
Проблем с дюзите
- binata55
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 0:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с дюзите
Случката е следната:на компютър като се закачи и излиза че 1-не работи а 4-едва пръска....и още една "сигнал за заряда"ама като я изчистиха и повече не е излизало като грешка.Да ама колата върви,не пуши само че е автомат и ме вкарва в авариен режим"докато не загасиш и запалиш пак"един път ми е заработила на 3-цилиндъра и това е.Говорят ми за запекли или неработещи дюзи,а в Бош-Дружба ми казаха че може и от буксите на самите дюзи да не дава контакт и да прави така"ама не го правиха".Дали ще трябва да давам 1300-лв за дюзи,могат ли като се свалят да се тестват някъде?А пак в Бош казаха че всичко е перфектно дюзи,помпа,турбо....ама докато не тръгне и не реши да го направи пак.Става дума за Пасата от гаража 1.9 П.Д 116к.с; Автоматик;ATJ-е мотора.Е вече спя и да пали......и няма никакви грешки
........= на счупена дюза на 1-и цил. и полу работеща на 4-и

Последна промяна от binata55 на Вто 20 май 2008 23:38, променено общо 4 пъти.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- binata55
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 0:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Общо взето нищо....смениха ми 3x300 лева"втора употреба че новите са 1170 в Сакар ауто" и след 120км пак изсъхна.Имал е запушване на системата преди да го взема и май не е изчистен резервоара както трябва.Сега я оставих да го свалят и да изчистят ВСИЧКО па да видиме.Е няма да му се размине да го продам.....някой ми мята яки клетви от както съм го взел.Опитват се да ме убедят и че е от нафтата"БДЖ" ама аз взимам от 4г. за кой ли не приятел и нищо.А и съм минал 8000км от както съм го взел и това стана.Суха била нафтата,е добре аз на резервоар слагам 500гр. масло.....а и добавки,а и взимам от друго място също с масалце вътре.Не че и по бензиностанцийте няма сяра и кво ли не амаНе знам,по добре да я дам с 2-3-хил на зад от колкото да набивам още.Един мерц-Е250-турбо дизел"да знам че ще ме надживее и това е.Здраво,евтино за подръжка и непретенциозно на нафта.
Последна промяна от binata55 на Вто 20 май 2008 23:37, променено общо 1 път.
binata55 написа:Общо взето нищо....смениха ми 3x300 лева"втора употреба че новите са 1170 в Сакар ауто" и след 120км пак изсъхна.Имал е запушване на системата преди да го взема и май не е изчистен резервоара както трябва.Сега я оставих да го свалят и да изчистят ВСИЧКО па да видиме.Е няма да му се размине да го продам.....някой ми мята яки клетви от както съм го взел.Опитват се да ме убедят и че е от нафтата"БДЖ" ама аз взимам от 4г. за кой ли не приятел и нищо.А и съм минал 8000км от както съм го взел и това стана.Суха била нафтата,е добре аз на резервоар слагам 1л масло.....а и добавки,а и взимам от друго място също с масалце вътре.Не знам,по добре да я дам с 2-3-хил на зад от колкото да набивам още.Един мерц-Е250-турбо дизел"да знам че ще ме надживее и това е.Здраво,евтино за подръжка и непретенциозно на нафта.
Колега някъде между редовете ти е проблема ? незнам от кога караш тая кола , НО помпа-дюза моторите са много капризни от към гориво(без масло) . Няма да се учудя ако проблема ти е комплексен : Зацапана геометрия на турбото, задръстен катализатор, заседнал клапан EGR и всичко това от "хубавата евтина" нафта. Не махай колата а и направи една хубава профилактика.

Последна промяна от eeedddeee на Сря 21 май 2008 13:01, променено общо 1 път.
- binata55
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 0:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На компа показва само 1-2-4 че не работят.....Като проработи всичко и беше чук,а тия власинки ме притесняват в резервоара.След запушването е чистен "бърсан резервоара "с 2-големи навлиени кърпи"не от мене".Като свалихме дюзите имаше и по тях власинки та дано да е от това.А иначе ако му е скапана нафтата дали щеше да изкара 8000км преди да се скапе?А този клапан RGR-какъв е,къде се намира?Колата е в Суходол при Жоро и там изчистиха всичко което е под предния капак,,без турбината ама тя работи нормално като я закачат.Лошото е че тези дюзи не се чистят на ултразвук като другите например а трябва ново или "скрит заек"втора употреба.Благодаря все пак.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Възниква въпроса как тези власинки са минали през филтъра? И изобщо каквото и да е замърсяване в резервоара... Твоя майстор може ли да даде обяснение?binata55 написа:На компа показва само 1-2-4 че не работят.....Като проработи всичко и беше чук,а тия власинки ме притесняват в резервоара.След запушването е чистен "бърсан резервоара "с 2-големи навлиени кърпи"не от мене".Като свалихме дюзите имаше и по тях власинки та дано да е от това.А иначе ако му е скапана нафтата дали щеше да изкара 8000км преди да се скапе?А този клапан RGR-какъв е,къде се намира?Колата е в Суходол при Жоро и там изчистиха всичко което е под предния капак,,без турбината ама тя работи нормално като я закачат.Лошото е че тези дюзи не се чистят на ултразвук като другите например а трябва ново или "скрит заек"втора употреба.Благодаря все пак.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
И общо взето проблема ти наистина най-вероятно идва от нафтата която си набавяш.Точно помпа-дюза си е супер претенциозна за горивото.
А наистина тея власинки да минат чак до дюзите--колега разпръсквачите се разбиват от частици с големина части от милиметъра,камо ли от такива ''огромни'' за тях твърди тела.При налягането накоето работят /може пиково да стигне до 2000 бара/ нали се сещаш с каква скорост преминават частиците и колко е разрушително за дюзите.Това беше и една от причините VW да се откажат от помпа-дюзата си--неспособността на филтъра да се справи с микрочастиците и довеждането до дефекти.Средния живот на всяка дюза е около 200 000 км,след това трябва да си носиш в багажника че не се знае какво ще стане.Жалко,но факт.
Стенд за дюзи в BG няма за масова употреба.Има хора които работят с тях ''по слух'' както се казва,но не означава че подлежат на качествен ремонт.А турбината как и къде ти я закачат да я проверят,или ти говориш като я закачат на колекторите че си бачка.
А наистина тея власинки да минат чак до дюзите--колега разпръсквачите се разбиват от частици с големина части от милиметъра,камо ли от такива ''огромни'' за тях твърди тела.При налягането накоето работят /може пиково да стигне до 2000 бара/ нали се сещаш с каква скорост преминават частиците и колко е разрушително за дюзите.Това беше и една от причините VW да се откажат от помпа-дюзата си--неспособността на филтъра да се справи с микрочастиците и довеждането до дефекти.Средния живот на всяка дюза е около 200 000 км,след това трябва да си носиш в багажника че не се знае какво ще стане.Жалко,но факт.
Стенд за дюзи в BG няма за масова употреба.Има хора които работят с тях ''по слух'' както се казва,но не означава че подлежат на качествен ремонт.А турбината как и къде ти я закачат да я проверят,или ти говориш като я закачат на колекторите че си бачка.
- binata55
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 0:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи колата е закачана 4-пъти миналата седмица и освен грешката която даваше на 1-4- всичко работи чук"като се изчистят грешките"Драго така казва а и другите...Бош сервиз,и други разбиращи от VAG-a.А за тези власинки като е докарана колата е имала запушване и този от който я взех е чистил резервоара с кърпите.Как минават през 2-а филтъра и на мене ми е чудно но това е тъжната истина.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив

Последна промяна от bobitur на Сря 28 май 2008 9:34, променено общо 1 път.
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
bobitur написа:Относно горивото на БДЖ. Не си мисли, че е от него проблема по скоро от немарлив преди тебе собственик. В парка на БДЖ има и локомотиви с помпа дюза- руснака още 70 години е вкарал помпа дюзата в локомотивите. Има и нови Сименси с двигател на Мерцедес и те също са капризни от към гориво. Аз лично карам с такова гориво от 7-8 години и незнайно колко хил. километри и до сега не съм имал проблеми. Не съм го прецеждал специално с нещо. От тубата в резервоара, така че карай смело, пък имаш и горивен филтър който трябва да прецежда мърсотиите.
Колега ти с това 1Z можеш да караш и на гранясало олио от фритюрника и на керосин примесен с масло--даже от последното ще се учудиш от ефекта.Не смесвай нещата.Както и не си мисли че дюзите на локомотива са със същия диаметър на разпръсквачите или че са от същия материал--нищо общо нямат с pumpe-duze-то на VW.Както и не бъркай понятията ''капризен към химическия състав'' и ''капризен към чистотата откъм твърди микрочастици''---нали така,нека не се заблуждаваме че това което минава през дюзата на локомотива ще мине така лесно през автомобилната.То ако беше все тая за горивото в братска Гърция нямаше да оцветяват горивото за трактори /сред които и Lamborghini последни модели/ и друга земеделска техника в червено и съответно да е наказуемо ако те хванат с такава нафта в личен автомобил!!!!!!!
Че сме българи-българи сме,че все търсим на хляба мекото и на разхода лекото-така е,но всичко си има обратна цена.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта