Букса пълна с нафта??

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Букса пълна с нафта??

Мнениеот Bundy » Пет 02 май 2008 20:45


Колеги сблъсках се със следното странно нещо! Вчера започнах да си човъркам колата да и постегна това онова и стигнах до една букса която най вероятно е някакъв датчик(и аз незнам за какво) и като я отворих имаше нафта вътре-цялата беше омазана! Почистих я, подсуших я и пак си я свързах! Тръгнах да пътувам и ми прави впечатление че когато мине 2000 об. видимо турбината се чува как надува...(до сега не съм я чувал толкова ясно) по пъргава по бързо се изтрелва при изпреварване,изобщо по добре върви колата! Въпросната букса е вързана с кабели които излизат от нафтовата помпа-(малко под нея е..) Та.... Някой може ли да каже каква е тая букса,как е попаднала нафта там при положение че от двете си страни има кабели(а не маркучи) и как съм повлиял на вървенето на колата си(ама съвсем без да искам:))




Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Пет 02 май 2008 21:43


:arrow:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 02 май 2008 23:06


гледам че си письл два пьти и много дьржиш някои да ти отговори и то спешно и с тежката задача ше се заема аз :
за целта поканих баба Доца от третия етаж да фьрли боба и да гадаем по него.Мятаааме го някьде кьм 30 мин и нищо тя обаце на 4358 то хвьрляне промьлви с недомльвки :
"Маи за някькви жици става на вьпрос "
И ми светна получих наи ценното инфо и са светнах или стаа на вьпрос за таиминг клапьна или за този на коляновия вал .
Но пак има вьпросителни!
И знам изпратих баба Доца с боба да си оди и наи точно аз знам да гледам на зьрно от гьрди на 20годишна мулатка с размер две шепи
Та колега трьгвам да тьрся
Очакваи точен отгобор сьвсем скоро


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Пет 02 май 2008 23:09


Y=Ъ,y=ъ


autobo
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 02 май 2008 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот autobo » Пет 02 май 2008 23:21


Това е механизъма който мести предварението.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Съб 03 май 2008 10:44


kombito-tdi написа:гледам че си письл два пьти и много дьржиш някои да ти отговори и то спешно и с тежката задача ше се заема аз :
за целта поканих баба Доца от третия етаж да фьрли боба и да гадаем по него.Мятаааме го някьде кьм 30 мин и нищо тя обаце на 4358 то хвьрляне промьлви с недомльвки :
"Маи за някькви жици става на вьпрос "
И ми светна получих наи ценното инфо и са светнах или стаа на вьпрос за таиминг клапьна или за този на коляновия вал .
Но пак има вьпросителни!
И знам изпратих баба Доца с боба да си оди и наи точно аз знам да гледам на зьрно от гьрди на 20годишна мулатка с размер две шепи
Та колега трьгвам да тьрся
Очакваи точен отгобор сьвсем скоро



Много интелЕгентен отговор...


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Съб 03 май 2008 15:32


Ами колега опиши буксата,цъкни една снимка и я поствай да я видим.
Това е все едно да питам ''Абе колеги имам една откачена жичка--ей онази отпред в двигателния отсек,закачих я и колата тръгна,къде е бил проблема'' Определено трябват към 3 кила боб,малко свободно време и чакане се иска.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Съб 03 май 2008 18:10


Ок ще я снимам


Потребителски аватар
kusho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kusho » Съб 03 май 2008 22:12


даваи снимката, че ми стана интересно......


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Нед 04 май 2008 16:36


Изображение



Това е буксата-отбелязал съм я с червена стрелка която трудно се вижда:) В дясно от щеката на маслото


OgiValchev
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
Автомобил: golf2
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Мнениеот OgiValchev » Нед 04 май 2008 19:35


колега защо не смениш уплътнителите на електрониката защото като гледам и тя е омазнена освен ако неси я напръскал като си вадил буксата


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Нед 04 май 2008 19:58


Какво е това уплътнение че за първи път го чувам?? Къде да го търся точно за тая помпа ли трябва да е?? Пари?? А нещо по въпроса с буксата?


OgiValchev
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
Автомобил: golf2
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Мнениеот OgiValchev » Нед 04 май 2008 20:45


те са две намират се под и над електрониката мисля че е по 10лв броиката за буксата незнам


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Нед 04 май 2008 21:44


На скоро и аз имах подобни проблеми с лош контакт на тези букси от помпата в следствие на зацапване с масло и нафта.То небеше прекъсване то небеше изгасване на мотора загуба на мощност и кълбета дим поболях се.Добре че последно се сетих да ги почистя въпросните букси и тази от датчика на"умната"дюза бях решил иначе да карам моя "параход" в сервиза и със сигурност щяха дя ме резнят 3 стотака най малко за няма нищо.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Нед 04 май 2008 22:26


Уплътненията струват около 4.50 лв./бр. и ги има в магазините на Ауто плюс обаче се съмнявам да се справиш сам със смяната им. Първо ще се сблъскаш с болта със специалната глава, което не е голям проблем, после трябва да се развият и останалите болтове сменя се долната гумичка на главата и на капака, проблема идва после трябва да се уцели дупчицата където влиза в регулатора на помпата с регулиращия плунжер на електронния блок и като се завият болтовете преди да се затегнат напълно трябва да се регулира помпата като се гледа на ВАГ-КОМ.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта