Проблем с ускорението на Пасат 1,9 ТДИ/110к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Проблем с ускорението на Пасат 1,9 ТДИ/110к.с.

Мнениеот Nikol99 » Вто 15 апр 2008 15:31


ЗДРАВЕЙТЕ!
От известно време съм собственик на Пасат 1999г. 1,9 ТДИ/110 к.с. и ми се случиха доста "неща". Моля помогнете за проблема с който ще Ви запозная! Това, което забелязвам е, че колата при достигане на 2800об. се усеща спиране на ускорението. Забравих да кажа, че са сменени консумативите / масла, филтри, ремъци, ролки/. Вчера ходих при майстор за диагностика, която не показа да има запаметени грешки. Актуалната стойност на турбото достигна 1500, а тази на въздуха не-повече от 450. Да подчертая, че преди две седмици е чистено и турбото. След почистването на турбото същото се чуваше идеално, а от няколко дни не го чувам дори на отворена врата. Появи се и някакъв странен шум от рода свистене на въздух при подаване рязко на газ. Проверих всички маркучи но не открих проблема. Моля, за съвет и към какво точно да се насочи човек, защото знаете в сервизите какви ..............




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 15 апр 2008 15:37


Като за начало открий квистенето :!: - хубаво огледай сички маркучи и кулера пак ,докато някой вътре в купето подава газ.При ккави условия даде споменатите от теб стойности.Поне за 1З турбото трябва да прави 1800-1900 ,а дебитомера 850 /за АФН май е повече даже/


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Nikol99 » Вто 15 апр 2008 15:41


Благодаря, първо за интереса. Условията, на равен път сам в автомобила. Това с маркучите е проверено по този начи / на канал с подаване на газ от втори човек/. Има ли си някой представа колко може да стрева дебитомера, защото моя като го извадих видях, че е капсулован и не може да се чисти.


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Nikol99 » Вто 15 апр 2008 15:47


Nikol99 написа:Благодаря, първо за интереса. Условията, на равен път сам в автомобила. Това с маркучите е проверено по този начи / на канал с подаване на газ от втори човек/. Има ли си някой представа колко може да стрева дебитомера, защото моя като го извадих видях, че е капсулован и не може да се чисти.

Какво имаш предвид за кулера, къде да се насоча?


Потребителски аватар
Nikol99
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Nikol99 » Вто 15 апр 2008 15:47


Ако някой има мнение по въпроса ми, моля да го сподели, защото с такава мудна кола не се трае.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 15 апр 2008 15:54


При тебе дебитомера мисля се сменяше само пълнителя и цената е към 120-150 кинта /колегата klenbuterol от форума продаваше такива/.Ако се е преебал и показва 450 ускорява супер тъпо - старнното е обаче да се е бъгнал изведнъж :?Дебитомера се мери на 3та яко на газ.Трябва да подава малко повече от исканите стойности и да удари 850.


Потребителски аватар
пламен пасков
Мнения: 41
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот пламен пасков » Вто 15 апр 2008 15:56


виж някои който разбира,чувал съм че когато има някаква повреда компютара минава в авариен режим и двигателя се ограничава електронно само до 3000 оборота


Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Пон 21 апр 2008 22:51


често тези ТДИ-та пукат кулери виж си провери твоя :idea:


Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Пон 21 апр 2008 22:54


Vilio-SAXOTO написа:често тези ТДИ-та пукат кулери виж си провери твоя :idea:
ако незнаеш каде се намира--> в предната дясна или лява част зад бронята :idea:


beljata
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Кюстендил/London

Мнениеот beljata » Вто 22 апр 2008 21:13


на мен скоро ми се извади маркуча от кулера към турбото.Мн шибано место,едва го открихме.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 22 апр 2008 21:26


Vilio-SAXOTO написа:
Vilio-SAXOTO написа:често тези ТДИ-та пукат кулери виж си провери твоя :idea:
ако незнаеш каде се намира--> в предната дясна или лява част зад бронята :idea:


В ляво като съм в колата или като съм пред нея. :lol:


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Сря 23 апр 2008 0:42


Аз имах подобен проблем. Забиваше ми на 2800 оборота(АФН 110к). Почистих буксата, която влиза в дебитометъра с контактен спрей и колата се оправи. Смятам, че и ти трябва първо това да направиш. От влагата клемите позеленяват и губят контакт :idea:


Потребителски аватар
kireto1219
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kireto1219 » Сря 23 апр 2008 14:30


най добре си отиди при майстора дето ти е чистил турбината да си види добре работата която е сваршил.


Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Чет 24 апр 2008 10:17


andonov написа:
Vilio-SAXOTO написа:
Vilio-SAXOTO написа:често тези ТДИ-та пукат кулери виж си провери твоя :idea:
ако незнаеш каде се намира--> в предната дясна или лява част зад бронята :idea:


В ляво като съм в колата или като съм пред нея. :lol:
:D ами на голф 4 ми беше като съм в колата в предната дясна страна,но на пасатите има разлики и затова казвам че може да е или от дясно или от ляво,проследи си маркучите най-добре :)


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Чет 24 апр 2008 17:07


вдясно като си в колата...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта