Какво да взема г3 тди 90 или 110 кс.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Какво да взема г3 тди 90 или 110 кс.

Мнениеот recaro_7 » Пет 29 фев 2008 17:41


след тежка катастрофа с ГТИ-то ми преди 1 седмица сега съм на кръстотът,но този път не между VW и останалите....
а между два дизелови мотора.
Моля колеги който карат или са карали да споделят лични впечатления от гореспоменатита мотори:
-разход,динамика,обслужване и т.н.
иии верно ли харчат по 5 литра на 100 извън града :roll:

Благодаря предварително !!!




Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пет 29 фев 2008 18:09


Здравей. Аз карам Голф 3 ТДИ 110 коня и съм много доволен. Поддръжката сравнена с 90 коня не мисля, че е по скъпа. Може би ако тръгнеш да сменяш турбина, дюзи и т.н. ще е по-солено, но като консумативи мисля, че е същото. Относно разхода - аз съм падал и под 5 даже на към 4/100 отиваше извън града ама трябва много да го крепиш, което не е идеята ако си купуваш такъв мотор. Иначе откакто Ventoman ми "пипна" помпата и започнах да задминавам АБФ-ите не падам под 5/100 (ама па как вървиии) :twisted:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 29 фев 2008 19:30


ама те знаят ли :lol:


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пет 29 фев 2008 19:38


nasodotcom написа:ама те знаят ли :lol:


Па с тоя дето се пускахме няколко пъти знаеше. Старта му го взимам и до 80-100 съм 1-2 коли отпред. Към 150 ме настига и от 160 нагоре ме отвява :lol:


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

за 110кс

Мнениеот recaro_7 » Пет 29 фев 2008 19:38


мотора 110 кс. АФН ли се вoди и как ако мотора няма пластмасова кора мога да го познам


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 01 мар 2008 8:20


AFN се води мотора и ще го познаеш много лесно - по номера :lol:
Инак няма да сбъркаш, скачай смело. На Пасат-а върви доволно добре, а разхода повече от 6/100 извън градско трудно можеш да го качиш (не е невъзможно де :twisted: ). Виж градско вече отива 7 - 8/100. На Голфето предполагам, че няма да е толкова, а и вървежа ще е още по-приличен!


Потребителски аватар
tbs_niki
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 18 дек 2006 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот tbs_niki » Съб 01 мар 2008 22:14


nasodotcom написа:ама те знаят ли :lol:

и аз имам такива наказани АБФ-и


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 мар 2008 8:34


Вземи която намериш читава след като я огледаш хубаво и я покараш - а и трябва ти хареса :wink: Иначе в сферата на разговора АФН си е по-доброто заради турбото с променлива геометрия.


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

мерси !!!

Мнениеот recaro_7 » Вто 04 мар 2008 22:09


Благодарско много за отговорите/съветите/ ВИ колеги.
Вчера бях по автокъщите и от 10 ТДИ-та ми хванха око само 3,
две тди 90кс. и една 110кс.
с ръка на сърцето си признавам че 110 АФН-това е друга бира,ей.
Мали тва е фурия бе братлета,но имаше проблем с ролката на коленовият вал и нова е доста кинти,пък и на колата и търсиха 7000лв. Доста е все пак е Г3.
а 90-ките едната беше ГТ и викам нея да грабна,вярно не бега като старото ГТИ,но нее болка за умиране.
В момента съм в процес на събиране на $
че тези от каското се бават,мамка им :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 мар 2008 22:19


90 те магарета кви пари бяха?Коя ролка на вала и как разбра че има проблем :shock Иначе верно доста му искат ,ама вероятно си върви също със ГТ пакет и други шукарийки?


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

опо

Мнениеот recaro_7 » Вто 04 мар 2008 23:12


ми казаха че е демферна ролка,била се поразбила и несе заменя с втора ръка.
Трябва да била нова.
как познах ли....ми от време на време има яко тракане,после утихва.
Питах мн.близък приятел монтиор и ме светна по темата.
А 90-те магарета 5 вр. Климатик,
-едната 1996г. беше 5700лв.
а другата 1997 бе 5300лв.

Последна промяна от recaro_7 на Сря 19 мар 2008 20:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

давай

Мнениеот recaro_7 » Чет 06 мар 2008 20:52


Хайде де...
кажете още някой суперлатив в полза на Печките,
че днес пак гледах едно ТДИ
ама и едно ГТИ-охх старата лубов ръжда не хваща.
Раздвоен съм,мамка му :?
Кажете кво да правя???


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 мар 2008 21:00


Ми плюса е че и без да се силиш си караш бързо и икономично :wink: Щото бензинките бягат повече спор няма ,ама тва можеш да го разбереш само на светофара.На дизела въртящия момент те "лашва" секи път ,доускорението е по-добро/тва е от огромно значение за изпреварването/ и другото е ,че бензина не е много "целесъобразно" да го караш с 130-140 постоянно/щото дига оборти и съответно гори бучи/.За справка на 1З при 140 км. в час съм на 2950 оборта :wink:
P.S.Ама вземи тая дето е с по-добро състояние и по-ти допада/цвят,екстри..../ ,а не щото била ТДИ ,или ГТИ/всъщност ако е версията с 115 матарета няма смисъл/


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 06 мар 2008 22:46


Айде колега и аз да си кажа моето мнение,то освен да купиш една кола,трябва и да я пподдържаш,не че казвам че ти примерно няма да го правиш,но дали си струва да поддържаш един Г3 TDI в сравнение дори с 2000 16V GTI,да не говоря за 115-ката.
Нищо че в момента крам и аз TDI,имам впечатления и от други марки дизели.Честно казано освен ARL-а на Голф никой друг техен дизел не ме е убедил че си струва да караш такъв двигател.
Всичко е хубаво до момента в който почваш да правиш ремонти,а те неминуемо започват при тези дизели на по ХХХ ХХХ километра.То не са дюзи или разпръсквачи,турбини,дебитомери,проблеми с датчици,горивни помпи.А усмивката на лицата на продавачите на авточасти когато питаш за нещо за дизелов двигател направо ме дразни.
Честно колега не си струва да поддържаш дизел от тези години,към които си се насочил.ЗА дизела съм но след 2001 година и ако може комънрейл.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 мар 2008 23:15


:shock -ти ако ти се случат сички тия неща наведнъж трябва си ебати каръка.Отделно те бензиновите ГТИ щото нямат дабитомери/1000 пари тука ,а не 200-300/,дюзи ...........Единствено турбината е в повече ,ама като копуваш трябва си отваряш очите.Другото е ,че ако говорим за читав АБФ с газов инжекцион тогава верно нещата са си за мислене ,ама и газта щи е 1200-1500 пари още.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта