Audy A4 1.8t 1.9tdi(110hp) VS. GOLF 4 1.8t 1.9tdi(110hp)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Audy A4 1.8t 1.9tdi(110hp) VS. GOLF 4 1.8t 1.9tdi(110hp)

Мнениеот bugssy » Нед 04 май 2008 15:52


Здравейте колеги, аз не разбирам много от коли и за това даржа на вашето мнение при избора ми на Автомобил.Четох много мнения по вапроса но никаде не се сравняват тези които съм задал като тема..дайте разяснение за най-важните неща при избора..като : Разход на гориво,Цена на подръжката,комфорт,еластичност на двигателите,издражливост,стабилност на пътя,ако някой е имал или е карал някои от изброените коли с двигателите да каже мнението си по вапроса..Коя от двете Ауди А4 или Голф 4 а може и Пасат но той по малко ме кефи...кой са плусовете и минусите междо тези автомобили..ГОВОРИМ ЗА КОЛА ДО 10 000 ЛВ... Знам че са от различен клас но просто ще се радвам някои ако ме упъти и двете много ми харесват.Аколкото до пасата струва ми се че е доста по широк и голям от аудито...за това съм сложил да сравнявам А4 и Г4...опитвам се да получа сравнение Междо двата бензинови и двата Дизелови двигатели...едни и същи ли са или имат разлика..Коя ще е по добрия избор ???




Потребителски аватар
dobrev
Мнения: 338
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
Автомобил: Tiguan
Двигател: TSI2013
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Audy A4 1.8t 1.9tdi(110hp) VS. GOLF 4 1.8t 1.9tdi(110hp)

Мнениеот dobrev » Нед 04 май 2008 16:48


bugssy написа:като : Разход на гориво,Цена на подръжката,комфорт,еластичност на двигателите,издражливост,стабилност на пътя,ако някой е имал или е карал някои от изброените коли с двигателите да каже мнението си по вапроса..Коя от двете Ауди А4 или Голф 4 а може и Пасат но той по малко ме кефи...кой са плусовете и минусите междо тези автомобили..ГОВОРИМ ЗА КОЛА ДО 10 000 ЛВ... двигатели...едни и същи ли са или имат разлика..Коя ще е по добрия избор ???


Сега за парите 10 хил. е много разтегливо като понятие дали включваш и разходите след покупката в тях или ги даваш само за колата 10 хил. защото за този клас автомобили сложи 2000лв. разходи след покупката.И става 8000лв. или 12000лв.- доста сериозна разлика!
Разхода е доста по-голям при бензиновия двигател но той е за сметка че при дизеловия е по-скъпа подръжката а и за тези пари не знам дали ще случиш на добър дизел.И двата вида двигателя са еластични ако говориш за чипове и т.н. за издръжливостта съм за 1,8T ;стабилност на пътя и комфорт на возията давам на по-големия клас съответно ауди или пасат .За двигателите не съм 100% сигурен но мисля че са еднакви.Ами дано съм ти бил полезен с моите бегли познания! :wink:


Потребителски аватар
Сашо Белята
Мнения: 1748
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот Сашо Белята » Нед 04 май 2008 17:13


Аз съм за Аудито ...


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Нед 04 май 2008 18:01


Пасат


Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот bugssy » Нед 04 май 2008 19:12


Dobrev
Благодаря ти за манението,зададох тази тема защото не искам да сбъркам когато купя нещо а предполагам че с всеки е така,и затова се нуждая от кансултация.След като прочетох много материал в този саит излиза че 1.8Т е наи удачния вариант..след това се ровнах в мобиле бг и се оказа че 1.9 тди на Г4 е по евтин от колкото 1.8Т за голф пак ....а от друга страна Ауди с същия мотор 1.8 Т е с 2000 - 3000 лв по евтин от голфата за това питам, като се има в предвид че Голфа е 1998-99 а аудито е 1995-7 година Ако намеря някоя за около 7500 - 8000 след смяна на всички консомативи ше легне 10 000 лв...за това.А не съм карал такова ауди или голф за да знам кое е по удачен вариянт.Ще ти дам един пример .....на баща ми колата е Opel Vectra А 2.0i 116 hp нов внос от 2001 г.От тогава това са вече 7 години навартял и е 100 000 км като е сменил един заден лагер,гарнитура междо главата и блока защото прегоря междо цилиндрите и едно пласмасово има на единия носач незнам как се казва точно, нали освен масла накладки и др. консомативи и веднаж само задни вежди като се знае че гният нормално е за опел..та този целия ремонт които е направил за тези 7 години не надхварля даже и 500лв.А за расхода ще го спомена мойе и да ми се смее някои тука но аз преди извесно време ходих до морето и бях с нея значи навартях 700 км с 48 литра газ незнам на какжо се далжи но маи идва около 7/100 ГАЗ....Та колата която искам да взема не искам секи месец да съм на ремонт за предница и некви такива неща,като чета тук за Ауди аломиниеви носачи чупят се лесно и не издаржали много..а Г4 почти нищо незнам но искам да е една от двете или А4 или Г4....но коя ще ми саздава по малко ядове и лежане под нея....????? ЗА ТОВА ТЪРСЯ ПРОФЕСИОНАЛНО МНЕНИЕ ПО ВАПРОСА. Благодаря отново...


Потребителски аватар
nanio
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот nanio » Нед 04 май 2008 19:41


Доста трудно ще намериш Голф 4 1.TDI 110 или 1.8Т за 7500-8000лв. Дори считам че е почти невъзможно, освен ако колата не е със сериозен проблем. Досега най-евтиния Голф 4 TDI който съм гледал беше 9000лв. За този мотор първоначалните разходи са следните:
Ремък 120лв Power Gates
Ролки 4бр - 310лв -SKF
Водна помпа - 80лв
Mасло - 70лв
Филтри - 50лв
За работата тук взимат 50лв. По-дбре за тези пари се насочи към нещо друго. Според мен Голфа е по-добрия избор спрямо А4.


Потребителски аватар
dobrev
Мнения: 338
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
Автомобил: Tiguan
Двигател: TSI2013
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dobrev » Нед 04 май 2008 19:51


Никой не може да ти гарантира какво ще се развали когато я купиш .Купуването на кола втора ръка както казват е..."бъркаш в чувала и каквото хванеш"..... първо направи така отиди на някоя авто къща ти знаеш че искаш голф или ауди качи се покарай ги и двете и най-вече прецени какви екстри искаш да има колата.И най-накрая като разбереш какво искаш я купувай а пък ако имаш познат да вкарва коли е най-добрия вариант той да ти я купи аз така направих!
Ето и нещо полезно да прочетеш:

ЗЛАТНИ ПРАВИЛА ПРИ ЗАКУПУВАНЕ НА УПОТРЕБЯВАН АВТОМОБИЛ

Екстериор

Блясък на боята и лака, еднаквост на всички детайли, обиколете цялата кола ,не трябва да има разлики в цвета на боята и блясъка на лака по всички детайли на колата!
Гледайте в близост до уплътненията на стъклата, лаистни и др.за пребоядисване, на посочените места често ще намерите малки люспички от новия слой лак.Тъй като масово примерно уплатнението на стъклата не се свалят и се пръска до тях.Надигнете ги лекичко и вижте под тях дали има нов слой боя на граница със стария такъв.
"Опипайте" колата с ръка по ламарините, не трябва да има разлика в гладкостта.
Разгледайте от много близо лака на боята, вижте дали има нарушения по боята които са под лака (тъмни петънца, надраскано, дупки от камъчета,) ,ако всичко това се намира под лака и той не е нарушен бъдете сигурни ,че колата е освежена с допълнителен слой лак за по добър търговки вид.Обикновено тази процедура е изпълнена не по съответните начини и лака ви след някой друг месец ще започне да се люпи......
Проверявате за удар по врати, калници и други по-големи ламарини.
Клекнете пред колата така, че под най малък ъгъл да виждате страницата на колата примерно срещу мигача, гледайте отражението на околната среда по наблюдавания елемент (врата, калник), не трябва да има сгъвки и пречупвания в отражението)
Колкото и добре да е китосано и боядисано пак си личи.заводските ламарини са идеално прави!
Погледнете пак по този начин от всеки от четирите краища на автомобила!
Вдигнете капака на двигателя и погледнете тази част около радиатора и под фаровете където свършва коша на колата най-отпред, която обикновено не се вижда, гледайте дали не е боядисвано, заварявано ,обработвано.С две думи търсете следи от удар
Загледайте сглобката на детайлите и разтоянието между тях (примерно между калник и капак/ врата и калник) нишата трябва да е еднаква по широчина навсякъде, по цялата кола!
Завийте гумите до краен оборот и разгледайте подкалниците на автомобила, те обикновено са пластмасови и ако е имало удар то вероятно са лепени и си им личи или изобщо липсват
Праговете под вратите също издават евентуални манипулации.
Разгледайте фаровете/стоповете, вижте каква марка пише на всеки един от тях (трябва да са еднакви) Загледайте също така прозрачността на стъклата на фаровете (по-новите са по прозрачни и чисти), ако единият фар е с по-ново стъкло или вид от другия, значи е сменян.
Загледайте предницата на колата, главно ламарините около решетката и около
фаровете дали има следи от камъчета ,вижте и стъклата на фаровете (ако НЯМА никакви начуквания и колата е на повече от 3 години, най вероятно е пребоядисвана предницата)
Разгледайте челното стъкло за пукнатини, които евентуално биха ви създали грижа за в бъдеще
Загледайте броните на какво разтояние са до калниците, не трябва да има големи ниши (по-големи примерно от тези между вратата и калниците или между двете врати).
Висящи брони и обяснения от рода на "трябва да се намести/щтракне щипката..." не са меродавни, в повечето случаи става въпрос за счупени щипки, изкривени водачи, неоригинални брони!
Ръжда.....
.....Търсете навсякъде за да ви е спокойна главата, имайте предвид, че дори аудитата гният, но само ако са удряни!
Гледайте праговете, ръбовете на вратите,ръбовете на калниците, около лайстните, в коша на двигателя около фабричните заварки и роговете, задължително отворете багажника и надигнете тапицерията и погледнете състоянието на ламарината отдолу, най вече коша на резервната гума!
За годината на колата не съдете по думите на продавача или по цифрите на стъклата.За да сте сигурни разчетете VIN номера на рамата.
2.Интериор
Разгледайте салона като цяло за захабявания, изгаряния от цигари и др.
Тапицерията на седалките издържа на стотици хиляди километри и не би трябвало да е протрита или скъсана!
Вижте дали тапицерията на тавана е в разни нюанси на цвета си (ако е така, то най-вероятно е пушено здраво в колата)
Вижте също така състоянието на пепелници и запалки в същата насока, ползван пепелник колкото и да е добре измит има следи от изгаряния и пепел.
Основни белези за пробега на колата НЕ са нейният километраж ,а:
колани, волан, ск.лост,педали, седалка, дръжка на шофьорската врата.
Коланите при упъване трябва да се връщат бързо ,а не да се влачат и да им се помага в прибирането (за сравнение дръпнете задните колани и после предните и главно шофьорския)
Воланът не трябва да има секторни износвания и протривания по облицовката си, вижте главно тази част ,която при изправен волан гледа към стъклото и е седяла обикновено продължително време на слънце.Не е рядкост воланите да са покрити с нефабрични калъфи за волани (уж за по-добър конфорт), ако има такъв калъф задължително го свалете и вижте състоянието на волана!
Скоростният лост носи същите белези на захабяване както тези на волана, вижте и неговата кожичка.
Педалите и по точно тяхната гумена облицовка издържа страшно много на триене и дори 100-150 хил км градско каране не са в състояние да и нанесат сериозни захабявания.Ако са протрити сами съдете за реалните километри на колата
Шофьорската седалка се гледа в сравнение с задните седалки главно по-външен вид, проверете и всички настройки по нея за проблеми.
Загледайте МНОГО отблизо в таблото с уредите малките черни болтчета с които са хванати скоростомера и оборотомера! Отблизо се вижда дали са пипани и надрани ,обикновено са намазани с черна боя по жлеба за отверката за да заличат следите и боята се вижда (блести повече и седи неестествено), за сравнение погледнете първо тези на оборотомера (обикновено не се пипат) и после преместете погледа върху тези на скоростомера, ако има разлика- пипан механичния километраж.
Естествено проверка на всички копчетии и функции по салона е задължителна!!!!!!!
Ако нещо не работи, не се връзвайте на продавача за начина му на оправяне и неговата незначителност. (Примерно един мой близък като си купуваше колата се оказа, че ел.стъклото на шофьорс. врата не работи и при отваряне на вратата видяхме, че липсва целия механизъм държащ и направляващ стъклото и стъклото беше подпряно с парче дъска!!!!!!)
Пуснете касетофона и вижте дали всички говорители свирят, много често се изкорубват!!!!
Проверете парното дали духа топло , може да има проблеми по отоплителната инсталация, която се ремонтира традиционно трудно, проверете и климатика дали изтудява въздуха или просто духа!
Безпроблемния климатик изтудява почти мигновено, не се връзвайте на обясненията на продавача
При изключен двигател въртете няляво и надясно 1/4 оборот волана за евентуални луфтове.
3. Двигател
Капакът си го отвярате вие за да сте сигурни, че не е направена някоя магария от собственика/продавача по механизъма (изобщо колкото по-малко пипа "лошия" при огледа на колата толкова по-добре - всичко си правете вие, не се оставяйте той да ви демонстрира!)
За външен вид няма какво да говориме, защото масово се мият и пудрят двигателите.
Все пак гледате за нормалните неща: течове, съмнителни омотваници със скоч, лепени пластмаси и др.
Вижте преливника на охладителната система, обикновено той е от прозрачна пластмаса и се вижда цвета на антифриза-по вътрешните стени на казанчето (преливника) не трябва да има тъмни петна и налепи, това говори, че антифриза не е сменян редовно! Вижте и самия цвят на антифриза, да знаете, че кафяв антифриз няма!
Преди за запалите двигателя го пипнете по колекторите или на друга нагряваща се част за да видите дали е топъл, ако е топъл значи скоро е пален и евентуалните проблеми при студен старт са скрити от Вас!!!!!
Запалете двигателя (ВИЕ!!!!) за да можете да разберете дали пали без газ или е необходимо да подавате газ (не е нормално), също така за да разберете дали веднага пали или е наложително да задържате стартера на ключа.
Веднага се услушайте за почуквания на клапани, повдигачи
Заслушайте се в звука и работата на двигателя
Не трябва да има прекъсвания, чукания, фучене ,свирене на ролки и ремъци и други нетипични звуци
Ако имате чаша с вода или кафе я сложете върху двигателя и се загледайте в вълничките по повърхността на течноста, колкото са по малко толкова по-добре работи двигателя.
тресящ двигател има проблеми от всевъзможен характер!
Изфорсирайте-пак се ослушвате за шумове.
Може да откачите един по един кабелите за свещите и да видите дали има "слаб" цилиндър.Някой който след изключване почти НЕ оказва влияние в работата на двигателя!
Вижте дали оборотите на празен ход са стабилни, не трябва да имат видими колебания.
Ако "играят" имайте предвид сериозни ремонти!!!!(избягвайте такива коли!!!!)
Принципно повече от 1000 оборота при загрял двигател НЕ са нормални!
Подавайте разко газ на двигателя, вижте дали поема/укротява добре (реагира адекватно)
Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не трябва да духа!!!!!!!!
Това е много важно!!!!!
Ако духа бягайте далеч от такъв двигател.
Вижте също така около гърловината и по долната част на капачката за налепи.Не трябва да има такива!!!!
ако наслояванията са бели или жълтеникави, значи маслото се смесва с антифриз
ако са черни то най-вероятно маслото не е сменяно или има доста добавки.
Нека ваш човек да форсира двигателя почти до червеното на оборотомера ,а вие вижте какво бълва от ауспуха.Ако излиза черен дим (бензинов двигател) значи няма добро изгаряне, ако бълва бял дим - гори доста масло, има и комбинации за които не ми се говори.Ако излиза вода не се притеснявайте, това е конденз от ауспуха!
Ако имате възможност сменете двигателното масло ПРЕДИ покупката.Запомнете как работи и звучи двигателя преди смяната и как след смяната!!!!!!
По този начин по-скапаните добавки ,които евентуално са сипани са извън играта и ще видите истинското "лице" на това което купувате.
Договорете се за това да смените маслото с продавача, сега са доста по склонни на такива неща отколкото преди.
Изобщо ако продавача много се дърпа и не иска да прави това които му предлагате включително и това колата да не се води на сервиз, а да си доведеш майстор на място (щото цоловия номер на колата е изтекъл и тя не може да се движи с него) ,му кажете Чао и отидете при друга кола.
Ослушайте се за работата на бензиновата помпа.Тя не трябва да се чува при запален двигател, нито отвън нито отвътре в колата!
Влезте в купето и на изключен двигател дайте няколко пъти на контакт и слушайте отзад какъв шум издава помпата.Принципно трябва да се чува слабо, ако я чувате виещо и шумно значи е тръгнала!
Хидравликата на волана може да я натоварите като завиете волана или до крайно ляво или до крайно дясно и задържите (примерно 10 сек), услушайте се за странни шумове, погледнете след това и за теч от хидравликата в двигателния отсек
!!!!!!!!ЗЛАТНО ПРАВИЛО!!!!!!!!!!
Бръкнете с показалец в "дупето" на колата (ауспуха)
Пръста ви ще стане черен (много или малко) размажете чернилката с палеца си и се опитайте по този начин да я изтриете от пръстите си (размазвайки с показалец и палец) ,ако чернилката почти изчезне всичко е наред, ако обаче не може да я махнете, значи двигателя гори масло!
В най-лошия случай ауспуха си е направо мазен и много тъмно черен!!!
Задължително правите компютърна диагностика (15-30лв)
Там ще ви проверят работата на свещи, ламбда сонди, кабели и на двигателя като цяло.Неща които няма как да разберете дали работят добре!
Компресия?
Ауспуховата система се проверява за пробойни, като на работещ на празен ход двигател с ръка запушите изходната тръба/и - ако двигателя започне да глъхне всичко е наред, ако обаче не си промени работата значи има дупка някъде!
4.Ходова част
Загледайте предните гуми за издевателства на авто-джамбазите преди продажба
(въртене на гуми и оттам тормоз на двигателя и ходовата част)
повърхността на грайферите трябва да е гладка независимо колко са износени гумите ,не трябва да са накъсани или да имат малки назъбвания това говори, че са въртяни здраво по асфалта.
Сложете по един крак странично върху горната част на гумите и ги натиснете към купето без да си вдигате крака от тях, не трябва да има луфтове, това говори за разбити лагери!
Вижте спирачните дискове ако това е възможно, не трябва да имат ръб в края си спрямо страницата им, не трябва също така да са на "коловози" по гладката си част."Коловозите" се получават когато е карано до край с накладките и започне метала да трие по дисковете, така дори и да смените накладките те ще придобият формата на дисковете и спирачките няма да са оптимално ефективни.
Внимателно загледайте разтоянието което има пред и след гумата до калника, трябва да е симетрично сравнете го и с другите гуми.
Така може да забележите по-големи удари и изкривявания по шасито
(по малките ще ви ги кажат след реглаж на предницата)
ПОКАРАЙТЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО КОЛАТА ПОНЕ 10км......
.....След това задължително хвърлете едно око пак на двигателя и се огледайте за течове, който са били предварително измити с пароструйката, гледайте около всички гарнитури и семеринги, хидравличната помпа и др.
Изредете всички скорости, следете за евентуални придърпвания и спадове в мощността
Засилете поне с 80/100км/ч. пуснете по-инерция и се заслушайте за съмнителни свирещи звуци (лагери, диференциал)
Натиснете по-рязко спирачките от 100км/ч до окончателното спиране на автомобила....
...Колата не трябва да носи на една страна по-време на спирането или да претриса.
Първото говори за неизправни спирачки, а второто за износени и покривени спирачни дискове.
По време на движение (примерно 60км/ч.) по равен и прав път свалете ръце от волана, колата трябва да запази зададената треактория ,а не трябва да носи наляво или на дясно, това говори за нарушена геометрия.Може нещата да опират само до реглаж на предния мост, но може и да е резултат от сериозен удар!!!И в двата случая говориме за немърливост на предния собственик
Вижте скоростния лост дали има луфтове.
Изключете от скорост (неутрална) и го бутайте от крайно ляво до крайно дясно положение (не да вкл. на скорост) и усетете дали по целия си ход има съпротивление на пружина или в средата има свободен ход.Това говори за поразбити скоростни водачи.
Проверете съединителя дали не е свършил.Паркирайте колата срещу бордюр с предницата, така че предните гуми да са опрели в бордюра, дръпнете ръчната спирачка (ако няма бордюр и само на ръчна сп.става-стига да държи здраво)
Запалете двигателя ,включете на 3 скорост и дръжте съединителя натиснат, вдигнете около 2500/3000 оборота и задръжте педала на газта, постепенно и бавно започнете да отпускате съединителя и накрая го отпуснете изцяло....
...ако колата изгасне-Добре!
ако остане двигателят да работи, значи съединителя приплъзва.
Направете същата процедура и на 2-ра скорост!
Това е тест за напълно свършен съединител!
Проверете за износени карета/полуоски!
Отидете с колата на място където спокойно можете да въртите колата в кръг.
На пълно завъртян волан описвайте кръгове (един кръг наляво ,един на дясно) на 1 скорост, ако се чува чаткане/тропане откъм предните гуми значи са за смяна.
Може и да го усетите и на завой при нормална обстановка на 1-ва скорост, но теста е по сигурен.
Проверка амортисьори.
Най-сигурно е на Шок-тестер.Правят го в фирма D&N -безплатен е!
Иначе за по тежките коли: минете през дупка или "спящ полицай" с предницата и ако усетите неприятно полюшкване на предницата което продължава повече от секунда значи амортисьорите са за смяна.
За по-леките коли: натиснете предницата/задницата на колата с цялата си тежест върху амортисьора (калника) и отпуснете рязко, не трябва да има полюшквания до окончателното спиране.Читавият амортисьор не допуска това!
5.След покупката
Хора, задължително ПРЕДИ покупката на даден автомобил си сметнете следните КОНСУМАТИВИ:
-двигателно масло
-Ангренажен ремък(+труда по смяната!)
-Ангренажна ролка
-обслужващ ремък
-въздушен филтър
-маслен филтър
-горивен филтър
Сумата на гореизброените консумативи, задължително трябва да я имате!!!!
Смяната на консумативите е задължителна!!!
+ минимум 200-500лв за допълнителни нужди (свещи, накладки, акумулатор, гуми, антифриз, спирачна течност ,др.)
Желателно е да си смените и тези неща за да имате кола на която можете да разчитате!!!!
Консумативите (и другите части) винаги ги купувайте от сигурни магазини, драснете някой ред в интернет и вижте кой е вносител на даден продукт и купете от него, дори и малко по-скъпо да ви излезе, по този начин намалявате риска от ментета.
Двигателното масло не е толкова важно какъв визкозитет ще има (15W-40 или 10W-40 и т.н.) и каква марка е ,по-важното е да отговаря на маслоспецификациите на завода производител!!!!
Никога Не подценявайте ролята на масления филтър, той е почти толкова важен колкото маслото, сменя се заедно с маслото!!!!
Филтър без клапи/с по-малко клапи/ по-малък капацитет, обесмисля до голяма степен налятото хубаво масло и става опасен за работата на двигателя!!!
Антифризът също трябва да отговаря на съответни норми, за да сте сигурни, че охладителната с-ма ще функционира оптимално.Не си мислете, че евтин антифриз или по-лошото с вода нещата са същите.Антифризът освен специфично охлаждащо действие (по-добро от това на чистата вода) има и почистващо и смазващо действие.Трябва да е по съответните норми зададени от производителя, за да не наруши частите с които контактува (пласмаса, алуминий, други метали и смески)
Затова помагат и цветовете на антифриза
Не купувайте по-голям акумулатор от предписания, няма смисъл тъй като алтернаторът няма да може да го зареде на максимум и така или иначе ще имате същият разполагаем капацитет и един разреден акумулатор!
Не пренебрегвайте спирачната течност (сменя се на около 2-3 г.)
Не пренебрегвайте накладките (купувайте само на известни фирми, не лепете феродо)
Не пренебрегвайте гумите, това е инвестиция която наистина си заслужава всеки даден лев, колата ви независимо колко системи за сигурност има, независимо колко нова е и мощна, независимо от марката й контактува с пътя единствено с гумите си!!!!
Замислете се над това, преди да решите, че музиката или летите джанти са по необходими от НОВИ гуми!!!!!
Не поставяйте по-големи или по-малки бушони от предписаните!!!
Нарушавате защитата на ел.системата и може да имате сериозни проблеми.
Преглеждайте често и сменяйте прокъсаните маншони на полуоските/каретата, защото един маншон струва 10-15лв и незямяната му с нов води неменуемо до ремонт за 10 пъти по-голяма сума.
Принципно не е хубаво да се слагат по-високи/по-ниски гуми от предписаните, защото това се отразява на достоверноста на данните получавани от скоростомера и километража.
Ако се сменят височините на гумите или цолажа на джантите гледайте като радиус да са еднакви (гума+джанта).
Следете за правилно напомпани гуми.Прекалено напомпаната или спадната гума няма оптимален контакт с пътя.
Информация за това на колко атмосфери трябва да се помпат гумите може да намерите обикновено на малка лепенка около шофьорската врата или от вътрешната страна на капачето на резервоара и др.места.
Ако ви изгори крушка по таблото и решите да я сменяте, задължително вижте на изгорялата колко вата е и си купете същата.Не слагайте по-мощни крушки ,защото много често водят до стопяване на пластмасите около тях.
Естествено това са само съвети ,сигурно са малко колите покриващи тези изисквания, но ако някой намери такава кола да му е честита!


Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот bugssy » Нед 04 май 2008 20:46


Благодаря ви за мненията но наистина съм жийдал голф 4 тди за около 8000 ет и пример макар този да е 145нр но незнам дали има такъв ваобте но така пише в обявата може да го видите в мобиле бг един 4ервен е а ето и обявата

Vw Golf 1.9 TDI Автомобили

8000 ЛВ.


Данни:
Дата на производство - декември 2000 г.
Тип двигател - Дизелов
Мощност (к.с.) - 145 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Кабрио
Пробег - 200000 км
Цвят - Червен

Особености:
2(3) Врати
ABS
Airbag
Автопилот
Аларма
Бордови компютър
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Застраховка
Имобилайзер
Климатик
Лети джанти
Серво управление
Стерео уредба
Центр. заключване


А това дали е вярно незнам .......


Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот bugssy » Нед 04 май 2008 20:50


A ето и още една обява пак в мобиле.бг

Vw Golf 1.9TDI Автомобили


8500 ЛВ.



Данни:
Дата на производство - април 1999 г.
Тип двигател - Дизелов
Мощност (к.с.) - 110 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Хечбек
Пробег - 140000 км
Цвят - Светло син

Особености:
2(3) Врати
Airbag
Аларма
Бордови компютър
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Имобилайзер
Климатроник
Лети джанти
Металик
Нов внос
Серво управление
Стерео уредба
Халогенни фарове
Центр. заключване
Шибедах

Продавач:
Регион: София


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Нед 04 май 2008 20:59


аз съм за аудито :wink:


Потребителски аватар
bugssy
Мнения: 69
Регистриран на: Нед 04 май 2008 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот bugssy » Нед 04 май 2008 21:13


А ето и цената на едно ауди такова кум което съм се насочил

Audi A4 1.8 T quatro Автомобили

6600 ЛВ.


Данни:
Дата на производство - септември 1996 г.
Тип двигател - Бензинов
Мощност (к.с.) - 150 к.с.
Скоростна кутия - Ръчна
Категория - Седан
Пробег - 190000 км
Цвят - Сив

Особености:
4(5) Врати
4x4
ABS
Airbag
Бордови компютър
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Климатик
Климатроник
Лети джанти
Металик
Нов внос
Серво управление
Стерео уредба
Халогенни фарове
Центр. заключване

Допълнителна информация:
нови гуми, нов внос, добро с-е, транзитни номера + гражданска и др.


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AmW » Нед 04 май 2008 21:32


Колега гледай все пак и година, според мен е доста важна.Ауди можеш да вземеш но ще е по старо от голфа и с по скъпа поддръжка (ако не се лъжа)


Потребителски аватар
nanio
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот nanio » Нед 04 май 2008 21:43


Първата обява за Голф Кабрио 145кс според мен е нереална. Имай в предвид че на снимките колата може да иглежда добре, а всъщносто няма почти нищо общо. Взимай 1.9TDi - считам че е по-добрия избор.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Нед 04 май 2008 22:40


бих си взел преди всичко най-икономичната... дизеларка може би
ако прекарваш по често багажи а4-то ако не голфа 1.9 тди 110к


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20264
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 05 май 2008 0:13


вземи ауди А3. няма ядове. Окачване от голф, а интериора е по-хубав от голфа :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 59 госта