голф 3 1,9 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
baklen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 15 сеп 2007 7:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

голф 3 1,9 тди

Мнениеот baklen » Чет 17 апр 2008 13:06


колеги да ви попитам за голф 3 1,9 тди 94 90 коня помпата електронна ли е ГНП то или е механична




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 17 апр 2008 13:10


Електронна е ако е ТДИ и се почват от края на 94 г.
Ако е Тд + слаган онтеркулер не е.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 17 апр 2008 13:37


Точно.ориентирай се и по педала на газта--ако видимо има жило,което е захванато някъде за помпата,едва ли е електронна.Ако няма,значи е реостатен и подава инфо на ЕКУ-то което вече контролира подаването на гориво-следователно е електронна.


baklen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 15 сеп 2007 7:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baklen » Чет 17 апр 2008 20:56


аха ясно...еми колата е тди 94 та явно е електронна а това по добре ли е че е електронна - смисъл дали е по икономична по този начин но пък може би и по трудно за ремонт...


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 17 апр 2008 22:18


По-добрия вариант е от гледна точка на икономия на гориво, по-сложен е като устройство и евентуален ремонт. Но нали не си купуваме автомобили за да ги ремонтираме, аз да ги караме :wink:
Пробвай с търсачката, доста е изписано за този двигател.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта