Неработещо подгряване на свещите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Неработещо подгряване на свещите

Мнениеот The^Maniac » Чет 24 апр 2008 19:39


Здравейте. Имам следния проблем на Голф-а. Пали от раз, но когато го паля студен се получава доста сериозно претрисане първите 10 секунди, двигателя е нестабилен, сякаш работи на 2-3 цилиндъра, а отзад пуши синьо-бял дим. След 15 секунди се оправя. Прави го само когато навън е под 10-тина градуса. По всичко личи, че става въпрос за свещи, ето защо ги свалихме и проверихме една по една (връзваме ги за акумулатор и за 3 секунди стават червени) и всички работеха.
Та въпроса ми е след като самите свещи работят, но когато трябва да греят - явно не греят, къде може да е проблема? Някое реле? Кое? Нещо друго? Какво?
Двигателя е АФН.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 24 апр 2008 19:51


Заеби тези свещи а си виж центровката.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Чет 24 апр 2008 19:53


andonov написа:Заеби тези свещи а си виж центровката.

Центровката е 6, забравих да напиша. Аз си мисля, че е от свещите, щото само когато е по студено го прави.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 24 апр 2008 20:29


При тази температура ти казах не търси причина в свещите.Без подгряване дори и под 0гр. колата ти трябва да запали и евентуално да изкара БЯЛ пушек за 1-2 сек.След като си сигурен в центровката (не знам кой ти е зацепвал ремъка) търси причина в горивото.Най-вероятно ти пада (изтърва) горивото.Тогава пак така пуши и работи известно време докато прекара въздуха.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Съб 26 апр 2008 12:43


The^Maniac написа:
andonov написа:Заеби тези свещи а си виж центровката.

Центровката е 6, забравих да напиша. Аз си мисля, че е от свещите, щото само когато е по студено го прави.

Ако не смуче въздух остава да е помпата, но не значи че трябва да се сменя, най-вероятно иска профилактика и регулировка на електронния блок. Я кажи като загрее мотора и подадеш газ изпушва ли малко бяло и лютиви ли са изгорелите газове?


Потребителски аватар
N1ks
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот N1ks » Съб 26 апр 2008 19:39


Да не пускам нова тема искам да попитам бушона за подгревателните свещи колко ампера трябва да е защото на мен постояно ми гори? Двигателят е 1Z.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Съб 26 апр 2008 20:28


Zinoto написа:
The^Maniac написа:
andonov написа:Заеби тези свещи а си виж центровката.

Центровката е 6, забравих да напиша. Аз си мисля, че е от свещите, щото само когато е по студено го прави.

Ако не смуче въздух остава да е помпата, но не значи че трябва да се сменя, най-вероятно иска профилактика и регулировка на електронния блок. Я кажи като загрее мотора и подадеш газ изпушва ли малко бяло и лютиви ли са изгорелите газове?

Като загрее мотора, няма проблеми. Не пуши бяло, а само черно когато дам много газ (което е нормално, особено след чиповете). А за газовете да ти кажа незнам дали са лютиви - като давам газ не съм отзад :wink:


Потребителски аватар
svilen073
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 7:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот svilen073 » Съб 26 апр 2008 20:46


The^Maniac написа:
Zinoto написа:
The^Maniac написа:
andonov написа:Заеби тези свещи а си виж центровката.

Центровката е 6, забравих да напиша. Аз си мисля, че е от свещите, щото само когато е по студено го прави.

Ако не смуче въздух остава да е помпата, но не значи че трябва да се сменя, най-вероятно иска профилактика и регулировка на електронния блок. Я кажи като загрее мотора и подадеш газ изпушва ли малко бяло и лютиви ли са изгорелите газове?

Като загрее мотора, няма проблеми. Не пуши бяло, а само черно когато дам много газ (което е нормално, особено след чиповете). А за газовете да ти кажа незнам дали са лютиви - като давам газ не съм отзад :wink:

мислил ли си за пикаещи дюзи аз имах подобен проблем и след присадка в нафтата се оправи.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 26 апр 2008 21:03


a как палиш с много или малко въртене. При мене имаше такъв проблем но палеше по 20 секунди със страшни облаци отзад. Въртеше без да има нафта в помпата ....уйас.

Смених горивния филтър и се оправи от РАЗ


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Съб 26 апр 2008 21:21


Колега,а защо не погледнеш темата под тази ,защото май проблема не е в центровката и свещите.Пиша това затото прочетох първо предишната тема и сега попадам на тази,а признаците са същите,които описваш ти.Прочети там какво пише и кажи за същото ли става въпрос,за да няма повтаряща се тема!http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=88456



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 65 госта