Букса пълна с нафта??
Букса пълна с нафта??
Колеги сблъсках се със следното странно нещо! Вчера започнах да си човъркам колата да и постегна това онова и стигнах до една букса която най вероятно е някакъв датчик(и аз незнам за какво) и като я отворих имаше нафта вътре-цялата беше омазана! Почистих я, подсуших я и пак си я свързах! Тръгнах да пътувам и ми прави впечатление че когато мине 2000 об. видимо турбината се чува как надува...(до сега не съм я чувал толкова ясно) по пъргава по бързо се изтрелва при изпреварване,изобщо по добре върви колата! Въпросната букса е вързана с кабели които излизат от нафтовата помпа-(малко под нея е..) Та.... Някой може ли да каже каква е тая букса,как е попаднала нафта там при положение че от двете си страни има кабели(а не маркучи) и как съм повлиял на вървенето на колата си(ама съвсем без да искам:))
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
гледам че си письл два пьти и много дьржиш някои да ти отговори и то спешно и с тежката задача ше се заема аз :
за целта поканих баба Доца от третия етаж да фьрли боба и да гадаем по него.Мятаааме го някьде кьм 30 мин и нищо тя обаце на 4358 то хвьрляне промьлви с недомльвки :
"Маи за някькви жици става на вьпрос "
И ми светна получих наи ценното инфо и са светнах или стаа на вьпрос за таиминг клапьна или за този на коляновия вал .
Но пак има вьпросителни!
И знам изпратих баба Доца с боба да си оди и наи точно аз знам да гледам на зьрно от гьрди на 20годишна мулатка с размер две шепи
Та колега трьгвам да тьрся
Очакваи точен отгобор сьвсем скоро
за целта поканих баба Доца от третия етаж да фьрли боба и да гадаем по него.Мятаааме го някьде кьм 30 мин и нищо тя обаце на 4358 то хвьрляне промьлви с недомльвки :
"Маи за някькви жици става на вьпрос "
И ми светна получих наи ценното инфо и са светнах или стаа на вьпрос за таиминг клапьна или за този на коляновия вал .
Но пак има вьпросителни!
И знам изпратих баба Доца с боба да си оди и наи точно аз знам да гледам на зьрно от гьрди на 20годишна мулатка с размер две шепи
Та колега трьгвам да тьрся
Очакваи точен отгобор сьвсем скоро
kombito-tdi написа:гледам че си письл два пьти и много дьржиш някои да ти отговори и то спешно и с тежката задача ше се заема аз :
за целта поканих баба Доца от третия етаж да фьрли боба и да гадаем по него.Мятаааме го някьде кьм 30 мин и нищо тя обаце на 4358 то хвьрляне промьлви с недомльвки :
"Маи за някькви жици става на вьпрос "
И ми светна получих наи ценното инфо и са светнах или стаа на вьпрос за таиминг клапьна или за този на коляновия вал .
Но пак има вьпросителни!
И знам изпратих баба Доца с боба да си оди и наи точно аз знам да гледам на зьрно от гьрди на 20годишна мулатка с размер две шепи
Та колега трьгвам да тьрся
Очакваи точен отгобор сьвсем скоро
Много интелЕгентен отговор...
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
- Автомобил: golf2
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 16:50
- Автомобил: golf2
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
На скоро и аз имах подобни проблеми с лош контакт на тези букси от помпата в следствие на зацапване с масло и нафта.То небеше прекъсване то небеше изгасване на мотора загуба на мощност и кълбета дим поболях се.Добре че последно се сетих да ги почистя въпросните букси и тази от датчика на"умната"дюза бях решил иначе да карам моя "параход" в сервиза и със сигурност щяха дя ме резнят 3 стотака най малко за няма нищо.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Уплътненията струват около 4.50 лв./бр. и ги има в магазините на Ауто плюс обаче се съмнявам да се справиш сам със смяната им. Първо ще се сблъскаш с болта със специалната глава, което не е голям проблем, после трябва да се развият и останалите болтове сменя се долната гумичка на главата и на капака, проблема идва после трябва да се уцели дупчицата където влиза в регулатора на помпата с регулиращия плунжер на електронния блок и като се завият болтовете преди да се затегнат напълно трябва да се регулира помпата като се гледа на ВАГ-КОМ.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта