Прегрях си дизела! какви са последствията

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
metalqgata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Прегрях си дизела! какви са последствията

Мнениеот metalqgata » Пон 24 мар 2008 15:21


Колицата ми е Голф 2 1.6 ГТД. Снощи след като ми се размига лампата (следователно беше намаляла съвсем малко водата) реших да си закарам колицада до вкъщи (на 3км. от същото място). След като спрях тя почна да пуши като по филмите.. :( Та реших да и налея вода и да запля колата.... Ок. но тя пак изтече и пак позагря. Накрая си я прибрах с дърпане.
Та въпроса ми е... какво може да му се е случило, след като двигателя си върти ама се чува някав странен шум (като триене на желязо в желязо)
Моля за съвети.

п.с. Водата ми е изтекла някаде от към водната помпа и погледнато от горе маи не беше от маркучите.




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 24 мар 2008 15:41


Обръщам се към теб както и към другите колеги, как може да запалите мотора вобще без вода?

Последствията са ако е стигнала над 120 градуса от топлината се е изкривила главата 99% Макар и малко да е. Следва шлайф водачи гумички дано няма нещо по-сериозно. Най вероятно смяна на водна помпа. От където ти е дошъл основния проблем.

Ремонта на главата излиза около 40-50лв. Водачи и гумички около 50. Работата на майстор да ти свали и качи главата е доста различно, от 50 лв на горе. И сигурно ще се наложи и още неща да сменяш!!!
Водната помпа е около 40лв.

Преди това трябва да се види откъде е този шум!!!

Разгледай мойта тема!

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


Потребителски аватар
CyBeR SoUnD
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CyBeR SoUnD » Пон 24 мар 2008 16:01


ми няма да стане нещо добро ако си късметлия може и нищо да му няма :)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 24 мар 2008 16:03


CyBeR SoUnD написа:ми няма да стане нещо добро ако си късметлия може и нищо да му няма :)


Принципно трудно се прегрява до изкривяване но ме съмнява нищо да му няма! Незнам зависи на колко градуса е отишал и вобще дали е имало вода в блока и глаавата! :wink:


VALKOV
Мнения: 264
Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот VALKOV » Пон 24 мар 2008 17:35


Когато наливаш вода на прегрял автомобил НИКОГА не гаси двигателя преди това че става по лошо!!


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 24 мар 2008 18:26


много рядко главата остава не спукана.


Потребителски аватар
NIP
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот NIP » Вто 25 мар 2008 15:17


може и нищо да му няма :wink:


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Вто 25 мар 2008 18:16


колега...така може само да се гадае.според мен първо "духа" гарнитура после криви главата...но както казват колегите по-горе много зависи до каква температура е стигнала водата...ако е имало изобщо :?


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 25 мар 2008 20:46


На един приятел на Голф 4 му прегряхме мотора на 130 градуса ... Там от където го купи го бяха оставили без вода и на връщане към София имаше пит стоп... Сега незнаино от къде от време на време му губи вода ... никой не знае от кво е :) Дано твойте проблеми не са сериозни а да си само за нов антифриз :)


Потребителски аватар
koko71
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 17 май 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот koko71 » Вто 25 мар 2008 22:13


Кофти ситуация. Най вероятно е смесено вода и масло. Гарнитурата ще е най ефтиното нещо, но както писа един колега по-горе вероятно всичко идва от помпата.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 26 мар 2008 0:40


ifidik написа:много рядко главата остава не спукана.

Аз пък спукана до ся на VW не съм виждал и знам, че рядко се случва.

longora написа:На един приятел на Голф 4 му прегряхме мотора на 130 градуса ... Там от където го купи го бяха оставили без вода и на връщане към София имаше пит стоп... Сега незнаино от къде от време на време му губи вода ... никой не знае от кво е :) Дано твойте проблеми не са сериозни а да си само за нов антифриз :)


От гарнитурата към цилиндрите, от другаде няма каде освем ако няма теч! ;)


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 26 мар 2008 11:54


Ами теч не се вижда .... ще му кажа да погледне гарнитурата на цилиндрите :) Благодаря ти много !


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 26 мар 2008 12:37


longora написа:Ами теч не се вижда .... ще му кажа да погледне гарнитурата на цилиндрите :) Благодаря ти много !


Сутрин трудно пали защото влиза вода в цилиндъра към който е пробила гарнитурата, също е характерно нонстоп бял пушек от ауспуха, дори когато колата е загряла, също така понадува маркучите и ги прави много твърди! :wink:


metalqgata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Мнениеот metalqgata » Пет 28 мар 2008 10:15


Ами, запалих си дизелчето и... чусе някав странен шум (двигателя работеше добре и маслото не беше пресечено) след което изтрещя нещо (водната помпа ще да е) и всичката вода изтече отдоло. Общо взето това стана след опита ми да запаля. Водна помпа лесно ли се сменя или да си я давам на майстор?

п.с. Когато спрях колата нямаше изобщо вода, изтекла е за около 1км. в който карах със 100


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Нед 30 мар 2008 11:20


metalqgata написа:Ами, запалих си дизелчето и... чусе някав странен шум (двигателя работеше добре и маслото не беше пресечено) след което изтрещя нещо (водната помпа ще да е) и всичката вода изтече отдоло. Общо взето това стана след опита ми да запаля. Водна помпа лесно ли се сменя или да си я давам на майстор?

п.с. Когато спрях колата нямаше изобщо вода, изтекла е за около 1км. в който карах със 100


Колега питахме те да кажеш, колко градуса ти показа на таблото???

Ако найстина е нямало вода, много кофти ще да е станало с главата.....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта