
Инфо за Голф 5 2.0 ТДИ с DSG?
Инфо за Голф 5 2.0 ТДИ с DSG?
Здравейте колеги! Обсеби ме идеята да си купя Голф 5 от магазина и искам да се допитам до вас за съвети и акъл. Както писах, става дума за комбинацията 2.0 ТДИ с типтроника DSG. Причината да се спра на това, е че ми трябва едновременно автоматик, а и икономична кола. Нужно ми е също да е компактна, защото съм по цял ден из града. Бихте ли ми посочили слабите страни на този автомобил и какво евентуално не съм премислил! Благодаря! 

- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Незнам с коя версия на ДСГ идва тази кола , ако е старата 6 степенна и мислиш да е караш след гаранцията аз лично не бих ти препоръчал , имам три случая в рамките на 2/3 месеца с сериозни повреди по ДСГ , Тоуран 2.0ТДИ ДСГ на 55000км за съжаление извън гаранция и А3 2.0ТДИ на 70000км , и двата си минаха с смяна на електрохидравличния блок Мекатроник или там както си го наричат от VW. Цената около 4000лв за ремонт.
И двете коли са купувани чисто нови и подържани само в оторизирани сервизи.
Третата А3 2.0ТДИ ДСГ засега върви но с ужасно предърпване около 130км , както казаха от Ауди , опитва да зацепи 2 предавки или нещо такова , за радост още се движи. Тя е на около 100 000км.
Предполагам че всичко се дължи на това че и трите коли са от самото начало на вграждане на ДСГ , навярно към този момент проблемите са отстранени.
И двете коли са купувани чисто нови и подържани само в оторизирани сервизи.
Третата А3 2.0ТДИ ДСГ засега върви но с ужасно предърпване около 130км , както казаха от Ауди , опитва да зацепи 2 предавки или нещо такова , за радост още се движи. Тя е на около 100 000км.
Предполагам че всичко се дължи на това че и трите коли са от самото начало на вграждане на ДСГ , навярно към този момент проблемите са отстранени.
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niks76 написа:доста добре си се ориентирал ,само с филтъра за твърди 4астици ще има проблеми заради хубавите горива
Колега тук в БГ 2.0 TDI 103KW мотора не е с DPF филтър

А относно DSG кутията, мисля че е най читавата кутия, която VAG са правили до сега, то и най-новата S класа чупи кутии за страх, в Хасково имам приятел, който втора кутия смени и не е само той

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
shenko написа:niks76 написа:доста добре си се ориентирал ,само с филтъра за твърди 4астици ще има проблеми заради хубавите горива
Колега тук в БГ 2.0 TDI 103KW мотора не е с DPF филтър
А относно DSG кутията, мисля че е най читавата кутия, която VAG са правили до сега, то и най-новата S класа чупи кутии за страх, в Хасково имам приятел, който втора кутия смени и не е само той
Това сигурно ли е защото според автотрейд се предлага и в двата варианта - със и без ДПФ?
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сигурно е колега, без DPF e 103KW а с DPF е 125KW
така е в БГ
Crafter'а ми е с DPF измина вече 70 000км с БГ нафта и един път не ми е светнал за запушване, а и като се запуши, изчистването става лесно, излизаш на магистралата държиш 30 мин. на 2000 оборота то сам си го изчиства
, получавало се някякво възпламеняване вътре във фълтъра 

Crafter'а ми е с DPF измина вече 70 000км с БГ нафта и един път не ми е светнал за запушване, а и като се запуши, изчистването става лесно, излизаш на магистралата държиш 30 мин. на 2000 оборота то сам си го изчиства


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта