Няма мощност

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Няма мощност

Мнениеот Bundy » Сря 27 фев 2008 23:29


колеги става въпрос за моя голф-3-ка 94 год. 1.9тди 90 конски сили взех го наскоро и реших да я настъпя на един чист път да я усетя защото преди карах бензново ауди80 1.8 пак 90 коня и като взимах голф-а разни разбирачи ми говориха че сега с турбото разликата щяла да е голяма на 2000об. се усещало турбото и изведнъж си се изтрелвъл.... и още куп суперлативи...... Да ама не..... Честно казано не усетих никаква разлика от бензина,нито имаше изтрелване вдигна горе долу130-140 ама вече усещам че неще повече и на едно леко надолнище стигна до 150-160 и то с 300 зора и тва беше.... Честно казано малко се разочеровах.... Колата я гледа един приятел на баща ми който само с дизели се занимава и каза че двигателя бил точка че нищо му нямало само масло сменя и това беше.... бил най здравия двигател на голфовете ама мен все нещо ме гложди та въпросът ми е прекалено много съм очаквал а всъщност колата толкова си върви или има нещо дето тоя разбирач не го е хванал по двигателя та така я усещам(не бавна) но не много бърза колкото говориха че е?????




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 27 фев 2008 23:37


Трябва да прави 180-190 по километраж.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Сря 27 фев 2008 23:38


Това ми е ясно! Ама въпросът ми беше някакви идеи защо не ги прави...???


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Сря 27 фев 2008 23:41


Bundy написа:Това ми е ясно! Ама въпросът ми беше някакви идеи защо не ги прави...???

Куп причини. Най-елементарната може да е лоша нафта. Филтрите сменял ли си ги, горивен и въздушен?
Гледам, в другата тема си писал, че двигателя не загрявал...това при каране в град ли, или и на дълъг път е така? Плюс това като гледам, не е толкова студено тия миналите седмици в България.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 27 фев 2008 23:45


Като за начало огледай сички пътища на въздуха беребар с кулера.После виж маркучите на вакумните клапани дето управляват турбото.Ако можеш я закачи на ВАГ-Ком.Тва е най-елементарното за правене дето се сещам - от там нататък причини с лопата да ги ринеш.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Сря 27 фев 2008 23:51


Kalin72 написа:
Bundy написа:Това ми е ясно! Ама въпросът ми беше някакви идеи защо не ги прави...???

Куп причини. Най-елементарната може да е лоша нафта. Филтрите сменял ли си ги, горивен и въздушен?
Гледам, в другата тема си писал, че двигателя не загрявал...това при каране в град ли, или и на дълъг път е така? Плюс това като гледам, не е толкова студено тия миналите седмици в България.




Филтри не съм сменял.... Въздущния беше добре като я гледаха а за горивен не е ставало въпрос. А за това че не загрява се отнася за градски условия.Цял ден съм я карал напред назад един ден и не мрудна тая проклета стрелка от едно положение...Някъде дали имаше и 30 градуса.... ама парното си грееше дори много добре...


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 28 фев 2008 0:03


Bundy написа:Филтри не съм сменял.... Въздущния беше добре като я гледаха а за горивен не е ставало въпрос. А за това че не загрява се отнася за градски условия.Цял ден съм я карал напред назад един ден и не мрудна тая проклета стрелка от едно положение...Някъде дали имаше и 30 градуса.... ама парното си грееше дори много добре...


Почни от филтрите, и двата, горивен+въздушен. Не се занимавай с разни измислени марки, а си купи нормален ОЕМ филтър - Ман или Mahle. Защо го казвам това - защото медията(филтриращия елемент) в тях е съвсем различна(по-качествена) от медията в повечето евтинджоси. Маслото се надявам е сменяно с качествено, както и масления филтър..
Относно недоброто загряване на колата...виж как се държи на дълъг път, излез извънградско, направи 20-30 км и кажи как е.
И както каза Рабит, закачи я на Ваг-Ком.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 28 фев 2008 0:15


и махни катализатора


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 28 фев 2008 0:20


ifidik написа:и махни катализатора

Стига бе :lol: По-скоро първо виж в какво състояние е, и тогава го махай. А най-добре го смени с нов :)


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Чет 28 фев 2008 0:28


Мерси пичове ще видим кво ще стане и дано се пооправи малко... Не че искам да летя с 200 и да се размажа някъде по тея хубави пътища ама искам да знам че като изпреварвам ще мога и да се прибера след това.....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 28 фев 2008 9:00


Kalin72 написа:
ifidik написа:и махни катализатора

Стига бе :lol: По-скоро първо виж в какво състояние е, и тогава го махай. А най-добре го смени с нов :)

За да се запуши след 20к километри от наща нафта.Катализаотра на наще баракуди е за хвърляне ама скороста не е от това.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 28 фев 2008 9:06


и виж стоиностите на дебитометъра :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 28 фев 2008 9:12


Аз като гледам май колегата няма къде да я закачи на ВАГ-Ком :cry:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 28 фев 2008 10:04


Ами това настъпване за проба е трябвало да го направиш преди да дадеш парите /и то с 3ма приятели вътре на баир/ а не сега да се оплакваш че не може да вдигне 150 :!: Звучи ми като някой от тези клиенти дето идват да си купят зарядно и батерия за телефона че го взели на далавера ама продавача нямал зарядно да го пробват и батерията била за смяна-познай колко от тези телефони работят :lol:


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Чет 28 фев 2008 10:21


Да ама парите вече са дадени така че колегата трябва да търси начин да оправи колицата та на 1во място обслужи д-ла филтри,ремъци така гледах го ама не е за смяна не става оправи загряването да може д-ла да достигне нормалния режим на работа тези неща не са за пренебрегване а после ваг ком диагностика.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта