Турбо !!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Турбо !!!

Мнениеот Racer » Сря 07 май 2008 16:03


Днеска след спортно каране осетих че мощността ми изчезна за извесно време и след това пак се отпуши.
1.Съединителя ми буксува осещам го и като тругвам оборотите се дигат до 3 000 а колата не набира така както трябва при такива обороти.(тече ми масло от двигателя и то доста но немога да намеря откаде някаде отзаде сичко е оляло и полуоски и скоростната също малко я е пооцапало.Та този теч мисля че ми доведе до боксуване на съединителя защото нямам предпазен капак между джигателя и скоростната та мисля че оттам е омаслил съединителя и буксува.
някакъв начин да се оправи без да се свалят скоростите??-Тва е малко тъп върпос но се пак ако може да мина без сваляне на скоростите.
2 Другия проблем е,че като свалих маркуча от турбото дето влиза във двигателя беше във масло и турбината също е във масло.Запалих я и дадох гас през охлюва излезна масло та ми изми лицето :).Та то ясно че нема да я бъде тази турбина а и явно от нея тече.Ако я сваля и разглобя има ли нещо някой семеринг вътре да оплатнява или си е за нова.
Благодаря !!!!




Потребителски аватар
resistance
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот resistance » Сря 07 май 2008 18:57


С какъв двигател си, дай повече инфо :roll: Кога забеляза този теч? Провери ли дали не е от гарнитурата на капака на клапаните или на главата? Ако си със серво управление си провери системата :) Относно съединителя - сигурен ли си, че от теча са е нацапал и буксува? Да не би да си е заминал семеринга и да ти цапа съединителя :idea: Виж провери по добре и после кажи докъде си стигнал.


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Сря 07 май 2008 20:40


Двигателя е 1.6 GTD код на двигателя :JRл Теч имаше още като си го докарах от благоевград.обаче с времето и начина може би по който го карах се усили.Смених си гарнитурата на капака на клапаните и теча понамаля.Миналата седмица ходих до Благоевград и там си смених масления филтер и доляхме в маслото една добавка да го згасти малко.След това нямаше никакъв теч вече 3 дена и неска пак протече ама повечко от колкото преди.немога да намеря от каде избива не е от капака на клапаните гарнитура на главата не ми се вярва защото теча облива отзаде двигателя зад турбото и по полуоските и доло картера ми е в масло целия. Незнам кво да го права .Утре отивам да го видим на канал отзаде обаче и преди го гледахме ама неможахме да откриеме от каде е. ????? Трябва хубаво да се измие двигателя отзаде обаче няма как....


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Сря 07 май 2008 20:40


Това за евентуален ремонт на турбо е много любопитна тема . Ако има някой на ти с проблема , моля да драсне два реда , аз също бих чел внимателно ... :) ...


MORSKIQ2
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот MORSKIQ2 » Сря 07 май 2008 21:28


Мдаааа, любопитна е. Аз в дизеловия раздел бях питал къде правят профилактика да каже някой, но уви. Ако някой колеги знаят да споделят и на други ще им е интересно, не само на нас.


MORSKIQ2
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот MORSKIQ2 » Сря 07 май 2008 21:30


Мдаааа, любопитна е. Аз в дизеловия раздел бях питал къде правят профилактика да каже някой, но уви. Ако някой колеги знаят да споделят и на други ще им е интересно, не само на нас.


MORSKIQ2
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот MORSKIQ2 » Сря 07 май 2008 21:42


Мдаааа, любопитна е. Аз в дизеловия раздел бях питал къде правят профилактика да каже някой, но уви. Ако някой колеги знаят да споделят и на други ще им е интересно, не само на нас.


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Турбо !!!

Мнениеот mariovasi » Сря 07 май 2008 22:16




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Сря 07 май 2008 22:26


Хубави препратки , благодаря :bowdown .... :wink:
Въпрос : какво общо имат с нашето желание да научим нещо по начина за ремонт :lol: :lol: :lol: ?


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Турбо !!!

Мнениеот mariovasi » Сря 07 май 2008 22:37


Първата препратка е към MorskiQ2-"къде правят профилактика"?
Вторите две към Racer само идей.
Четвърта препратка е инфо за VW турбо серийни номера код и т.н. :lol: :lol: :lol: .


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Чет 08 май 2008 16:10


Неска ходихме с един приятел и видяхме колата на канал и се оказа че е избила гарнитурата на смукателния колектор.Като я вкарахме в
2 000 об. изплю масло от там. Утре ще свалям колектора да смена гарнитурата.Обаче за да го сваля трябва да разкача турбото. и изходящия колектор а като махна турбото мисля да го отворя и да го изчистя и ако има нещо оплатнения да се сменат.Има ли някакъв метод по кой се развиват болтове и какво въобще да сваля да го почистя .Тва масло незнам изобщо какво прави във входящия колектор явно турбината като ми е изпуснала и сега тва масло ми го вкарва във двигателя направо е станало мазало .Моля кажете какво да го права!!!!!!!!


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Чет 08 май 2008 16:19


Не съм съвсем наясно , затова се надявах някой да пообясни , но си мисля че турбото няма уплътнения от типа семеринги или нещо подобно , удобно за подмяна :roll: ...


Потребителски аватар
Racer
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Racer » Чет 08 май 2008 16:22


Еми явно като го сваля сам ше вида какво да права.
Явно никой от колегите или незнае или неиска да сподели какво точно оплатнява маслото което охлажда турбината.За да не пуска .Ще пиша подробно Други ден какво съм направил и как и с какви средства .Така и така ще разглобявам ще си зема и преден тампон и заден на двигателя че са отишли и ще пиша след ремонта.


MORSKIQ2
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот MORSKIQ2 » Чет 08 май 2008 17:57


milmar

Не съм съвсем наясно , затова се надявах някой да пообясни , но си мисля че турбото няма уплътнения от типа семеринги или нещо подобно , удобно за подмяна ...
-------------------------------------------------------------------------------------
Мисля, че имаше някакви работи за смяна до колкото съм чел тука във форума от колеги, но незнам какви точно.

Racer братче, турбината не я отваряи сам, че да не се наиграеш, ако не разбираш, а вземи я закарай на майстор да ти я изчистят и зглобят, заради центровката ,не за друго.И сподели после каква цена е излезнало това, че и аз моята искам да я почиствам, ще съм ти благодарен.

mariovasi благодаря за постовете, има какво да се види.

Извинявам се на Модераторите за горните 3 саобщения, но ми се беше прецакал нета и не разбрах че съм пуснал 3, ако може да ги изтриете.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Чет 08 май 2008 19:13


MORSKIQ2 написа:milmar
-------------------------------------------------------------------------------------
Мисля, че имаше някакви работи за смяна до колкото съм чел тука във форума от колеги, но незнам какви точно.

Racer братче, турбината не я отваряи сам, че да не се наиграеш, ако не разбираш, а вземи я закарай на майстор да ти я изчистят и зглобят, заради центровката ,не за друго.И сподели после каква цена е излезнало това, че и аз моята искам да я почиствам, ще съм ти благодарен.



http://www.dieselvw.com/T3Rebuild.htm

Това е един ремонтен комплект за турбина... Мислиш ли че ще се справиш ако я разглобиш??? ОК, а после как ще я зглобиш???

Не се занимавай с глупости... Най-много можеш да си спестиш от демонтаж и монтаж, но не си въобразявай че можеш да балансираш охлювите без стент...

То и аз мога, но козата си иска ПРЪЧ, колега...

Успех...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 69 госта