


теч откъм масл.филтър!?
теч откъм масл.филтър!?
Става въпрос за теч откъм м.филтър. Днес ходих при един майстор, който ми каза, че щом има теч откъм филтъра ще трябва да се сменя някакъв подгряващ елемент. Съветва ми да взема втора употреба и тогава да отивам да ми оправи теча. Досега във форумите не съм чел за подобна смяна, единствено, което съм чел, че някакъв о-пръстен трябва да се смени и това е. Кажете, ако сте имали подобен проблем. Откъде може да е теча и как да се оправи?
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз имам същия проблем но мисля, че не е от датчика а там където се съденява долната част където се монтира филтъра с горната част. Точно по между им. Ще направя снимки след малко и ще ги посна.
При последната смяна на маслото се опитахме да го стегнеме там като махнеш филтъра има една гайка но уви беше се затегната до край
.
При последната смяна на маслото се опитахме да го стегнеме там като махнеш филтъра има една гайка но уви беше се затегната до край

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 10 сеп 2006 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Здравейте, и аз имах същия проблем, даже малко по-фрапиращ. Аз съм с Пасат SB мотор. Два пъти ми избива масло от масления филтър( от порядъка на литър и горница). Проверих си кожуха за който се захваща филтъра, болта отдолу си беше затегнат, почистих всичко идеално и пак течеше масло. Накрая обърнах малко повече внимание на самия филтър- и двата маслени филтъра при които изби масло бяха с по 4 дупки(отгоре погледнато) мисля, че бяха на " Filtron ". Сложих друга марка филтър с повече, но по-малки дупки и край, нямам вече проблеми. Надявам се да съм бил полезен 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Adnan написа:И аз имам същия проблем но мисля, че не е от датчика а там където се съденява долната част където се монтира филтъра с горната част. Точно по между им. Ще направя снимки след малко и ще ги посна.
При последната смяна на маслото се опитахме да го стегнеме там като махнеш филтъра има една гайка но уви беше се затегната до край.
И при мен е така.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Adnan написа:И аз имам същия проблем но мисля, че не е от датчика а там където се съденява долната част където се монтира филтъра с горната част. Точно по между им. Ще направя снимки след малко и ще ги посна.
При последната смяна на маслото се опитахме да го стегнеме там като махнеш филтъра има една гайка но уви беше се затегната до край.
И при мен е така.
Ето малко снимков материал :



Капе си редовно само при стартиране един приятел беше казал, че там избива от налягането. Там какво има нещо гарнитура ли? Бих желал при следващата смяна на масло да го оправя.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
komitov написа:Този опръстен който се намира м/у масления охладител и корпуса от там ти тече във всеки магазин наW се продава.
а като го взема този о-пръстен (явно при мен наистина е там проблема), дали момчетата, които сменят масла могат да сменят и пръстена или е необходима по-специална майсторска намеса? Нека кажат тези, които са правили тази процедура
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 28 госта