теч откъм масл.филтър!?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

теч откъм масл.филтър!?

Мнениеот pivv » Вто 26 фев 2008 19:40


Става въпрос за теч откъм м.филтър. Днес ходих при един майстор, който ми каза, че щом има теч откъм филтъра ще трябва да се сменя някакъв подгряващ елемент. Съветва ми да взема втора употреба и тогава да отивам да ми оправи теча. Досега във форумите не съм чел за подобна смяна, единствено, което съм чел, че някакъв о-пръстен трябва да се смени и това е. Кажете, ако сте имали подобен проблем. Откъде може да е теча и как да се оправи?




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 26 фев 2008 19:42


точно от о-пръстен е .беше писано някъде.смени майстора!


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 26 фев 2008 19:44


Къде точно е теча, ако може със снимки да покажеш? Най-вероятно е 0-пръстена.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Вто 26 фев 2008 22:35


ifidik написа:точно от о-пръстен е .беше писано някъде.смени майстора!

и аз така си мисля, но като прочетох днес някои стари теми по този въпрос имам съмнения и да е от датчика. Ще трябва явно по-внимателно да погледна точно откъде е, щото тия майстори направо..


hanks
Мнения: 261
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот hanks » Сря 27 фев 2008 2:31


Датчика ти е точно над филтара от него излиза едно кабелче виж около него ако е омаслевено значи е от там, и най вероятно е от там и на мен беше така


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Сря 27 фев 2008 9:40


При мен беше от датчика двигателя ми е 1Z.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 27 фев 2008 9:55


И аз имам същия проблем но мисля, че не е от датчика а там където се съденява долната част където се монтира филтъра с горната част. Точно по между им. Ще направя снимки след малко и ще ги посна.
При последната смяна на маслото се опитахме да го стегнеме там като махнеш филтъра има една гайка но уви беше се затегната до край :(.


bob4o80
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 10 сеп 2006 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот bob4o80 » Сря 27 фев 2008 13:21


Здравейте, и аз имах същия проблем, даже малко по-фрапиращ. Аз съм с Пасат SB мотор. Два пъти ми избива масло от масления филтър( от порядъка на литър и горница). Проверих си кожуха за който се захваща филтъра, болта отдолу си беше затегнат, почистих всичко идеално и пак течеше масло. Накрая обърнах малко повече внимание на самия филтър- и двата маслени филтъра при които изби масло бяха с по 4 дупки(отгоре погледнато) мисля, че бяха на " Filtron ". Сложих друга марка филтър с повече, но по-малки дупки и край, нямам вече проблеми. Надявам се да съм бил полезен :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 27 фев 2008 13:24


Adnan написа:И аз имам същия проблем но мисля, че не е от датчика а там където се съденява долната част където се монтира филтъра с горната част. Точно по между им. Ще направя снимки след малко и ще ги посна.
При последната смяна на маслото се опитахме да го стегнеме там като махнеш филтъра има една гайка но уви беше се затегната до край :(.

И при мен е така.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 27 фев 2008 13:31


Rabbit_TDI написа:
Adnan написа:И аз имам същия проблем но мисля, че не е от датчика а там където се съденява долната част където се монтира филтъра с горната част. Точно по между им. Ще направя снимки след малко и ще ги посна.
При последната смяна на маслото се опитахме да го стегнеме там като махнеш филтъра има една гайка но уви беше се затегната до край :(.

И при мен е така.


Ето малко снимков материал :

Изображение

Изображение

Изображение

Капе си редовно само при стартиране един приятел беше казал, че там избива от налягането. Там какво има нещо гарнитура ли? Бих желал при следващата смяна на масло да го оправя.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 27 фев 2008 17:05


Същото аз витаги съм мислел че е от гарнитурата на филтъра и че не тече много :?


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 27 фев 2008 17:37


Rabbit_TDI написа:Същото аз витаги съм мислел че е от гарнитурата на филтъра и че не тече много :?


То сигурно има там нещо гарнитура или нещо друго. Някой някаква идея като трябва да се смени там като сменям маслото да ида направо с ( гарнитурата / о пръстен ) часта за смяна ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 27 фев 2008 19:38


Ми тя гарнитурата доколкото съм гледал си е част от филтъра.


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Сря 27 фев 2008 20:08


Този опръстен който се намира м/у масления охладител и корпуса от там ти тече във всеки магазин наW се продава.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Чет 28 фев 2008 21:13


komitov написа:Този опръстен който се намира м/у масления охладител и корпуса от там ти тече във всеки магазин наW се продава.

а като го взема този о-пръстен (явно при мен наистина е там проблема), дали момчетата, които сменят масла могат да сменят и пръстена или е необходима по-специална майсторска намеса? Нека кажат тези, които са правили тази процедура



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 28 госта