Какъв ми е МОТОРА?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vencisto
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Какъв ми е МОТОРА?

Мнениеот vencisto » Вто 11 мар 2008 20:32


Здравейте, колеги!

От 3 дни съм горд собственик на ПАСАТ В5 1,9 TDI 116PS 2000 год., обаче ме притеснява, че не знам какъв ми е мотора. Не виждам помпа, също така не виждам и изобщо откъде влиза нафтата в мотора! То наистина е смешно, но ме интерисува дане би да е КОМАН РЕАЛ!? Има ли тази година на производство такива мотори и как да разбера? Виждал съм много такива ПАСАТИ, но не и такава с мотор като моя! Понеже все още не съм я регистрирал и потърсих номера на мотора защото ми казаха , че ще трябвал, но не успях даго намеря. Вдокументите и книжката на колата не го пише. Възможно ли е изобщо да няма номер? Побърках се да го търся 2 дни! Помагайте!!!

Предварително ви благодаря!!!




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 11 мар 2008 20:42


Големия талон на колата -> там го пише!
Най-вероятно е AJM мотора ти.Не виждаш помпа, защото е Помпа-Дюза. Виж в Diesel раздела там има интересни четива :).

Много да те слуша Пасатко и да ти е честит ! :)


Потребителски аватар
vencisto
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот vencisto » Вто 11 мар 2008 20:48


Благодаря колега, дай боже!
Все още нямам голям талон защото не съм я регистрирал. Това че е AJM добре ли е или лошо и какво означава това съкращение?! Помпа дюза не е ли по кофтито вариант?


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 11 мар 2008 20:51


Колега, ти от къде взе колата? :roll:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 11 мар 2008 20:53


Сега видях, че може и да е ATJ.
AJM - шефа ми има такъв Пасатко и е доволен.

При помпа дюза моторите (PD ) самата дюза е помпа.Не е лошо, че е такъв.Погледни в раздела за дизел - най-горните теми, има линкове към полезни статии :)


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре,,,,,,,,,,,

Мнениеот Radoslav_Radev » Вто 11 мар 2008 21:25


:D значи возилото ти е ТИПТРОНИК това е добре и е коман- реал и това е добре,малко е по -тегаво с обслужването но и с това ще се справиш ,честито и безавариино каране,успех : vw fen


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: ре,,,,,,,,,,,

Мнениеот ifidik » Вто 11 мар 2008 22:02


не е коман-реал ,а помпа дюза.колата е чудесна ,само подбирай горивото.честито


Потребителски аватар
vencisto
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот vencisto » Вто 11 мар 2008 23:26


Благодаря ви! Колата си я взех от германия по обява и не е типтроник щото е с ръчна скорустна кутия. За горивото освен от лук оил, ОМВ и ШЕЛ от друго място не ще да си наливам! Дано те не се е...ват! А какви добавки може да се слагат в дизела с цел по добра работа и по дълъг живот на ПДте?
П.С. като бях с немска нафта колата си беше огън и като сложих БГ дизел се усети разликата... та затова питам за добавките.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 11 мар 2008 23:37


Ако забравиш ШЕЛ няма да сбъркаш изобщо. Пробвай нафтата на Еко Елда - гръцките бензиностанции - ще останеш доволен. Малко по-добра е нафтата от тази на Лукойл, поне по мое лично мнение. Иначе за всичко, което питаш има писано много тук Дизеловия раздел - и за нафтата, и за добавките. Аз лично ползвах една добавка на Gold Eagle за повишаване на цетановото число - има резултат, и то осезаем. Успех, и много безаварийни.
П.П: Нали вече си махнал катализатора?


Потребителски аватар
vencisto
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот vencisto » Вто 11 мар 2008 23:54


Еко Елда в Русе май не съм виждал, но ще попитам. Защо трябва да съм махнал катализатора ? Не не съм го махал. Машината работи супер!?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 12 мар 2008 0:15


Еко Елда в Русе е бившата Шелф, до Технополис, по пътя към Дружбите, точно преди светофара. А пък за катализатора - прочети, много е писано, но с няколко думи за да не зацапва променливата геометрия на турбината :wink:


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Сря 12 мар 2008 13:20


колега здр 4естито за покупката. :) аз съм със съштия двигател просто е супер зареждам само от омв или 6елл ве4е 3 години няма проблеми никакви и не слагам никакви добавки.само ти препоръ4вам да я караш пове4е на ръ4ка както се казва и поне на 2 седмици 1 път да я изкарваш на магистралата и да подържаш скорост над 180 поне за 3-4 мин.моята е над 200000км и нищо не съм пипал по двигатела,да не говорим за вървене просто супер.само гледаи маслото да е от спецялното за този двигател.и смяна на 10000км естествено с филтрите :) това е от мен ако има нещо питаи :)


Потребителски аватар
vencisto
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот vencisto » Нед 16 мар 2008 14:34


Благодаря maimo! И на мен ми харесва мотора, а и на всеки седнал да покара! Аз като я прибирах от Германия успях да вдигна само 160. Не че не можеше повече, но не бях сам а с още една кола която не можеше да поддържа такава скорост, а аз пък не знаех пътя. Пасатчето за съжаление ще го карам почти само в града. Смяташ ли че това ще "задръсти" мотора? Вчера напълних резервоара от Лукоил и сложих добавка за повишаване на цетановото число на Голд Игъл, все още нямам поглед , но определено по твой съвет и на други колеги ще сменя бензиностанцията! Интересно ми е какъв разход ти дава при градско каране без много ръчка? Кажи и какво точно масло използваш. Благодаря!


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Нед 16 мар 2008 15:52


здр.мисля 4е за сега дизела на омв е наи-добре.за задръстването едва ли но все пак е изкарваи от време на време на магистрлата все пак трябва да вкл4ваш 6-та скорост . за маслото 5w40 а обозна4ението 505.01 нещо такова беше,гледаи внимателно като купуваш 4е половината продава4и не знаят за какво става въпрос а трвбва да се слага само такова.марката няма зна4ение стига да е с тези обозна4ения,за сега слагам valvoline и съм много доволен :)


Потребителски аватар
vencisto
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот vencisto » Нед 16 мар 2008 16:11


Ми, че тя мойта няма 6 та предавка! Е аз поне веднъж месечно идвам до Варна, така че ще мога да я поразтъпквам! :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта