AHU питане

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rapo_vd
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AVF 2002
Местоположение: Видин

AHU питане

Мнениеот rapo_vd » Съб 10 май 2008 20:50


Днес изфорсирах малко колицата до малко над 4000 оборота и после като пуснах гаста неможеше да работи нормално, само какво не угасна постояно се меняха оборотите. След 5 секунди се оправи. Изгасих я и я запалих от ново работеше си нормално. Ще има ли някакви последстви някои имал ли е същия проблем.




Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Съб 10 май 2008 20:57


Аз. Имах го и продължавам да го имам. Същото е и при мен само дето не мени обороти. Пусках тема и повечето от отговорите бяха, че: "Писано е много по проблема, карай, не е страшно", или нещо от сорта.
Незнам какво е ама ми го прави и на топъл и на студен мотор. Колата се тресе яко и всичко дрънчи. Ще разпитам майстори и ще пиша, че съм решил да разбера.
Поздрави.


Потребителски аватар
rapo_vd
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AVF 2002
Местоположение: Видин

Мнениеот rapo_vd » Съб 10 май 2008 21:01


Мен не ми се тресе след като я запалих пак. Работеше си нормално. Нали това ти е проблема че тресе иначе всичко друго си баца?


Потребителски аватар
mimtdi
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот mimtdi » Съб 10 май 2008 23:23


не е проблем . и не пречи на двигателя. мотора влиза в режим проблем ,и като я разчете ия отсрани си влиза в нормално састояние


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Нед 11 май 2008 0:43


Аз не мога да ти помогна много, защото не ми се е случвало точно това което описваш. С AHU съм и мога да ти кажа само за оборотите, които си достигнал да не се притесняваш. Не са чак толкова високи за моментно влизане в тях, аз един път се унесох и без да искам направих ~4600, но не ми се появи този проблем, който описваш. Докато при ускорение на 2-ра като ускорявам до 4000+ и вкарам 3-та, на 3-та забива(явно влиза в този сервизен режим), но след малко се оправя, дори и да не се гаси колата и да се пали наново.


daniel_falin
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот daniel_falin » Пон 19 май 2008 14:48


и на мен ми се е случвало, даже веднъж много ме уплаши защото беше нощ, на вън валеше сняг а аз бях на път между село с 3ма души и магистралата, заработи като бензинова с извадени 2 свещи, но след известно време се оправи сама, прави ми го при рязко вкарване във високи обороти + някаква нетипична интервенция (игра със съединителя или нещо от сорта)

поздрави
ааа, 1з е мотора


цветанчо
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот цветанчо » Пон 19 май 2008 17:57


не я настъпвай много,ако не е загряла,не е никак полезно
прочети "Важната тема:Полезни съвети за турбо дизелови агрегати"


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 19 май 2008 18:51


и ако някои се сети да погледне дали минава въздух през горивните марку4и към помпата ще си икономиса доста от гореописаните слу4ки :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 19 май 2008 23:20


niks76 написа:и ако някои се сети да погледне дали минава въздух през горивните марку4и към помпата ще си икономиса доста от гореописаните слу4ки :wink:


Радвам се поне,че ти се включваш във форума Никс и както винаги безпогрешно.Следя ти постоянно постовете и ще се радвам да си все така активен.Много от "майсторите" в БГ имат какво да научат.
"Не е срамно да питаш, срамно е да не знеаш" :wink:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 20 май 2008 8:04


Или много въздух в нафтата , или много надув от турбото . От второто се получава бедна смес , обокновенно като се случи същото с бензинов турбо мотор , пораженията са големи :D

Колегата moncho8920 не ми бе споделял този проблем , но преди няколко дена като му регулирах помпата след ремонта и като го закачих , точно това му казах , "огромно свръх налягане от турбото" .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 май 2008 8:15


Що си мисля че дизела по-принцип си работи с бедна смес :? .Мисля беше 1,20 нормално /бензиновител след 1,10 почват да прегряват/.То затва отодавна е стандарт дизел да върви с турбо :wink: Бензинките с директно впръскване също вече могат да работят с бедни смеси.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 20 май 2008 8:49


Говориме за найстина бедна смес , още по бедна от най бедните пречинена от нещо .


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 20 май 2008 8:57


Няма ли да се наблюдава бял пушек при въздух в нафтата,като започне да прекъсва?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 20 май 2008 9:02


Белия пушек е нейзгоряла нафта.При обеднена смес няма да има нещо отзад /друг е въпроса че според мен няма как да се случи - може и да греша/.
P.S.И мойта като я изфорсирам студена заработава на 2 цилиндъра :lol: .


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 20 май 2008 23:52


бедна смес от турбина не се полу4ава за да гасне,проблема е винаги в горивната с-ма ако зацепването е добре
зака4ка-гатанка:VNT1749 е натегната по4ти до последно(на 1400 оборота е на пълна мощност с 1.6 бара).egr система направо няма ,колата не от4ита свръхналягане като умишлено съм намалил горивната смес(по бедна)нищо не пуши а върти гуми при натоварване-говоря за автомат помпа дюза.на какво се дължи???????
бонус :при ПД също има финна центровка на ангренажа .....а не само по белези



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 64 госта