Днес взех въпроса при сърце И
Оказа се че има нещо като с-ма за ранно подгряване още като се отвори шофьорската врата включва свещите за около 5сек.
Понеже тази лампа (реотанчето) нещо не ми вдъхваше доверие сложих втора вързах я директно на пластината от която се захранват свещите. Пробвах я светна викам всичко ОК и заключих колата след час ми трябваше изолирбанд (който държа във шофьорската врата) като отворих вратата и лампата светна

без колата да е на контакт

свети около 5сек. и изгасна. Веднага проведох разследване бутона на вратата( шофьорската ) се оказа двоен единият кабел е за плафона в купето но другият къде отива. Явно е за тази цел. Отделно след като запали свещите греят още около 3мин. което обяснява ниските обороти, щом изгасне лампата(която аз сложих) оборотите веднага се вдигат на 950. Явно има връзка м-у датчика за температурата и тази с-ма когато е работил двигателя (не беше излязла стрелката от белият сектор изгасих я че трябваше да прескоча до един магазин) не се включва тръгва само подгрева за около 5сек. светва реотанчето след стартиране естествено свещите греят около 3мин. Обогатителя видях къде му е проблема счупено е жилото зад дърпалката в купето и пружинира утре ще си търся ново.
Това за с-мата за предварителен подгрев звучи малко нереално ама е факт (поне при мен),за контролна лампа ползвах лампа за ABS от Пасат В3 (вети жълто като подгрева)
