Проблем с турбото
Проблем с турбото
Имам проблем с турбото на Пасат 1.9 тди 90 hp 94 год.. Смених клапан за управление на турбото, но на високи оборти около 3000 прекъсва като бензинова кола. Моля помогнете!!!
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
nicksan написа:Баща ми ходи в Супер дизел и там компютърът показал грешка в турбото и те са му казали че наи често правел проблем този клапан и тои го смени но ефекта е нулев
Интерсно какви неща могат да правят компютрите!!!! тази кола има 2 датчика (IAF и MAF сензори) които биха могли да имат отношение към работата на турбината но нито един от тях не показва че "турбото" е за смяна ?!?!? Screwy

ЗБ
nicksan написа:Баща ми ходи в Супер дизел и там компютърът показал грешка в турбото и те са му казали че наи често правел проблем този клапан и тои го смени но ефекта е нулев
Клапанчето за упр. на турбото ако е купено ново върви в комплект със скобички за захващане на маркуча, защото иначе се стяга повече изхода и дава свръх налягане и турбината блокира за да не прегрее и да се счупи, ако е купено втора употреба и са сложени старите скоби или пък ако е ново но са натегнати повече пак дава същата грешка, мисля че преди да правиш каквото и да било е хубаво да смениш скобичките или с нови или с миши опашки, аз препоръчвам второто, и тогава ще се оправи, но грешката трябва да премахнеш ако изключиш клемата на акумулатора или да я нулираш с РС. Няма нищо сложно ще се справиш и сам - успех, ако не ти се занимава мога да те ремонтирам и аз ама вземи бира и кебапчета

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти: