Пасат не пали топьл 2.5 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Tps
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Пасат не пали топьл 2.5 TDI

Мнениеот Tps » Нед 20 апр 2008 13:11


Добьр ден на всички
Имам проблем с пасата 2.5 код
мотор AFB не пали като е топьл.
/гася и вьртя/
Пали след 10 секунди на стартер,
след като извадя буксата на темп.
датчик пали веднага.
Студена пали без проблем
какжо да проверя и ако е помпа как се
проверява с vag-com?




Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Нед 20 апр 2008 19:36


пробвай с някой друг акумулатор


Tps
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Tps » Чет 24 апр 2008 21:40


опитах, но не пали.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Чет 24 апр 2008 23:28


VAGCOM му е майката не си прави експерименти.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 25 апр 2008 7:06


най-вероятно закъснение на центровката.само ваг-ком...


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 26 апр 2008 2:00


Един приятел има Опел Омега 2.5 ТД .. същото като теб. На студен пали от раз, на топъл се молим да запали.. Няква помпа била дето е при двигателя ( мисля горивна защото я има и в резервоара ) и тя прави проблема. Като я полее със студена вода си пали което е много интересно :) Не я сменя защото е доста скъпа, за разлика от тази в резервоара.. Проблема ти може да е нещо подобно.... По принцип до колкото знам това е често срещан проблем при 2.5 ТД на БМВ, но явно и Ауди се излагат.. Успех с проблема колега.. дано не е нещо скъпо!


Потребителски аватар
batsasho1
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 10 фев 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат не пали топьл 2.5 TDI

Мнениеот batsasho1 » Съб 26 апр 2008 7:13


Tps написа:Добьр ден на всички
Имам проблем с пасата 2.5 код
мотор AFB не пали като е топьл.
/гася и вьртя/
Пали след 10 секунди на стартер,
след като извадя буксата на темп.
датчик пали веднага.
Студена пали без проблем
какжо да проверя и ако е помпа как се
проверява с vag-com?

Тази работа мирише на ГНП.


Tps
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Tps » Нед 27 апр 2008 12:01


Опитвах със центровка на помпата - никаква промяна.
В момента работи на 2.4 градуса след ГМТ.
Как точно се прави проверка на помпата с VAG-COM??


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 29 апр 2008 9:07


На 1З градусите мисля бяха 2-5.На ВАГ-Ком излиза диаграма за центровката ама каде и на кой канал :? :oops:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 29 апр 2008 9:09


Rabbit_TDI написа:На 1З градусите мисля бяха 2-5.На ВАГ-Ком излиза диаграма за центровката ама каде и на кой канал :? :oops:


На канал 000->Суич->ТДИ тайминг



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 48 госта