1Z мотор на WV 3-ка: При палене на и студена кола при форсиране започва да прекъсва и да гасне. Започва да пуши бял пушек и ако се опитам да запалиа веднага е невъзможно. Ще съм много благодарен ако някой помогне с идеи.
И още нещо. При загряла кола по някое време се чува щтракване на реле и колата започва да бучи като прахосмукачка и след време пак се чува релето и се успокоява. Това е когато е на празен ход.
1Z мотор форсиране на студено започва да гасне и прекъсва
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
niks, имаше човек от форума със същия "проблем"на 1з,а и аз съм с такъв мотор и от като идва при мен съм си правил с няколко коли проби и с моята от която нямам никакви оплаквания и резултата при всички е абсолютно един и същ.това се получава при напълно студен двигател,примерно сутрин около нула градуса и при първото изфорсиране.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
зна4и бг въздуха влияе зле-тук тоя проблем го НЯМА,при положение 4е се пали от студено и колата веднага тръгва да се движи(никои не 4ака даже да вдигне маслото
ама тия прекъсвания наи ве4е се дължат на нехермети4на горивна с-ма)
Иво направи си един експеримент когато имаш време-шунтираи филтъра (директно без него ,а с тръби4ки свържи марку4ите на нафтата)и сутрин пак пробваи
п.с. мисля 4е сам ще се изненадаш

Иво направи си един експеримент когато имаш време-шунтираи филтъра (директно без него ,а с тръби4ки свържи марку4ите на нафтата)и сутрин пак пробваи

п.с. мисля 4е сам ще се изненадаш
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Май за мен става въпрос.ifidik написа:niks, имаше човек от форума със същия "проблем"на 1з,а и аз съм с такъв мотор и от като идва при мен съм си правил с няколко коли проби и с моята от която нямам никакви оплаквания и резултата при всички е абсолютно един и същ.това се получава при напълно студен двигател,примерно сутрин около нула градуса и при първото изфорсиране.

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Passat_bs при теб случая е съвсем друг.ники на теб не мога да ти противореча,но в случая съм убеден ,че не става въпрос за въздух в горивната състема.ефекта идва от турбината.аху му се откачи лостчето на клапана в движение и беше едно към едно .много въртене,работа на два цилиндъра и бели пушаци.обеснявам си го с насъбирането на много нафта в цилиндрите ,а не с липсата на такава. другото предположение при 1з е надървяне на повдигачите и клапаните да остават отворени.факт е ,че като загрее няма никакви проблеми.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
stanlyb написа:WV 3-ка
Колега,

но първо научи как се казва марката (VolksWagen -> VW) - аз поне не знам WV какво е. Предполагам че става въпрос за Голф - дори и да е най-масовият модел на марката, а и изобщо, не означава че трябва да се пропуска.
Също не те съветвам да форсираш на студено - дори и да вдигаш над 2500 об/мин преди да е достигнал двигателят 90*С. Прочети важната тема в горната част на раздела - за експлоатация на турбодизелови двигатели.
- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
gr_kanev написа:stanlyb написа:WV 3-ка
Колега,
но първо научи как се казва марката (VolksWagen -> VW) - аз поне не знам WV какво е. Предполагам че става въпрос за Голф - дори и да е най-масовият модел на марката, а и изобщо, не означава че трябва да се пропуска.
Също не те съветвам да форсираш на студено - дори и да вдигаш над 2500 об/мин преди да е достигнал двигателят 90*С. Прочети важната тема в горната част на раздела - за експлоатация на турбодизелови двигатели.
Е не чак до 90*С ... достатъчно е маслото да си достигне работната температура ... или някъде около 60-70*С на мотора според мен са достатъчни

колеги, става въпрос че не само като запалиш на студено, а и след 3-4мин. работа. Може би да смуче въздух от някъде нямам идея. Карам я колата от 2 години и не съм го забелязал до сега това нвщо. Истината е че през юни ми потече едното бутало на магистрала Тракия и от там почнаха мъките. Имах потекъл алуминий чак в изпускателния колектор и турбото. Че след като ремонтирах мотора почнаха тия неща да ги забелязвам. Птреди 3-4 седмици колата беще в Порше за диагностика и нищо? А другия ми въпрос беще за празния ход че се чува едно бучене то време на време и после изчезва и пак се появява.
И как да ртазбера дали са ми направили турбото като хората в Бъгстон лие или не квартала че ме одраха с 420лв. без гаранция че не ми смениха оста с турбината? иначе с нея 740лв. Щото в крайна сметка колата няма нищо общо с предишното вървене.
И как да ртазбера дали са ми направили турбото като хората в Бъгстон лие или не квартала че ме одраха с 420лв. без гаранция че не ми смениха оста с турбината? иначе с нея 740лв. Щото в крайна сметка колата няма нищо общо с предишното вървене.

EXPLOSIVE написа:gr_kanev написа:stanlyb написа:WV 3-ка
Колега,
но първо научи как се казва марката (VolksWagen -> VW) - аз поне не знам WV какво е. Предполагам че става въпрос за Голф - дори и да е най-масовият модел на марката, а и изобщо, не означава че трябва да се пропуска.
Също не те съветвам да форсираш на студено - дори и да вдигаш над 2500 об/мин преди да е достигнал двигателят 90*С. Прочети важната тема в горната част на раздела - за експлоатация на турбодизелови двигатели.
Е не чак до 90*С ... достатъчно е маслото да си достигне работната температура ... или някъде около 60-70*С на мотора според мен са достатъчни

Абе незнам пичове незнам дали заради студа или заради какво... но моят голф-3-ка с двигател 1Z имам го от скоро и незнам дали заради студа или какво ама не съм го виждал да загрява до 90 градуса или дори до 70...
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Bundy написа:Абе незнам пичове незнам дали заради студа или
заради какво... но моят голф-3-ка с двигател 1Z имам го от скоро и незнам дали заради студа или какво ама не съм го виждал да загрява до 90 градуса или дори до 70...
Термостат, свещите (3 бр.) в антифриза - оправяй тези неща, че не е добре за двигателя (ако разбира се наистина температурата е толкова, т.е. уреда на таблото ти показва вярно; ако не, причините са датчик, кабели, стабилизатор в таблото, платки, ... - писано е многократно за всичко, само потърси).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта