Може да не съм отварял 2.0TDI мотор , но както казах вече , важното е човек да е малко технически грамотен и да е амбициозен .
Първите ми думи по снимките бяха балансиращ(и) вал(ове) .
Че в кой век живеем . Колите си днешно време да не ги караме с графитна грес . Тоз мотор 2.0TDI 136кс излиза заводско с 0W-30 , тоз Ники дет си отварял да не е правен за Сибир ?
Като мине маслото през маслената помпа имаш ли представа колко разбито излиза ?
7 големи сервиза у нас се измяха , в това число влиза и Сакар ауто . В етката го пише кво е тва в картера на тоз мотор .
Мислях да пускам и тема в tdiclub.com , но явно вече са обсъждали проблемите на тез мотори .
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 97&page=13
Прочетете и цялата тема , интересна е
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=202297

