голфа е 2002 година,помпа-дюза,ТДИ,двете червени букви.идеята,че колата ще върви повече е добра но не е ли всичко това за сметка на мотора примерно?не съм наясно и ще съм благодарен ако има мнения по въпроса.
Благодариа предварително
mod edit: vasstop
ГОЛФ 4 - За и против поставянето на чип
- DaveGahan
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
ГОЛФ 4 - За и против поставянето на чип
Последна промяна от DaveGahan на Пет 01 фев 2008 21:38, променено общо 1 път.
Здр. преди да ти се скарат : "използвай
"
Има много писано : ако ти е по стар мотора някой го бе нарекъл "ефекта на лупата" се получава следното; малки проблемчета се усилват , НО ако ДВГ е 6+ слагаи смело. И без да правя реклама на колегата Brezel много колеги от форума са доволни от неговите работи , свържи се с него ако решиш. Успех.
П.П. И както се казва : Кефа си има цена. Така , чеее парите са си твои.


Има много писано : ако ти е по стар мотора някой го бе нарекъл "ефекта на лупата" се получава следното; малки проблемчета се усилват , НО ако ДВГ е 6+ слагаи смело. И без да правя реклама на колегата Brezel много колеги от форума са доволни от неговите работи , свържи се с него ако решиш. Успех.
П.П. И както се казва : Кефа си има цена. Така , чеее парите са си твои.



- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
С риск да ме "налазят" много хора ще кажа че "безплатен обяд няма". Огромната част от хората тук имат 18 години, правоспособни шофьор са, завършили са поне основно образование, и би трябвало да знаят (от физиката), че закона за запазване на енергията е природен, и никой не може да го отмени, или промени, допълни.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Аз бих казал че е мнго относително на каква кола ще се прави. Ако и нямаш вяра на колата ако е в кофти състояние и т.н. няма смисъл от чип...само ще я дочупи по бързо.
С чипа мотора се натоварва механично и термично. С други думи идва му малко повечко зор (примерно на съединителя) както и ако се кара злобно мотора щтдава повечко топлина (с чип работи с по богата на горво смес) . Турбината също се товари повече в следствие на повишеното налягане.
Също трябва да ти е ясно че от чип до чип има разлика. То това е като да вземеш 2 CD-диска
И двете свирят ама дали ще ти понася музиката си зависи от музиканта чийто са песните
Всеки който прави чип си променя както сметне за добре параметрите. Налягане на турбината, количество връскано гориво, момент на запалването и още много други. От тези неща зависи дали колата ти след слагането на чипа ще се счупи след 4000 или след 400 000в следствие на чипа.
Колкото и добре да е направен един чип то той си натоврва мотора. Разликата е че при добрия чип живота на мотора се скъсява примерно от 400 000 на 300 000
а от кофти чип 400 000 на 50 000
(аз съм чупил кола за около 10 км
, та чипа не си е шега работа)
(това са си само примерни числа , точна статистика няма, щото еднакви чипове няма)
С други думи моят съвет е ...ако мислиш вечно да си краш колата, а и не тие толко зор да караш бясно, не слагай чип. Ако обаче си сменяш колите на всеки 5-6 години (средно 200 000 км да речем) то тогава няма проблеми.
Забравих само да спомена че след чип трябва наистина добре да се грижиш за колата. Примерно съм виждал хора които сменят маслото когато им падне. Веднъж през 5 000 км после през 20 000. Такива неща ако правиш с чипа ще имаш проблеми (то и иначе де ма повече шанс има да ти се размине) Също смяната на ремъка трябва да с еправи на време.
С добри грижи по колата и добър чип , няма да има ядове.
Ако си немърлив и чипа е "яко спортен" ... ше даде фира.
пс забравих да спомена че примерно ако е ясно че колата ти е кофти или просто не искаш да я натоварваш винаги може да се направи чипа така че да товари малко колата но и ефекта да е по малък (а може и да се направи противоположното)
С чипа мотора се натоварва механично и термично. С други думи идва му малко повечко зор (примерно на съединителя) както и ако се кара злобно мотора щтдава повечко топлина (с чип работи с по богата на горво смес) . Турбината също се товари повече в следствие на повишеното налягане.
Също трябва да ти е ясно че от чип до чип има разлика. То това е като да вземеш 2 CD-диска


Всеки който прави чип си променя както сметне за добре параметрите. Налягане на турбината, количество връскано гориво, момент на запалването и още много други. От тези неща зависи дали колата ти след слагането на чипа ще се счупи след 4000 или след 400 000в следствие на чипа.
Колкото и добре да е направен един чип то той си натоврва мотора. Разликата е че при добрия чип живота на мотора се скъсява примерно от 400 000 на 300 000
а от кофти чип 400 000 на 50 000


(това са си само примерни числа , точна статистика няма, щото еднакви чипове няма)
С други думи моят съвет е ...ако мислиш вечно да си краш колата, а и не тие толко зор да караш бясно, не слагай чип. Ако обаче си сменяш колите на всеки 5-6 години (средно 200 000 км да речем) то тогава няма проблеми.
Забравих само да спомена че след чип трябва наистина добре да се грижиш за колата. Примерно съм виждал хора които сменят маслото когато им падне. Веднъж през 5 000 км после през 20 000. Такива неща ако правиш с чипа ще имаш проблеми (то и иначе де ма повече шанс има да ти се размине) Също смяната на ремъка трябва да с еправи на време.
С добри грижи по колата и добър чип , няма да има ядове.
Ако си немърлив и чипа е "яко спортен" ... ше даде фира.
пс забравих да спомена че примерно ако е ясно че колата ти е кофти или просто не искаш да я натоварваш винаги може да се направи чипа така че да товари малко колата но и ефекта да е по малък (а може и да се направи противоположното)
- DaveGahan
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
единственият проблем на колата ми е ,че демпферния маховик взема да плаче за замесник.с 2 думи около 900лв ,защото знам,че с него се сменя и съединител и кво беше там още.но въпреки това какво ще ми кажете оттук нататък определено се отказах да си слагам
мисля,че и така колата си върви супер и няма смисъл да си правя експерименти.и без тва не съм от най-големите състезатели.Благодаря

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
DaveGahan написа:единственият проблем на колата ми е ,че демпферния маховик взема да плаче за замесник.с 2 думи около 900лв ,защото знам,че с него се сменя и съединител и кво беше там още.но въпреки това какво ще ми кажете оттук нататък определено се отказах да си слагаммисля,че и така колата си върви супер и няма смисъл да си правя експерименти.и без тва не съм от най-големите състезатели.Благодаря
Слагай няма да съжеляваш (ако е от Брезел) за други не гарантирам.Тази вибрация която имаш малко ще се увеличи но самокато си на 5 предавка (и по слабо на 4) ако я настъпиш рязко при ниски обороти 1200 - 1500 и като премине през 1900-2000 ще се усети.Повечето коли с този вид съединител го правят като са на повече км дори и без чип.УСПЕХ!
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
първо нека уточним, че става дума за препрограмиране на софтуеъра / оптимизиране /, а не за чеп - демек - разпой - запой...
аз като цяло съм привърженик на този вид ъпгрейд, важното е човекът който го прави да знае какво прави откъм налягане на турбото и импулса на дюзите.
най - добрият вариант е това да стане във Варна
също разумно би било и при Богомил
изборът си е твой!
аз като цяло съм привърженик на този вид ъпгрейд, важното е човекът който го прави да знае какво прави откъм налягане на турбото и импулса на дюзите.
най - добрият вариант е това да стане във Варна
също разумно би било и при Богомил
изборът си е твой!
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
TDI-RS написа:първо нека уточним, че става дума за препрограмиране на софтуеъра / оптимизиране /, а не за чеп - демек - разпой - запой...
аз като цяло съм привърженик на този вид ъпгрейд, важното е човекът който го прави да знае какво прави откъм налягане на турбото и импулса на дюзите.
най - добрият вариант е това да стане във Варна
също разумно би било и при Богомил
изборът си е твой!
Друг начин незнам освен чрез програмиране (изключвам пауер бокса,това за мен не чип а лъжене на ЕКУ-то)няма.А дали ще има разпой-запой зависи от годините на колат т.е.ЕКУ-то.

TDI-RS написа:ifidik написа:защо и къде варна?
ми щото там си имате Турбо - Човека на Бг.....
ЛЕЛЕ ЛЕЛЕ Колега TDI-RS на 1 познат вашите (Варна) "турбо майстори" му разказаха играта с 1 "ново" турбо за опел и накрая човека се набута с още 1 наистина ново с гаранция от Стара загора.
А и кой говори за спойки ? явно не си чувал за работата на колегата с чипове.