Здравейте колеги!Имам,за мен много голиам проблем с колата тя е голф4 ТДИ-110коня сипах си евтина нафта и от тогава колата не пали като е студена.Май не смуче нафта вчера смених и дюзите и пак не се оправя,а аз вече се побурквам.HELP
mod edit: vaskoto1
Проблем не пали...
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Съб 19 яну 2008 23:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
И мойта тези дни на студено трудно пали /4-6 оборота и тогава/
Направих малка промяна в схемата на колата, за да може да включва подгряването като е студена - до около 15-18 градуса /иначе е до 9 градуса/ и така нямам проблеми. Добавям едно съпротивление 1 килоом на кабела /син с кафява ивица/ на сензора за температура на водата и ЕБУ-то си мисли че е по студено с около 10-тина градуса. После едно реле за време /за 10 секунди/ го шунтира това съпротивление и се подава реалната информация за температурата на водата.
Направих малка промяна в схемата на колата, за да може да включва подгряването като е студена - до около 15-18 градуса /иначе е до 9 градуса/ и така нямам проблеми. Добавям едно съпротивление 1 килоом на кабела /син с кафява ивица/ на сензора за температура на водата и ЕБУ-то си мисли че е по студено с около 10-тина градуса. После едно реле за време /за 10 секунди/ го шунтира това съпротивление и се подава реалната информация за температурата на водата.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Така заобикаляш проблема - не че не става и аз тая зима го направих за да спася издъхващия ми акомулатор/и го спасих/.Аз го направих като повиших стартовото гориво през ваг-ком /ма ся не се сещам кой канал в адаптацийте беше/.Ама най-добре е да си прегледаш колата.
Канала е 5.За съжаление за да си "преледа"колата при този проблем трябва да се изръси доста пари,като почне от газоразпределение до най-безболезненото сегменти.
П.С.Един приятел си оставаше колата вън(не в гаража) при темп.около и малко над 0гр. за да пали лесно, понеже се вкл.свещите.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
andonov написа:Rabbit_TDI написа:Така заобикаляш проблема - не че не става и аз тая зима го направих за да спася издъхващия ми акомулатор/и го спасих/.Аз го направих като повиших стартовото гориво през ваг-ком /ма ся не се сещам кой канал в адаптацийте беше/.Ама най-добре е да си прегледаш колата.
Канала е 5.За съжаление за да си "преледа"колата при този проблем трябва да се изръси доста пари,като почне от газоразпределение до най-безболезненото сегменти.
П.С.Един приятел си оставаше колата вън(не в гаража) при темп.около и малко над 0гр. за да пали лесно, понеже се вкл.свещите.
В 5 канал нагоре ли се вдига стойността за по-голяма стартова порция, защото на моята съм пробвал и нагоре и надолу не се забелязва разлика?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Zinoto написа:andonov написа:Rabbit_TDI написа:Така заобикаляш проблема - не че не става и аз тая зима го направих за да спася издъхващия ми акомулатор/и го спасих/.Аз го направих като повиших стартовото гориво през ваг-ком /ма ся не се сещам кой канал в адаптацийте беше/.Ама най-добре е да си прегледаш колата.
Канала е 5.За съжаление за да си "преледа"колата при този проблем трябва да се изръси доста пари,като почне от газоразпределение до най-безболезненото сегменти.
П.С.Един приятел си оставаше колата вън(не в гаража) при темп.около и малко над 0гр. за да пали лесно, понеже се вкл.свещите.
В 5 канал нагоре ли се вдига стойността за по-голяма стартова порция, защото на моята съм пробвал и нагоре и надолу не се забелязва разлика?
Не очаквай чудеса

-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], miro slav и 64 госта