-ина евро. А иначе водната помпа върти съосието е перфектно не е удряна. С тези части от германия ми издържа най-много но на 6000-я километър си заминаха и те. Това става на няколко пъти и вече съм хвърлил над 2300 кинта и никой ама не може да ми каже какво става. По софия идвах нищо и нищо. Казаха ми че с тая инерционна шайба всичко ще се оправи но ето че пак скъса. Наистина вече изслушвам всякакви мнения. И нямам клима. Ако някой има идея да пише предварително благодаря.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 04 фев 2008 8:42


Колега, като гледам останало е да смениш само водната помпа - нищо че на външен вид е перфектна. Гледам редовно предаванията по Дискавъри и в едно от тях майстора, като смени ангренажния ремък, смени и водната помпа, с обяснението, че тя трудно ще се адаптира на новия ремък.


jabeto
Мнения: 241
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот jabeto » Пон 04 фев 2008 16:25


Колега да не ти оптягат много ремъка незнам имали някакви стойноси за опъването на ремъка .Сигорно тва дето го поша е тъпо ама се надявам да намериш решение на проблема :(


Потребителски аватар
zikko
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:49
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот zikko » Пон 04 фев 2008 17:58


БЛАГОДАРЯ ВСЕ ПАК ТВА ЗА ВОДНАТА ПОМПА Е ДОБРА ИДЕЯ ВЪПРЕКИ ЧЕ ВЪРТИ ПАК МОЖЕ ДА Е ОТ НЕЯ. А ЗА JABETO ОТГОВОРА ЗНАЧИ РЕМЪКА И ТАЗИ ИНЕРЦИОННА РОЛКА СЪМ ГИ ПОРЪЧВАЛ ОТ ГЕРМАНИЯ ПО НОМЕРА НА РАМА И РЕМЪКА ЗА МОЙТА КОЛА Е PK5 НА 1219


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Пон 04 фев 2008 18:23


Май почти всички дизелови POLO-та имаме проблем с пистовия ремък.Я пробвай тук http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 1%EB%E5%EC


Потребителски аватар
zikko
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:49
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот zikko » Сря 06 фев 2008 0:28


Е ПИЧОВЕ НАД 120 ПЪТИ ВИДЯНО И САМО 2 ОТГОВОРА PLS ДАЙТЕ ОЩЕ HELP...


Потребителски аватар
zikko
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:49
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот zikko » Чет 14 фев 2008 18:07


няма оправяне и тва е. Никой не иска да помага...


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Чет 14 фев 2008 18:26


То не,че никой не иска ами никой не знае :( Аз моя ремък за 4000 км. и остана без писти!Сега следващия се държи още ама незнам докога!Онзи ден сменях оптяжна ролка с конзола,един Г-образен болт(на който се държи ролката) и втулки към него!Щото аз си мисля,че оттам идва проблема.И сложих стария ремък защото е добре.Ще покарам и ще видя на къде ще тръгнат нещата....... :roll:


Потребителски аватар
zikko
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:49
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот zikko » Чет 14 фев 2008 18:41


при теб нещата сигурно ще се оправят, защото много полота имат този проблем. При мене е друго аз съм сменил всичко, което е свързано с пистака и то с части от германия, но няма управия...


Потребителски аватар
iavor84
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
Автомобил: VW BORA VW POLO
Двигател: AJM 2000 AEF 1997
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот iavor84 » Пет 15 фев 2008 10:59


споделям мнението на моя майстор във Велинград:
Според него ролката на динамото действа нещо като "бендикса" на стартера.И действително ако вземеш нова ролка в обратна посока на въртене се получава някакво "приплъзване" , което би трябвало да обира напрежението и вибрациите по системата и помага на обтегача.Моята беше блокирала и липсваше това приплъзване на заден ход.Смених я преди 5000км. Вчера като сменях маслото проверих ремъка и видях че е като нов.По принцип при мен издържаше около 6-7000 и се разпилява, така че скоро ще пиша пак като мина километрите.
Това е при мен, друг ако има идеи да сподели.
Не знам дали на диагностика в специализиран сервиз ще кажат какъв е проблема, тъй катое често срещан и предполагам са имали такива случаи.Някой да е ходил в сервиз на VW?


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

ремък

Мнениеот deversant » Пет 15 фев 2008 17:47


Моето поло преди време претърпя 1 удар,иначе е същото като твоето.И се оказа,че не са ми сменили Ролката (демферна шаиба),на коляновия вал.При удара са се назъбили тия каналчета на шаибата,и така ми скъса 2 ремъка.Накрая тругнах по морги да купувам демферна шаиба,цените бяха от 120-200лв защото е същата като на Г4 :D
Щаибата я занесох на 1 сругар,тои задълбочи малко каналите.Позаформия я и сега си я карам без проблем 7000км.Огледаи си шаибата.На мен ми костваше 10лв за стругар 8лв ремък и 10лв труд
Изображение
Изображение
снимки на шаибата


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Пет 15 фев 2008 17:59


я сложи пак линковете


Потребителски аватар
zikko
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:49
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот zikko » Съб 16 фев 2008 0:00


Да я пак ги сложи. 10x за helpa, но както казах всичко което е свързано с пиствия ремък е сменено. Значи майстори ми прегледаха целият оптягащ механизъм. Смених само оптягащата ролка. Железният прът който влиза в самата ролка е перфектен, няма никакъв луфт. Сменени са всички шайби ориг. от Германия, а не турските от BOSCH. Съжалявам ако обиждам някой, но мнението ми за тази фирма е повече от отрицателно. Разбирате ли просто всичко ми е сменено по номера на рама казах вече откъде, а късането си продължава. Значи пробиват се самите канали на пистака. Решението беше тази инерционна ролка (фрайлайф шайба). Доколкото ми бе обяснено примерно караш и си поддържаш 3000 оборота. Когато дадеш на нулева(междинна), ако не е тази ролка оборотите си падат на 1000, но алтернатора продължава да си върти и става преплъзване. Това е проблема, но ето смених я и нея не знам дали съм споменавал цена но като погледнах касовия бон=200 евро боли ме главата, и продължи да къса. Колата ми със сигурност не е удряна, щеще иначе да бие настрани. Започвам да се замислям дали не е защото имам доста силна музика и от самия резонанс, но едва ли е от това. И първият отговор който беше за водната помпа едва ли е от това защото досега дори и в тея жеги през лятото доста съм карал, колата не ми е загряла нито веднъж. Това е дилемата продължава...


Потребителски аватар
zikko
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:49
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот zikko » Съб 02 авг 2008 3:24


Изминаха вече към 6 месеца откакто съм пуснал темата. И какво стана най-после всичко се оправи. Оправи се след над 2500 лева хвърлени на вятъра, нервите които съм изразходил излишни над 25000 хил. километра за около 4 месеца, които спокойно щях да си ги измина за около 2 години. И заради кого беше всичко това, заради хора наричащи себе си специалисти, хора които нямат и понятие от автомобили или такива, които гледат само да те претупат набързо и да ти вземат парите. Лошото в цялата случка е, че такива хора не могат да бъдат подведени под отговорност, т.е. ако имаше начин щях да ги съдя до дупка. Защото цялата работа се оказа, че идва от тяхната некомпетентност. Видях, че има специална тема за недоволни от сервизи, и мисля скоро да напиша кой сервиз е този в Плевен за да няма и други опарени. Смешното е друго, че за този проблем смених около3-4 т.н. майстора и какво стана накрая да намери проблема човека който продава частите. На този човек съм безкрайно благодарен име няма да споменавам, та той ми каза, че за съжаление в нашия град има майстори само за смяна на масла и филтри...и май се оказа много прав, поне за тези с които се сблъсках аз. В сегашния сервиз съм много доволен и освен масло друго не пипам. Мисълта ми е, че май наистина за нашите пътища golf и polo са най-здравите и лесно поддържани автомобили...Така, че колеги наистина ви пожелавам от сърце да не се сблъсквате с такива некомпетентни(в същото време имащи се за много знаещи) хора...


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 02 авг 2008 6:50


колега ремъка ли не беше сложен правилно?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: sklimoto, w_smith и 38 госта