1Z мотор форсиране на студено започва да гасне и прекъсва

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stanlyb
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 15:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1Z мотор форсиране на студено започва да гасне и прекъсва

Мнениеот stanlyb » Нед 24 фев 2008 19:29


1Z мотор на WV 3-ка: При палене на и студена кола при форсиране започва да прекъсва и да гасне. Започва да пуши бял пушек и ако се опитам да запалиа веднага е невъзможно. Ще съм много благодарен ако някой помогне с идеи.
И още нещо. При загряла кола по някое време се чува щтракване на реле и колата започва да бучи като прахосмукачка и след време пак се чува релето и се успокоява. Това е когато е на празен ход.




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 24 фев 2008 21:16


щтракането е релето за свещите и колкото и странно да ти звучи нямаш проблем с колата.послеписа ще ти бъде ,че после пали на два ,на три цилиндъра и паркинга не се вижда от бял пушек...не я форсирай студена ,изчакай минута !


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 24 фев 2008 21:23


само да допълня 4е наи вероятно нафтовия ти филтър се еб...а и просмуква от време на време въздух :idea:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 24 фев 2008 21:47


niks, имаше човек от форума със същия "проблем"на 1з,а и аз съм с такъв мотор и от като идва при мен съм си правил с няколко коли проби и с моята от която нямам никакви оплаквания и резултата при всички е абсолютно един и същ.това се получава при напълно студен двигател,примерно сутрин около нула градуса и при първото изфорсиране.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 24 фев 2008 23:36


зна4и бг въздуха влияе зле-тук тоя проблем го НЯМА,при положение 4е се пали от студено и колата веднага тръгва да се движи(никои не 4ака даже да вдигне маслото :lol: ама тия прекъсвания наи ве4е се дължат на нехермети4на горивна с-ма)
Иво направи си един експеримент когато имаш време-шунтираи филтъра (директно без него ,а с тръби4ки свържи марку4ите на нафтата)и сутрин пак пробваи :wink:
п.с. мисля 4е сам ще се изненадаш


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 25 фев 2008 0:13


И моето бившо Венто и много други коли нямат такъв проблем , не е нормално ! :D


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пон 25 фев 2008 0:47


ifidik написа:niks, имаше човек от форума със същия "проблем"на 1з,а и аз съм с такъв мотор и от като идва при мен съм си правил с няколко коли проби и с моята от която нямам никакви оплаквания и резултата при всички е абсолютно един и същ.това се получава при напълно студен двигател,примерно сутрин около нула градуса и при първото изфорсиране.
Май за мен става въпрос. :roll:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 25 фев 2008 8:01


Passat_bs при теб случая е съвсем друг.ники на теб не мога да ти противореча,но в случая съм убеден ,че не става въпрос за въздух в горивната състема.ефекта идва от турбината.аху му се откачи лостчето на клапана в движение и беше едно към едно .много въртене,работа на два цилиндъра и бели пушаци.обеснявам си го с насъбирането на много нафта в цилиндрите ,а не с липсата на такава. другото предположение при 1з е надървяне на повдигачите и клапаните да остават отворени.факт е ,че като загрее няма никакви проблеми.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 25 фев 2008 13:36


stanlyb написа:WV 3-ка

Колега, :welcome_to_group
но първо научи как се казва марката (VolksWagen -> VW) - аз поне не знам WV какво е. Предполагам че става въпрос за Голф - дори и да е най-масовият модел на марката, а и изобщо, не означава че трябва да се пропуска.
Също не те съветвам да форсираш на студено - дори и да вдигаш над 2500 об/мин преди да е достигнал двигателят 90*С. Прочети важната тема в горната част на раздела - за експлоатация на турбодизелови двигатели.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 25 фев 2008 16:16


gr_kanev написа:
stanlyb написа:WV 3-ка

Колега, :welcome_to_group
но първо научи как се казва марката (VolksWagen -> VW) - аз поне не знам WV какво е. Предполагам че става въпрос за Голф - дори и да е най-масовият модел на марката, а и изобщо, не означава че трябва да се пропуска.
Също не те съветвам да форсираш на студено - дори и да вдигаш над 2500 об/мин преди да е достигнал двигателят 90*С. Прочети важната тема в горната част на раздела - за експлоатация на турбодизелови двигатели.

Е не чак до 90*С ... достатъчно е маслото да си достигне работната температура ... или някъде около 60-70*С на мотора според мен са достатъчни ;)


stanlyb
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 15:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanlyb » Пон 25 фев 2008 21:40


колеги, става въпрос че не само като запалиш на студено, а и след 3-4мин. работа. Може би да смуче въздух от някъде нямам идея. Карам я колата от 2 години и не съм го забелязал до сега това нвщо. Истината е че през юни ми потече едното бутало на магистрала Тракия и от там почнаха мъките. Имах потекъл алуминий чак в изпускателния колектор и турбото. Че след като ремонтирах мотора почнаха тия неща да ги забелязвам. Птреди 3-4 седмици колата беще в Порше за диагностика и нищо? А другия ми въпрос беще за празния ход че се чува едно бучене то време на време и после изчезва и пак се появява.
И как да ртазбера дали са ми направили турбото като хората в Бъгстон лие или не квартала че ме одраха с 420лв. без гаранция че не ми смениха оста с турбината? иначе с нея 740лв. Щото в крайна сметка колата няма нищо общо с предишното вървене. :cry:


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Сря 27 фев 2008 23:17


EXPLOSIVE написа:
gr_kanev написа:
stanlyb написа:WV 3-ка

Колега, :welcome_to_group
но първо научи как се казва марката (VolksWagen -> VW) - аз поне не знам WV какво е. Предполагам че става въпрос за Голф - дори и да е най-масовият модел на марката, а и изобщо, не означава че трябва да се пропуска.
Също не те съветвам да форсираш на студено - дори и да вдигаш над 2500 об/мин преди да е достигнал двигателят 90*С. Прочети важната тема в горната част на раздела - за експлоатация на турбодизелови двигатели.

Е не чак до 90*С ... достатъчно е маслото да си достигне работната температура ... или някъде около 60-70*С на мотора според мен са достатъчни ;)[/quot


Абе незнам пичове незнам дали заради студа или заради какво... но моят голф-3-ка с двигател 1Z имам го от скоро и незнам дали заради студа или какво ама не съм го виждал да загрява до 90 градуса или дори до 70...


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 28 фев 2008 9:25


Bundy написа:Абе незнам пичове незнам дали заради студа или
заради какво... но моят голф-3-ка с двигател 1Z имам го от скоро и незнам дали заради студа или какво ама не съм го виждал да загрява до 90 градуса или дори до 70...

Термостат, свещите (3 бр.) в антифриза - оправяй тези неща, че не е добре за двигателя (ако разбира се наистина температурата е толкова, т.е. уреда на таблото ти показва вярно; ако не, причините са датчик, кабели, стабилизатор в таблото, платки, ... - писано е многократно за всичко, само потърси).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта