Инфо за Голф 5 2.0 ТДИ с DSG?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
DAKSUN
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Инфо за Голф 5 2.0 ТДИ с DSG?

Мнениеот DAKSUN » Вто 01 апр 2008 22:01


Здравейте колеги! Обсеби ме идеята да си купя Голф 5 от магазина и искам да се допитам до вас за съвети и акъл. Както писах, става дума за комбинацията 2.0 ТДИ с типтроника DSG. Причината да се спра на това, е че ми трябва едновременно автоматик, а и икономична кола. Нужно ми е също да е компактна, защото съм по цял ден из града. Бихте ли ми посочили слабите страни на този автомобил и какво евентуално не съм премислил! Благодаря! :)




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 01 апр 2008 22:32


доста добре си се ориентирал ,само с филтъра за твърди 4астици ще има проблеми заради хубавите горива


Потребителски аватар
DAKSUN
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DAKSUN » Вто 01 апр 2008 22:46


Какъв е този филтър и кое му е страшното? Скъп ли е или запушването му води до нещо по-тежко?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 01 апр 2008 23:12


4есто се запушва заради нека4ествените горива в Бг


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Вто 01 апр 2008 23:25


Карах такьв за 4-дни, миналия месец, човече колата кьрти не мифки ами не знам. Чорбаджията му като ми го даде каза колега внимаваи колата вьрви много.Аааа сьс постоянно зацепена турбина е.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 01 апр 2008 23:32


има ли турбина която не е зацепена :lol:


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Сря 02 апр 2008 0:11


С постоянно включена исках да кажа ама веднага ме хванахте. :oops: :oops: :oops: :lol:


Потребителски аватар
DAKSUN
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DAKSUN » Сря 02 апр 2008 11:38


niks76 написа:4есто се запушва заради нека4ествените горива в Бг

Тва ясно, но те всякакви филтри се запушват, имам в предвид, кое му е различното? Скъп или опасен за колата е?


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Сря 02 апр 2008 11:56


DAKSUN написа:
niks76 написа:4есто се запушва заради нека4ествените горива в Бг

Тва ясно, но те всякакви филтри се запушват, имам в предвид, кое му е различното? Скъп или опасен за колата е?

:)
Я питай чичо google за FAP. (филтър за твърди частици) и ще се :idea: за какво ти говори niks76


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 02 апр 2008 12:41


slavi ivanov slavov написа:С постоянно включена исках да кажа ама веднага ме хванахте. :oops: :oops: :oops: :lol:

Виж сега, всяка една турбина е постоянно зацепена и постоянно включена. Просто на определение обороти достига необходимото нагнетяване.


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Сря 02 апр 2008 17:32


Незнам с коя версия на ДСГ идва тази кола , ако е старата 6 степенна и мислиш да е караш след гаранцията аз лично не бих ти препоръчал , имам три случая в рамките на 2/3 месеца с сериозни повреди по ДСГ , Тоуран 2.0ТДИ ДСГ на 55000км за съжаление извън гаранция и А3 2.0ТДИ на 70000км , и двата си минаха с смяна на електрохидравличния блок Мекатроник или там както си го наричат от VW. Цената около 4000лв за ремонт.
И двете коли са купувани чисто нови и подържани само в оторизирани сервизи.
Третата А3 2.0ТДИ ДСГ засега върви но с ужасно предърпване около 130км , както казаха от Ауди , опитва да зацепи 2 предавки или нещо такова , за радост още се движи. Тя е на около 100 000км.
Предполагам че всичко се дължи на това че и трите коли са от самото начало на вграждане на ДСГ , навярно към този момент проблемите са отстранени.


Потребителски аватар
DAKSUN
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DAKSUN » Чет 03 апр 2008 0:46


RS-MAD написа:Незнам с коя версия на ДСГ идва тази кола , ако е старата 6 степенна и мислиш да е караш след гаранцията аз лично не бих ти препоръчал ,

Много ти благодаря за откровеността колега!
Защо така спряха да правят читави автомати от VAG?


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Чет 03 апр 2008 7:55


niks76 написа:доста добре си се ориентирал ,само с филтъра за твърди 4астици ще има проблеми заради хубавите горива


Колега тук в БГ 2.0 TDI 103KW мотора не е с DPF филтър :wink:


А относно DSG кутията, мисля че е най читавата кутия, която VAG са правили до сега, то и най-новата S класа чупи кутии за страх, в Хасково имам приятел, който втора кутия смени и не е само той :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 03 апр 2008 8:19


shenko написа:
niks76 написа:доста добре си се ориентирал ,само с филтъра за твърди 4астици ще има проблеми заради хубавите горива


Колега тук в БГ 2.0 TDI 103KW мотора не е с DPF филтър :wink:


А относно DSG кутията, мисля че е най читавата кутия, която VAG са правили до сега, то и най-новата S класа чупи кутии за страх, в Хасково имам приятел, който втора кутия смени и не е само той :wink:

Това сигурно ли е защото според автотрейд се предлага и в двата варианта - със и без ДПФ?


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Чет 03 апр 2008 8:59


Сигурно е колега, без DPF e 103KW а с DPF е 125KW :wink: така е в БГ

Crafter'а ми е с DPF измина вече 70 000км с БГ нафта и един път не ми е светнал за запушване, а и като се запуши, изчистването става лесно, излизаш на магистралата държиш 30 мин. на 2000 оборота то сам си го изчиства :wink: , получавало се някякво възпламеняване вътре във фълтъра :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта