Заминала турбина на 1Z
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Заминала турбина на 1Z
Изведнъж, както си карах колата започна да пуши като парен локомотив, бял пушек. От София до Пловдив се прибрах с 2.5 литра масло. Някои да даде съвет какво да правя. Втора употреба ли да търся или да ремонтирам тази. предполагам че е уплатненията и са отишли някъде в аспуха.
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Много съжалявам колега. На мене ми се случи същото нещо, на същото място, със същото количество масло за да се прибера, само че в посока София. Моя съвет е да свалиш на първо масто турбината и да се отвори за да се видят пораженията вътре. При мене се беше счупила оста на турбината направо и перките бяха надрали студения охлюв, за това си взех направо нова турбина. Но първо разглоби твоята за да видиш, защото може би може да се мине малко по тънко, ако не е много прецакана. Успех ти пожелавам и после да напишеш какво е станало че ми е интересно.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Bialkov_TDI
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 10 ное 2007 14:46
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AJM
- Местоположение: Велико Търново
- pacho1bg
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 14:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
....
И на мен ми се случи същото,само че между Стара Загора и Пловдив и като отидох в ТУРБО СЕРВИЗа в Тракия и ме видяха с Плевенския номер веднага ми казаха 1200 лева за ремонт и по 150 за сваляне и слагане!
НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!!!!
Сега съм в процес на търсене но в Плевен цените са доста по-приемливи!!!Между 200 и 400 лева за втора ръка,само че незнам какво да търся защото още не съм го свалил.
Моят е Golf III TDI 90 hp 1Z мотор
Този ПЛОВДИВ е като някакъв бермудски триъгълник за ТУРБИНКИТЕ ни

НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!!!!
Сега съм в процес на търсене но в Плевен цените са доста по-приемливи!!!Между 200 и 400 лева за втора ръка,само че незнам какво да търся защото още не съм го свалил.
Моят е Golf III TDI 90 hp 1Z мотор
Този ПЛОВДИВ е като някакъв бермудски триъгълник за ТУРБИНКИТЕ ни



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- pacho1bg
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 14:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
....
Не става без канал!
Трябва да откачиш задният тампон на двигателя
Трябва да откачиш задният тампон на двигателя
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ....
Ти пробвал ли си или просто така наизуст говориш. Преди няколко дена сам си свалих турбината без канал, барабар със сите колектори, турбо пътища, и т.н. Никак не е трудна работата, само желание да имаш.pacho1bg написа:Не става без канал!
Трябва да откачиш задният тампон на двигателя

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Нещата за които се сещам са:
* да си почистиш колекторите от наслагванията вътре, така и така ще разглобяваш там.
* изолирай EGR-а (ако не си го направил)
* махни катализатора (ако не си го направил)
* турбината трябва да се смаже преди да се сложи, налей масло в дупките, в които влизат маслените пътища по принцип и я повърти на ръка малко
* предполагам ще си сложиш и ново масло
* може да си свалиш всички пластмасови тръби към и от интеркулера и да ги измиеш от вътре, така ще имаш наблюдения след време дали турбината пуска масло през студения охлюв. Ако е нова не би трябвало изобщо да изпуска и да си останат чисти.
* виж самия интеркулер дали не е мръсен от външната страна, и да не минава достатъчно въздух между "ребрата" му. Пръсни го с пароструйка
Да допълват другите колеги каквото се сещат.
п.п. а ти намери ли турбина вече, колко лв. от къде?
* да си почистиш колекторите от наслагванията вътре, така и така ще разглобяваш там.
* изолирай EGR-а (ако не си го направил)
* махни катализатора (ако не си го направил)
* турбината трябва да се смаже преди да се сложи, налей масло в дупките, в които влизат маслените пътища по принцип и я повърти на ръка малко
* предполагам ще си сложиш и ново масло
* може да си свалиш всички пластмасови тръби към и от интеркулера и да ги измиеш от вътре, така ще имаш наблюдения след време дали турбината пуска масло през студения охлюв. Ако е нова не би трябвало изобщо да изпуска и да си останат чисти.
* виж самия интеркулер дали не е мръсен от външната страна, и да не минава достатъчно въздух между "ребрата" му. Пръсни го с пароструйка
Да допълват другите колеги каквото се сещат.
п.п. а ти намери ли турбина вече, колко лв. от къде?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта