Относно Голф 4 проблем

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Относно Голф 4 проблем

Мнениеот jeki » Вто 15 апр 2008 19:58


На брат ми голфа 4 ка AGR мотор ТДИ - си вървеше много добре до преди николко дена - зе да забива да варви до към 120 км и да спира - закачам го на на лап топа и показва ето тази грешка.

17570 - Fuel Temp Sensor g81 -Short ot Ground.

и не иска да се изчисти - ако няакой знае къде точно се намира въпросният датчик на този мотор - ще съм му благодарен. мерси много .




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 15 апр 2008 20:57


вътре в помпата е.прегледай кабелите с буксата ,които излизат от нея.ако всичко е наред няма да се разминеш без майстор


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 15 апр 2008 22:07


Не съм специалист и руския съм позабравил, но за някакъв датчик за температурата на горивото; липсва маса. Както каза колегата виж кабелите да не са окислени накои клеми.
"17570- Датчик температуры топлива-G81: короткое замыкание на массу"
Успех.


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

a

Мнениеот jeki » Сря 16 апр 2008 9:58


благодаря ви много


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Сря 16 апр 2008 16:56


и при мене го имаше този проблем а и при всички мои приятели...трябва да смениш едни клапи от това е...ама са към 200 кинта...


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Сря 16 апр 2008 19:01


какви са тези клапи колега че и моя мотор е същият,къде се намират и за какво служат?


XAMAR
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот XAMAR » Чет 17 апр 2008 3:46


ami te za dve klapi(datchika) poprincip ! v tqh vliza po edna buksa i izlizat vakumni markucheta! zad vazdushnia filtar se namirat nemoje da ne gi vidite !


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 17 апр 2008 7:05


:079:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 17 апр 2008 7:10


XAMAR написа:ami te za dve klapi(datchika) poprincip ! v tqh vliza po edna buksa i izlizat vakumni markucheta! zad vazdushnia filtar se namirat nemoje da ne gi vidite !


Къде са тия,че имам същия двигател на разположение,да науча нещо ново.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 17 апр 2008 8:01


Ай на бас че говори за Н75 въпреки че не знае :lol:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 17 апр 2008 9:03


Rabbit_TDI написа:Ай на бас че говори за Н75 въпреки че не знае :lol:


Направо да си стиснем ръцете и да делим баса. :lol:
Лошото е че такива хора пишат доста уверени и колеги които не са много в час е възможно да бъдат подведени.
Направо си мисля на щат във форума да бъде назначено техническо лице,което да трие подобни словоизлияния.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Нед 20 апр 2008 12:58


proparo това, че не знаем техническото наименование на клапата не означава, че не сме имали същия проблем и не знаем какво сме сменили...най-лесно което аз правя, водя на майстор, казвам проблема, той закача на компа и ми казва "да! такъв е проблема, това е за смяна" Хамар, кара голф от 4 години и му е навъртял 120к+ км, така, че е посменял разни работи...
http://i.data.bg/08/02/03/792286_orig.jpg
гледай жълтата стрекла, общо взето там се намират и двата датчика...едия е там където е стреклата другия е идентичен и пак се вижда...но тук идва въпросът, кой точно от двата трябва да се смени :)


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 20 апр 2008 14:00


абе всичко добре ама няма нищо общо с грешката която е регистрирана.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Нед 20 апр 2008 14:47


Еми, пич, те са два датчика(клапи)...единия както установихме е Н72 и другият ли е същият?!?


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Нед 20 апр 2008 14:57


Golf_Bora написа:Не съм специалист и руския съм позабравил, но за някакъв датчик за температурата на горивото; липсва маса. Както каза колегата виж кабелите да не са окислени накои клеми.
"17570- Датчик температуры топлива-G81: короткое замыкание на массу"
Успех.

Колега нищо лично , но май не следиш мисълта на колегата ifidik ?
Или по точно той говори за това( 01262 Электромагнитный клапан ограничения давления наддува-N75 ) грешката за която пишеш е друга.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта