Проблем не пали...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
GTI-TDIedition
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 23:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем не пали...

Мнениеот GTI-TDIedition » Нед 06 апр 2008 20:31


Здравейте колеги!Имам,за мен много голиам проблем с колата тя е голф4 ТДИ-110коня сипах си евтина нафта и от тогава колата не пали като е студена.Май не смуче нафта вчера смених и дюзите и пак не се оправя,а аз вече се побурквам.HELP
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Нед 06 апр 2008 22:03


Братко, може да ти е заминала помпата, ама ако пали, камоли трудно провери, може да ти се е задръстил филтъра. Източи нафтата и си сипи хубава, не е гаранция че ще запали, ама поне опитай. А и ще те посаветвам нещо: евтиното излиза по-скъпо. Успех.


go6o61
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот go6o61 » Пон 07 апр 2008 7:13


GTI-TDIedition какво се получи? Оправи ли колата. Моята взе да прави същите номера от една седмица. И то само когато е студено. Смених свещите и същата работа....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 апр 2008 12:55


Като пали гледай за мехури към прозрачното маркуче - ако има значи или илтър е запушен ,или мизерия в резервоара и не ще да дръпне нафта/тва е най-елементарното за проверка/


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Вто 08 апр 2008 18:08


И мойта тези дни на студено трудно пали /4-6 оборота и тогава/
Направих малка промяна в схемата на колата, за да може да включва подгряването като е студена - до около 15-18 градуса /иначе е до 9 градуса/ и така нямам проблеми. Добавям едно съпротивление 1 килоом на кабела /син с кафява ивица/ на сензора за температура на водата и ЕБУ-то си мисли че е по студено с около 10-тина градуса. После едно реле за време /за 10 секунди/ го шунтира това съпротивление и се подава реалната информация за температурата на водата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 апр 2008 7:57


Така заобикаляш проблема - не че не става и аз тая зима го направих за да спася издъхващия ми акомулатор/и го спасих/.Аз го направих като повиших стартовото гориво през ваг-ком /ма ся не се сещам кой канал в адаптацийте беше :? /.Ама най-добре е да си прегледаш колата.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 09 апр 2008 8:26


Rabbit_TDI написа:Така заобикаляш проблема - не че не става и аз тая зима го направих за да спася издъхващия ми акомулатор/и го спасих/.Аз го направих като повиших стартовото гориво през ваг-ком /ма ся не се сещам кой канал в адаптацийте беше :? /.Ама най-добре е да си прегледаш колата.


Канала е 5.За съжаление за да си "преледа"колата при този проблем трябва да се изръси доста пари,като почне от газоразпределение до най-безболезненото сегменти.
П.С.Един приятел си оставаше колата вън(не в гаража) при темп.около и малко над 0гр. за да пали лесно, понеже се вкл.свещите. :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 апр 2008 8:43


Може и да е акомулатор,тегав стартер,лоша маса,пишкащи дюзи/тогава ще мята бяло като мойта/+лоша центровка - все лосноотстраними причини.Иначе не е лошо и компресийката да се мерне.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Вто 15 апр 2008 22:57


andonov написа:
Rabbit_TDI написа:Така заобикаляш проблема - не че не става и аз тая зима го направих за да спася издъхващия ми акомулатор/и го спасих/.Аз го направих като повиших стартовото гориво през ваг-ком /ма ся не се сещам кой канал в адаптацийте беше :? /.Ама най-добре е да си прегледаш колата.


Канала е 5.За съжаление за да си "преледа"колата при този проблем трябва да се изръси доста пари,като почне от газоразпределение до най-безболезненото сегменти.
П.С.Един приятел си оставаше колата вън(не в гаража) при темп.около и малко над 0гр. за да пали лесно, понеже се вкл.свещите. :lol:

В 5 канал нагоре ли се вдига стойността за по-голяма стартова порция, защото на моята съм пробвал и нагоре и надолу не се забелязва разлика?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 16 апр 2008 7:34


Zinoto написа:
andonov написа:
Rabbit_TDI написа:Така заобикаляш проблема - не че не става и аз тая зима го направих за да спася издъхващия ми акомулатор/и го спасих/.Аз го направих като повиших стартовото гориво през ваг-ком /ма ся не се сещам кой канал в адаптацийте беше :? /.Ама най-добре е да си прегледаш колата.


Канала е 5.За съжаление за да си "преледа"колата при този проблем трябва да се изръси доста пари,като почне от газоразпределение до най-безболезненото сегменти.
П.С.Един приятел си оставаше колата вън(не в гаража) при темп.около и малко над 0гр. за да пали лесно, понеже се вкл.свещите. :lol:

В 5 канал нагоре ли се вдига стойността за по-голяма стартова порция, защото на моята съм пробвал и нагоре и надолу не се забелязва разлика?

Не очаквай чудеса :lol: - иначе мисля че беше нагоре.


Потребителски аватар
ichi
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 09 авг 2007 15:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ichi » Сря 16 апр 2008 22:53


върви на ваг ком да те закачат там може да ти кажат нещо повече


go6o61
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот go6o61 » Пон 21 апр 2008 14:42


пичове! Моя проблем се реши с нови свещи..........новите, които бях сменил се оказаха избили......... просто много скраб се продава по магазините........ от 4 - 3 заминаха за две седмици ........... много весело.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 21 апр 2008 16:52


А смяташ ли, че при 20 градуса свещите имат изобщо някакво значение?


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Пон 21 апр 2008 22:09


Даммм моята палеше при -18 г с 1 свещ


Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Вто 22 апр 2008 0:20


Madj0 написа:Даммм моята палеше при -18 г с 1 свещ
моята сащо при -18 г палеше с две изгорели свещи :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], miro slav и 64 госта