2 въпроса за Сеат Кордоба AGR

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
powerade
Мнения: 1084
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

2 въпроса за Сеат Кордоба AGR

Мнениеот powerade » Съб 16 юни 2012 18:09


Здравейте! Питам тук защото в Сеат Форума май не знаят какво да ми отговорят. Та днес взех един Сеат(пак) само че този път дизелов. Не този който исках(една 110 кончета), но като за 3000лв. 2002 год. Кордоба 90 коня АГР двг. е горе долу добре. Колата май е имала лек удар(но не дърпаше настрани като я карах и затова я взех.)
Та имам едно въпросче(надявам се да не изникват още). Като я докарах и като минах 50-тина км. и като дам сега контакт преди да паля има едно цъкане(тък тък тък през равни интервали). Четох из нета и попаднах на инфо само за френски коли с подобен проблем - там пишеше че е от някакво моторче на климатика дето изронвало зъби. Някой имал ли е подобен проблем и ако може да ме упъти дали е сериозно нещо(дано не).
Другото, което ми направи впечатление, е че обтегача на пистовия ремък почуква на празни обороти. Като му хвана амортисьорчето и спира, независимо в коя посока го натискам. Там, където се хваща самото амортисьорче има лек луфт, все едно се е разбило тампончето. Иначе ролката не вибрира, подскача или тем подобни. Та може ли да е от това тампонче и дали се сменя :)
Благодаря предварително!




minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: Здравейте колеги! Имам 2 въпроса

Мнениеот minimalizum » Съб 16 юни 2012 19:31


това цъкане от къде се чува?

За луфта на обтегача и аз карах доста време така и скоро свалих болта и уплътних луфта като резнах едно парченце от един силиконов маркуч и като завих пак болта уплътни добре и спря да чука( най -евтино и времено положение, но кара за сега :) ) Причината за тракането е най - вероятно блокирала ролка (фраулаиф) на генератора -- доста често срещан консуматив


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: 2 въпроса за Сеат Кордоба AGR

Мнениеот forski » Вто 19 юни 2012 16:05


На същия двигател съм сменял обтегача на пистовия ремък, беше се разлуфтило самото амортесьорче, мисля че не подлежи на ремонт, проблема и при мен беше същия, почукваше при работа на мотора!
Обтегача беше нещо от рода на 130-150лв.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 2 въпроса за Сеат Кордоба AGR

Мнениеот red.devilll » Чет 21 юни 2012 1:18


Правят му се втулки и дтржи повече от оригиналното


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: 2 въпроса за Сеат Кордоба AGR

Мнениеот pepi_iliev » Пет 22 юни 2012 11:33


Така, понеже викаш, че във форума на Сеат не знаели за какво става на въпрос...ако не се лъжа май аз ти отговорих, но хайде ще ти го напиша и тук. :lol: Ако цъкането е при даване на контакт, това ти е от уейстгейта. Според мен става въпрос за това цъкане. Ако искаш направи клипче, за да видим за какво точно иде реч.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: 2 въпроса за Сеат Кордоба AGR

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 23 юни 2012 10:51


Това цъкане най-вероятно е от клапан N75 и щом цъка значи е добре.


powerade
Мнения: 1084
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: 2 въпроса за Сеат Кордоба AGR

Мнениеот powerade » Нед 24 юни 2012 21:12


Колегата Пепи Илиев да му се извиня ако съм го засегнал, ама аз си питах дали е проблем това или не, а не само какво го поражда. :) Искам да попитам какви са признаците за тръгнал маховик? Колата чат пат придърпва на 2ра и 3та при около 1300-1500 оборота при поддържане на една и съща скорост. При ускорение или намаляне не го прави. Чул съм че ранните АГР двигатели са били с едномасов маховик и ако се наложи може да смени нали? Благодаря предварително!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта