Колата ми не бяга-разбра се защо...
- daskal
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 15 окт 2005 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Преди всичко провери въздушния дебитомер .Проблемът е че в един момент той може да работи а в следващия не . Можеш да опиташ сам да го провериш по следните начини :
1. В куплунга на възд. дебитометър влизат 4 жички , червена , зелена сива и жълта с волметър със скала 2 V при даден контакт с ключа с помоща на кaрфица мериш напрежението на жълтата ,показанието е от 0,99V дo 1,03 V при по високо е повреден .
2.Изкл. куплунга на въздушния дебитомер , ако тръгне по добре или няма
промяна - за смяна .
1. В куплунга на възд. дебитометър влизат 4 жички , червена , зелена сива и жълта с волметър със скала 2 V при даден контакт с ключа с помоща на кaрфица мериш напрежението на жълтата ,показанието е от 0,99V дo 1,03 V при по високо е повреден .
2.Изкл. куплунга на въздушния дебитомер , ако тръгне по добре или няма
промяна - за смяна .
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:турбото има т.нар. waste gate. клапан който ако се бъзика механично-няма турбо...
Passat_bs написа: Колеги, след доста дълго време ходене по мъките се разбра къде е проблема- Уейст Гейта на турбото прави чакмаци и турбото един път успява да вдигне надув, а друг път не може.
мдам-оказва се че съм познал на финала...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 57 госта