Система за разбиване на маслото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Система за разбиване на маслото

Мнениеот Ventoman » Нед 06 апр 2008 22:30


Великата простотия която написа niks76 с цел да ме изкара някакъв балък .

Може да не съм отварял 2.0TDI мотор , но както казах вече , важното е човек да е малко технически грамотен и да е амбициозен .

Първите ми думи по снимките бяха балансиращ(и) вал(ове) .

Че в кой век живеем . Колите си днешно време да не ги караме с графитна грес . Тоз мотор 2.0TDI 136кс излиза заводско с 0W-30 , тоз Ники дет си отварял да не е правен за Сибир ?
Като мине маслото през маслената помпа имаш ли представа колко разбито излиза ?

7 големи сервиза у нас се измяха , в това число влиза и Сакар ауто . В етката го пише кво е тва в картера на тоз мотор .

Мислях да пускам и тема в tdiclub.com , но явно вече са обсъждали проблемите на тез мотори .

http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 97&page=13

Прочетете и цялата тема , интересна е

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=202297

:deal : само VW




Потребителски аватар
MMT2
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот MMT2 » Нед 06 апр 2008 22:50


Божеййй колко мъка има по тоя свяяяяят...Система за разбиване на маслото :lol: :lol: :lol: Майкооо колко трябва да си кух да кажеш на балансиращите валове система за разбиване на маслото :lol: :lol:

На снимката ясно се вижда, а и хората са го казали и показали вижда се и веригата която задвижва б. валове и маслената помпа... И да там има масло, нали трябва да се мажат с нещо тия валове :lol:

Иначе маслото се разбърква с миксер преди всеки старт сутрин! Хубаво е да се сложат и две яйца вътре.... :lol: :lol:


П.П
niks76 Искам само ти да ми правиш колата...Абе аз се чудя кви проблеми съм имал, а то не ми се е разбърквало добре маслото mhihi mhihi Или да почна да мажа със свинска мас mhihi mhihi ...да ве лек само кажи къде да сложим маста да се разбърка добре mhihi ааааааа и кажи кога да дойда да сменим двете джаджи за разбъркване на маслото? НА илиенци продават ли се?

mhihi mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 06 апр 2008 23:14


MMT2 написа:Божеййй колко мъка има по тоя свяяяяят...Система за разбиване на маслото :lol: :lol: :lol: Майкооо колко трябва да си кух да кажеш на балансиращите валове система за разбиване на маслото :lol: :lol:

На снимката ясно се вижда, а и хората са го казали и показали вижда се и веригата която задвижва б. валове и маслената помпа... И да там има масло, нали трябва да се мажат с нещо тия валове :lol:

Иначе маслото се разбърква с миксер преди всеки старт сутрин! Хубаво е да се сложат и две яйца вътре.... :lol: :lol:


П.П
niks76 Искам само ти да ми правиш колата...Абе аз се чудя кви проблеми съм имал, а то не ми се е разбърквало добре маслото mhihi mhihi Или да почна да мажа със свинска мас mhihi mhihi ...да ве лек само кажи къде да сложим маста да се разбърка добре mhihi ааааааа и кажи кога да дойда да сменим двете джаджи за разбъркване на маслото? НА илиенци продават ли се?

mhihi mhihi mhihi mhihi

4е си профан и дебил се разбра(язък ти за ЕГН-то 4е не си пубертет4е)
Валка ти като се рови по етката и про4ете как се казват валовете защо не поровиш още малко да про4етеш и какво им е предназна4ението освен баланса:idea:
аи стига с тия професорски изяви;етка е каталог на резервните 4асти,а не инструкция с подробно описание на работатата на разли4ните агрегати
Добринб писа предостатъ4но ясно ,ако имаш нещо да изясняваш пиши ми на ли4ни;кои как се смее слабо ме засяга след като не познават принципа на работа на мотора 2.0 тди
всеки механик с претенции няма как да сбърка три и 4етири цилиндров дизел-просто на мен няма какво да ми доказваш;още веднъж ти пожелавам да изу4иш материята и да станеш номер1 :wink:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 06 апр 2008 23:21


За три цилиндровия мотор казах че не виждам четвъртата биела и за тва ги плеснах тях , ако искаш утре ще постна снимката . Ма ай докажи твърденията ти , и спирам да пипам дизеляци вече !

Най големия смях беше в Сакар ауто . Около 3 минути .

Де да знам , може всички тука да сме прости .


Потребителски аватар
ATD
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v dvijenie

Мнениеот ATD » Нед 06 апр 2008 23:27


:shocked :shocked :shocked :applause: :applause: :applause: :005: :005: :005:
И както е казано"... по делата ще ги познаете". От гледна точка на моето ЕГН
niks76 е прав, на кого помагате или се доказвате по този начин ? ventoman млади човече уверили сме се в твоите знания и умения , Но контакта с човека(клиента) по земно го карай.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 06 апр 2008 23:30


Изображение
ето ти пак снимката и я разгледаи хубаво ,литература също се намира с описанието на работата на разли4ните системи в агрегата-кое за какво служи ,какво деиствие извършва и така нататък......само 4е не е във в4ерашния вестник
много лоша реклама направи на цитираните ти сервизи :lol:
аман от комплексари-защо съдиш за останалите по себе си относно простотията и тем подобни;всеки гледа сам себе си
тази тема също ще я заклю4ат скоро :roll:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 07 апр 2008 0:04


Гледам че си редактира мнението та за това ще ти отговоря .

Проучил съм кое как работи , даже бих се радвал ти да го напишеш , та да видим колко са прави хората .

Ники голям срам и позор са и двете теми . И то станаха такива от както ти се обади . Ще ти кажа две неща .

1. Моторите се износват по различен начин , всеки според начина на употреба , потдръжка и тн. (това по отношение от каде тръгна спора в предишната тема )

2. Нито аз съм велик майстор , нито ти си. Велики са хората който са изобретили , разработили и пуснали в серийно производство тези мотори . Ние само преоткриваме велосипеда , и ремонтираме извън гарнционно тези автомобили .

Вярвам че и ти някога си видял ДВГ , за пръв път , също както и аз . Никой от нас не се е родил с знанията си , и всеки се учи и стига някакво ниво . Глупаво беше да пишеш онея глупости в темата , а ако не бях прав , можеше да ми направиш забележка че не давам компетентно мнение или да ми пуснеш едно лс. А за мен мнението ми си беше съвсем на място .


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 07 апр 2008 0:16


някога да си ме видял да се изтъквам 4е съм велик?какъв е тоя отбои сега?
след като осъзнаваш 4ак сега някои работи ,нужно ли беше да се стига до тук :?:
какво спе4ели от цялата работа-освен антиреклама на себе си и цитираните ти сервизи......
ти запо4на срамната втора тема ,така 4е е редно да обясниш деиствието на мазителната система при 2.0тди :arrow:
редно е ти да довършиш каквото запо4на :lol:
п.с. аз не съм у4ител.....
наготово никои не дава специфи4на информация-няма нищо безплатно на тоя свят(такава литература по форумите няма)


Потребителски аватар
jeko01
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 04 ное 2007 22:28
Автомобил: pasat B5
Двигател: AFN 1.9 TDI
Местоположение: провинциятя

въпростче?

Мнениеот jeko01 » Пон 07 апр 2008 0:37


:предавам се :предавам се :предавам се . и ние от форума не сме прости!!! кой е на ход :?:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 07 апр 2008 0:45


Никакъв отбой не бия . Казах ти , докажи твърдението си . Аз доказах че чъм дал правилен отговор , че са балансиращи валове .

Ти докажи твърдението си за "система за рабиване на маслото" . Ако не успееш , какво ще излезе , че в миналата тема си подвел бая народ :D

Антиреклама не виждам да съм си направил . Просто продължавам да доказвам амбицията си !

Пак казвам . Дори и аз да не съм компетентен , 7 от най-големите сервиза в София се смяха на глас !


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 07 апр 2008 0:54


не видях обяснение на мазителната система и ролята на балансиращите валове в нея-вкараи си амбицията в отговор по въпроса, а не в извъртане в ляво и дясно :lol:
п.с повтарям 4е не съм у4ител и няма какво да ти доказвам,ти си 4овека които трябва да ме обори защо съм го написал;приятно ровене из нета-хвани си джокер и от "7"-те наи големи сервиза в София :wink:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 07 апр 2008 0:58


Ти твърдиш че валовете рабиват маслото (поне 60градуса 0W-30) . Докажи го .

Иначе същата верига върти и маслената помпа .

ма кво да обяснявам , цяла тема от 27 страници има тука http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=202297


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 07 апр 2008 1:07


ATD написа:...ventoman млади човече уверили сме се в твоите знания и умения , Но контакта с човека(клиента) по земно го карай.


:012:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 07 апр 2008 1:08


пак си 4ел между редовете и не си разбрал както трябва;веригата върти валовете, а маслената помпа се върти 4рез шестограм;ако знаеше принципа на тоя мотор е достатъ4но малко да помислиш и нямаше пове4е да се пънеш като магаре на мост
в Сакар ауто би трябвало да имат достъп до обясненията от ФВ груп за работата на мотора,ама някои трябва и да 4ете :wink:
п.с когато се интересувах от тази система ,през оторизиран ФВ сервиз си издеиствах запитване за подробности и на4ина на деиствие на няколко агрегата от от този тип мотор.в отговора които е на инженерната група създала мотора беше обяснено с много подробности плюс схеми за принципа на деиствие-за съжаление се води фирмена таина и нямах възможност да копирам инфото,но не пиша и голословни изказвания.ако някога имаш възможността да разгледаш такъв тип мотор ще разбереш много неща от тоя спор


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 07 апр 2008 5:49


Еми то и в темата си е писано за него . Сега няма да я преразказвам http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 97&page=20

Целта е да си докажеш твърдението "система за разбиване на маслото" , кола карана с 0W-30.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], MapTo_D и 79 госта