AHU питане
- rapo_vd
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Видин
AHU питане
Днес изфорсирах малко колицата до малко над 4000 оборота и после като пуснах гаста неможеше да работи нормално, само какво не угасна постояно се меняха оборотите. След 5 секунди се оправи. Изгасих я и я запалих от ново работеше си нормално. Ще има ли някакви последстви някои имал ли е същия проблем.
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз. Имах го и продължавам да го имам. Същото е и при мен само дето не мени обороти. Пусках тема и повечето от отговорите бяха, че: "Писано е много по проблема, карай, не е страшно", или нещо от сорта.
Незнам какво е ама ми го прави и на топъл и на студен мотор. Колата се тресе яко и всичко дрънчи. Ще разпитам майстори и ще пиша, че съм решил да разбера.
Поздрави.
Незнам какво е ама ми го прави и на топъл и на студен мотор. Колата се тресе яко и всичко дрънчи. Ще разпитам майстори и ще пиша, че съм решил да разбера.
Поздрави.
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Аз не мога да ти помогна много, защото не ми се е случвало точно това което описваш. С AHU съм и мога да ти кажа само за оборотите, които си достигнал да не се притесняваш. Не са чак толкова високи за моментно влизане в тях, аз един път се унесох и без да искам направих ~4600, но не ми се появи този проблем, който описваш. Докато при ускорение на 2-ра като ускорявам до 4000+ и вкарам 3-та, на 3-та забива(явно влиза в този сервизен режим), но след малко се оправя, дори и да не се гаси колата и да се пали наново.
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
и на мен ми се е случвало, даже веднъж много ме уплаши защото беше нощ, на вън валеше сняг а аз бях на път между село с 3ма души и магистралата, заработи като бензинова с извадени 2 свещи, но след известно време се оправи сама, прави ми го при рязко вкарване във високи обороти + някаква нетипична интервенция (игра със съединителя или нещо от сорта)
поздрави
ааа, 1з е мотора
поздрави
ааа, 1з е мотора
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
niks76 написа:и ако някои се сети да погледне дали минава въздух през горивните марку4и към помпата ще си икономиса доста от гореописаните слу4ки
Радвам се поне,че ти се включваш във форума Никс и както винаги безпогрешно.Следя ти постоянно постовете и ще се радвам да си все така активен.Много от "майсторите" в БГ имат какво да научат.
"Не е срамно да питаш, срамно е да не знеаш"

- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Или много въздух в нафтата , или много надув от турбото . От второто се получава бедна смес , обокновенно като се случи същото с бензинов турбо мотор , пораженията са големи
Колегата moncho8920 не ми бе споделял този проблем , но преди няколко дена като му регулирах помпата след ремонта и като го закачих , точно това му казах , "огромно свръх налягане от турбото" .

Колегата moncho8920 не ми бе споделял този проблем , но преди няколко дена като му регулирах помпата след ремонта и като го закачих , точно това му казах , "огромно свръх налягане от турбото" .
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
бедна смес от турбина не се полу4ава за да гасне,проблема е винаги в горивната с-ма ако зацепването е добре
зака4ка-гатанка:VNT1749 е натегната по4ти до последно(на 1400 оборота е на пълна мощност с 1.6 бара).egr система направо няма ,колата не от4ита свръхналягане като умишлено съм намалил горивната смес(по бедна)нищо не пуши а върти гуми при натоварване-говоря за автомат помпа дюза.на какво се дължи???????
бонус :при ПД също има финна центровка на ангренажа .....а не само по белези
зака4ка-гатанка:VNT1749 е натегната по4ти до последно(на 1400 оборота е на пълна мощност с 1.6 бара).egr система направо няма ,колата не от4ита свръхналягане като умишлено съм намалил горивната смес(по бедна)нищо не пуши а върти гуми при натоварване-говоря за автомат помпа дюза.на какво се дължи???????
бонус :при ПД също има финна центровка на ангренажа .....а не само по белези
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 64 госта