6N 1999 1.9D Трака в ниските (idle) обороти - Решено, почти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

6N 1999 1.9D Трака в ниските (idle) обороти - Решено, почти

Мнениеот John3V » Вто 13 май 2008 18:38


Ходих в сервиз (голям, прехвален....) и момъка, още като погледна и чу се усмихна, като че ще го черпя кашонче балантайн и така и се оказа.
Няква ролка, дето била обтягала ремъка на генератора, както и всичките и простотии - две втулки по 20лв, още няква дивотия 150лв, лагер 100, 150лв, ремък 25лв и труд 200лв, т.е. за 600, 700лв. Ама ако имало и някво рамо за смяна то само щяло да е още 700лв.
Довърши ме с думите "това е задължителна процедура на всеки 80к км. това им е масовата болест на поло-тата"
Бахмааму и ремъче на алтернатора, дали няма да ми излезе по-евтино да си ампутрам алтернатора :shock

Та тук е момента и мястото да попитам, колеги - верно ли е туй???

т.е. искам и второ, трето, n-то мнение.

Последна промяна от John3V на Чет 05 юни 2008 12:46, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Вто 13 май 2008 19:31


Много ли трака? А като натиснеш съединителя не утихва ли?


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Вто 13 май 2008 19:38


Влияе се само от оборотите. При обороти, по-високи от 1200 не трака и всичко е ОК. Съединителя няма нищо общо.
Тракането не е много силно, но е неприсъщо за тоя двигател и затова отидох до сервиза, понеже се опасявах за демпферния маховик.


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Вто 13 май 2008 21:44




John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Сря 14 май 2008 7:02


pinsi, темата съм я чел наскоро, но съвсем изключих (то баси и цените - 1/3 от цената на колата е тва - 1400лв за едно обтягане).
И все пак да попитам, това са цени в сервиза на бош. Споделете ми, който има идея де, как вървят нещата изобщо. Трябва ли да се сменя задължително тва скъпо рано.
Не е ли възможно да се попригоди/завари, или подмени с подобно от друг VAG, който да не е толкова "чуплив"?


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Сря 14 май 2008 11:43


На мен не ми е много ясно кое е това рамо :roll: :roll:


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Сря 14 май 2008 11:58


Знам ли и аз ... няква пръчка, дето била скъпа и всичко на нея се било крепяло ... Абе обясни ми тоя момък, колкото да се оттърве, че може и да не им се занимава с тия клизматични двигатели.


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Сря 14 май 2008 12:10


Най вероятно е туй дето съм го снимал.Щот на него се крепи всичко и е най скъпо!И най вероятно не им се занимава в сервиза щото работата е пипкава и е неудобно.Аз мойта дето я правих неискат да ме виждат... :lol:


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Сря 14 май 2008 12:43


Бе то за термостата не щат, за ангренажа, за свещите ... то за какво ли искат. Всичко им е адски трудно. Колата била такава и онакава. Всеки предлага да смениш марката и модела (само дето няма две, че и три еднакви мнения, предишния ми майстор все се оплакваще от форда, и ми викаше да съм си купел фаген-поло, ей ся на - пак е шибано, че даже и повече).
Ми, че, като ги мързи - да си отворят бакалия, шагие*а в майсторите.
И мен ме мързи да работя, ама като дойде сметката за ток, вода, телефон не ме пита това...


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Чет 05 юни 2008 12:47


Ролка на обтегача, няква друга там част (не я запомних) и три дни без кола.
360лв суха пара.
Сега пак притраква, но нищо общо с предишното тракторизиране.


Потребителски аватар
djimy
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: 6N 1999 1.9D Трака в ниските (idle) обороти - Решено, по

Мнениеот djimy » Чет 05 юни 2008 14:40


Приятелю и аз имах същите проблеми като твоите.Явно това е обща болка
на всички тези половерчета-дизели с присаден допълнително климатик.
Проблема се оправи срещу 750лв-конзола,ос(манивела)втулки,автомат за оптягането,ролка и ремък-ужас.Намразих колата от дъното на душата си.
:077: Най скъпата част е конзолата-опора на много неща,даже през нея
преминава охлаждащата течност и в нея е термостата.Възможно е да бъде ремонтирана ако имаш читав фрезист.Какво се получава с конзолата?През нея преминава оста(бастуна),като лагерува чрез две тефлонови втулки на две от ребрата й.С времето втулките се износват така,че почти ги няма,този бастун работи с биене и превръща отворите(в конзолата)в големи елипси.Тези елипси фрезиста трябва да превърне в
правилни и точни отвори за новите втулки.Другия проблем е ,че бастуна
като бие по втулките се износва в двете места на контакт.Трудно може
да се възтанови идеалния диаметър на бастуна(наваряване,шлайфане)с една дума-нов.
Следващия момент е доста трудоемкия ремонт.За достъп до конзолата
и всичко по нея,се демонтира цялата предница на полото-фарове,мигачи,маска ,охл.радиатор,радиатор на климатика(
фриона се изсмуква ,ако се разполага с необходимата техника,за повторното вкарване след ремонта)
:deal Можеш да прочитеш и тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 15c1c63ebd


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Чет 05 юни 2008 21:42


:да: аз минах същата процедура mhihi mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony, goppa и 71 госта