Добре айде по темата

Оттук изброените никой не става

.1.6д е само 54к.с и на скутери вече не слагат такава мощност-т.е и Ладите,ще те изпреварват и ще ти се смеят

.От друга страна е толкова опростен и дуракоустойчив,че и изгоряло масло да му налееш в резервоара съм сигурен,че пак ще върви. 1.6тд си е същия умрял котор,като 1.6тд,но все пак 16к.с в повече от чистия дизел го прави маааалко по-динамичен,но не и по-надежден.Той е температурно и механично много по-натоварен и честите му изрязвания(доколкото може да се изреже един дизел със скромната кубатура от 1.6куб/см

)завършват най-често с изгоряла гарнитура или пунатини в цилиндровата глава.За 1.9тд какво да кажа освен това,че трябва със закон да го забранят това извращение на гениялната немска инженерна мисъл

.При него всяко едно предприето изпреварване не се измерва с хронометър,а за целта ти е необходим календар! Смело мога да твърдя,че върви на кантар в реална гонка с чистия 1.9д,а на старт изостава и то с немалка разлика.Няма такъв чадилник в автомобилната история,на която с прибавянето на цял доста проблемен агрегат като турбокомпресора да дава само 9к.с по-голяма мощност от базовия си такъв...Срам и падение за уважаваща фирма като Фолксваген. П.С-Визирам последните версии на 1Y мотор,който се слага на Сеат Толедо и е 68к.с.