Приятелю и аз имах същите проблеми като твоите.Явно това е обща болка
на всички тези половерчета-дизели с присаден допълнително климатик.
Проблема се оправи срещу 750лв-конзола,ос(манивела)втулки,автомат за оптягането,ролка и ремък-ужас.Намразих колата от дъното на душата си.

Най скъпата част е конзолата-опора на много неща,даже през нея
преминава охлаждащата течност и в нея е термостата.Възможно е да бъде ремонтирана ако имаш читав фрезист.Какво се получава с конзолата?През нея преминава оста(бастуна),като лагерува чрез две тефлонови втулки на две от ребрата й.С времето втулките се износват така,че почти ги няма,този бастун работи с биене и превръща отворите(в конзолата)в големи елипси.Тези елипси фрезиста трябва да превърне в
правилни и точни отвори за новите втулки.Другия проблем е ,че бастуна
като бие по втулките се износва в двете места на контакт.Трудно може
да се възтанови идеалния диаметър на бастуна(наваряване,шлайфане)с една дума-нов.
Следващия момент е доста трудоемкия ремонт.За достъп до конзолата
и всичко по нея,се демонтира цялата предница на полото-фарове,мигачи,маска ,охл.радиатор,радиатор на климатика(
фриона се изсмуква ,ако се разполага с необходимата техника,за повторното вкарване след ремонта)

Можеш да прочитеш и тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 15c1c63ebd