Обогатител(автоматичен смукач)на ГНП Lucas

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
djimy
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Обогатител(автоматичен смукач)на ГНП Lucas

Мнениеот djimy » Вто 12 фев 2008 11:44


:?: Колеги, моля дайте инфо за ГНП Lucas :?: .

Това е модела на горивонагнетателната помпа с която е оборудвано моето 1.9 D POLO AEF.При стартиране на студен ДВГ ,ги няма вече тези по-високи както беше и за да не загасне се налага да "помпя"с пела на газта.Това продължава до загряването-след това при пуснат педал на газта ДВГ не гасне.Според мен обогатителя(автоматичен смукач)на ГНП не работи. Колеги, моля дайте инфо:
-Каква е причината
-Къде се намира темпер.датчик,който му дава инфо
-Каква е връзката м/у датчика и обогатителя-механична,пневматична ,електрична
Предварително се извинявам за моето невежество,ако нещата не са такива,каквито си ги представям.




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 13 фев 2008 1:39


А с мощноста как е ?


Потребителски аватар
djimy
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

RE

Мнениеот djimy » Сря 13 фев 2008 11:35


:cry: При оптимално загрят ДВГ-мощноста си е обичайната.


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Пон 18 фев 2008 10:20


Привет,

Обогатителя се командва от едно жило задвижвано от вакуум. Когато си срещу двигателя вакуумчето се пада в дясната част на помпата, а лостчето което регулира оборотите е в ляво и са свързани със жило. Като начало можеш да го пробваш като откачиш маркучето. Би тябвало това да отпусне вакуума и да повиши оборотите... Погледни дали жилото е ок... За повече инфо ако искаш - пиши...


Потребителски аватар
djimy
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот djimy » Сря 27 фев 2008 18:23


GAD написа:Привет,

Обогатителя се командва от едно жило задвижвано от вакуум. Когато си срещу двигателя вакуумчето се пада в дясната част на помпата, а лостчето което регулира оборотите е в ляво и са свързани със жило. Като начало можеш да го пробваш като откачиш маркучето. Би тябвало това да отпусне вакуума и да повиши оборотите... Погледни дали жилото е ок... За повече инфо ако искаш - пиши...

Благодаря ти "GAD"за инфото.Доколкото те разбирам,при наличие на вакуум-оборотите са ниски,а при липстващ вакуум-високи.
"като откачиш маркучето. Би тябвало това да отпусне вакуума и да повиши оборотите"
Ще видя ,какво мога да направя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984, Kr1s0o и 52 госта