За видовете масла в компютрите .

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

За видовете масла в компютрите .

Мнениеот Ventoman » Съб 15 мар 2008 23:12


Тук искам да повдигна една изостанала тема , със скорошен случай и то пореден . Че преди време някой си показаха невежеството . Та да се резбере че и не случайно метам човечето с пуканките по темите .

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ht=#802243


Колата бе с оплаквания че ту вървяла ту не . Записваше 2 специфични грешки , който до момента са били само изтривани по сервизите и са казвали на човека , че колата е 6 .

Тези снимки са след изсипаното и по земята , ощото количество бе около 70-100гр.

http://niix.hit.bg/DSC00114.jpg
http://niix.hit.bg/DSC00115.jpg
http://niix.hit.bg/DSC00116.jpg
http://niix.hit.bg/DSC00117.jpg

Някой хора си знаят работата.................... :D




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Съб 15 мар 2008 23:48


каква кола е това .в смисъл къде стои компа или маслото е от мафа


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Нед 16 мар 2008 12:02


Маслото е от входящия колектор. А за колата като гледам е АФН ( може и да бъркам ) . Обикновенно се получава така ако турбото пълни системата с масло или ако CCV-to не си върши работата.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 16 мар 2008 19:21


Ауди А4 1.9 ТДИ-АФН


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Нед 16 мар 2008 19:44


добре че не е направило некави щети по електрониката.

Не искам да си представям какво може да с еполучи ако по време на изпреварване колата угасне в резултат на нефункциониращо ECU .

ужас


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 мар 2008 10:02


:shock -как го е закарало в компа след като оная дришня дето мери налягането е капсулована :shock
P.S.На първата снимка защо маслото е на другия край от МАФ сензора - или е пръскало от маркуча :?


Volkswangel
Мнения: 626
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот Volkswangel » Пон 17 мар 2008 12:45


Аз бях този, които повдигна тази тема и спрях, защото видях,че не ми
вярват и не ми се спореше.
Благодаря ти Вентоман, че го илюстрира със снимки.Същото се беше
случило и с моя комп и беше пълен с масло( моторно) а не с лютеница,
кифтета и кебапчета.
Както по късно споделих и това не помогна( почистването на компа), а се оказа спукан маркуч под интеркулъра.
ВЕНТОМАН- удоволствие е да дискутираш теми с компетентни като теб хора!


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 17 мар 2008 15:52


Аве тоя модел компютри май бяха с маслено охлаждане :gruebel mhihi :wink:


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Пон 17 мар 2008 16:15


Ventoman написа:Ауди А4 1.9 ТДИ-АФН


Колега :shock компа е на високо под предното стъкло ... как маслото може да влезе там ???


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 мар 2008 16:39


Madj0 написа:
Ventoman написа:Ауди А4 1.9 ТДИ-АФН


Колега :shock компа е на високо под предното стъкло ... как маслото може да влезе там ???

От налягането на турбото.То влиза по малко ама доста сълго време.Интересно обаче е в случея как е пукнат мъркуча :?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 17 мар 2008 19:36


интересното е,че колата трябва да е забивала :?:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 17 мар 2008 21:40


ifidik написа:интересното е,че колата трябва да е забивала :?:


Не е , а вчера регулирахме турбината и сега е самолет . Ако някой се съмнява в думите ми , да идва и да застава на старта :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 мар 2008 9:49


ifidik написа:интересното е,че колата трябва да е забивала :?:

Точно обратното - като е спукан маркуча изпуска налягане и показва по-малко.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 18 мар 2008 17:43


офффф! като е спукан маркуча компа минава в авариен режим и пак забива,поради липса на данни за налягането на турбината. извади на твоята и излез извън града.като вдигнеш 130 бирата от мене-на плажа.


OgiValchev
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
Автомобил: golf2
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Мнениеот OgiValchev » Вто 18 мар 2008 18:56


скоро един приятел слага чип на паскал AFN И компа имаше масло



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта