Заминала турбина на 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Заминала турбина на 1Z

Мнениеот bobitur » Пон 31 мар 2008 11:38


Изведнъж, както си карах колата започна да пуши като парен локомотив, бял пушек. От София до Пловдив се прибрах с 2.5 литра масло. Някои да даде съвет какво да правя. Втора употреба ли да търся или да ремонтирам тази. предполагам че е уплатненията и са отишли някъде в аспуха.




Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пон 31 мар 2008 11:57


Много съжалявам колега. На мене ми се случи същото нещо, на същото място, със същото количество масло за да се прибера, само че в посока София. Моя съвет е да свалиш на първо масто турбината и да се отвори за да се видят пораженията вътре. При мене се беше счупила оста на турбината направо и перките бяха надрали студения охлюв, за това си взех направо нова турбина. Но първо разглоби твоята за да видиш, защото може би може да се мине малко по тънко, ако не е много прецакана. Успех ти пожелавам и после да напишеш какво е станало че ми е интересно.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Пон 31 мар 2008 12:04


А новата от къде е взе ако не е тайна и какви пари да се успокоя.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 31 мар 2008 13:25


Нови са към 1100-1500.Вчера гледах в една морга в гр.Сопот за 400 лв./при пазарлък може и по малко да дойде/ ама не знам дали ще пасне/те бяха май няколко.
P.S.Верно провери кво е станало - може да се мине само с ремонт или смяна на някоя част.


Потребителски аватар
Bialkov_TDI
Мнения: 70
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 14:46
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AJM
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Bialkov_TDI » Вто 01 апр 2008 17:21


Колега, пиши какво е станало!!


Потребителски аватар
pacho1bg
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

....

Мнениеот pacho1bg » Вто 01 апр 2008 20:34


И на мен ми се случи същото,само че между Стара Загора и Пловдив и като отидох в ТУРБО СЕРВИЗа в Тракия и ме видяха с Плевенския номер веднага ми казаха 1200 лева за ремонт и по 150 за сваляне и слагане!
НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!!!!
Сега съм в процес на търсене но в Плевен цените са доста по-приемливи!!!Между 200 и 400 лева за втора ръка,само че незнам какво да търся защото още не съм го свалил.
Моят е Golf III TDI 90 hp 1Z мотор
Този ПЛОВДИВ е като някакъв бермудски триъгълник за ТУРБИНКИТЕ ни
:) :) :)


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Сря 02 апр 2008 9:14


Някои които е свалял да даде инфо дали мога да я сваля без да имам канал и от къде да започна от колекторите или от самата турбина. Предварително ви благодаря.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 апр 2008 9:34


От канал според мен ще ти е по-удобно щото на 1З е навряна много надолу.Иначе въздушните пътища могат да се свалят и отгоре.


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Сря 02 апр 2008 10:48


На мене ми я свалиха с целия колектор, мисля че достъпа до неговите болтове е по-лесен от тези на самата турбина. И се откачат двете маслени тръби, които влизат и излизат между двата охлюва.


Потребителски аватар
pacho1bg
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

....

Мнениеот pacho1bg » Сря 02 апр 2008 17:10


Не става без канал!
Трябва да откачиш задният тампон на двигателя


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: ....

Мнениеот Passat_bs » Сря 02 апр 2008 21:34


pacho1bg написа:Не става без канал!
Трябва да откачиш задният тампон на двигателя
Ти пробвал ли си или просто така наизуст говориш. Преди няколко дена сам си свалих турбината без канал, барабар със сите колектори, турбо пътища, и т.н. Никак не е трудна работата, само желание да имаш. :wink:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 02 апр 2008 22:26


въобще не ти трябва канал.само желание и инструмент


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Чет 03 апр 2008 6:24


А преди да сложа новата какво трябва да направя (почистване на двг, турбина, интеркулер, и ........)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 03 апр 2008 9:33


bobitur написа:А преди да сложа новата какво трябва да направя (почистване на двг, турбина, интеркулер, и ........)

Почисти маслениет пътища към турбината :!:


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Чет 03 апр 2008 11:02


Нещата за които се сещам са:
* да си почистиш колекторите от наслагванията вътре, така и така ще разглобяваш там.
* изолирай EGR-а (ако не си го направил)
* махни катализатора (ако не си го направил)
* турбината трябва да се смаже преди да се сложи, налей масло в дупките, в които влизат маслените пътища по принцип и я повърти на ръка малко
* предполагам ще си сложиш и ново масло
* може да си свалиш всички пластмасови тръби към и от интеркулера и да ги измиеш от вътре, така ще имаш наблюдения след време дали турбината пуска масло през студения охлюв. Ако е нова не би трябвало изобщо да изпуска и да си останат чисти.
* виж самия интеркулер дали не е мръсен от външната страна, и да не минава достатъчно въздух между "ребрата" му. Пръсни го с пароструйка

Да допълват другите колеги каквото се сещат.

п.п. а ти намери ли турбина вече, колко лв. от къде?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта