Golf4 TDI не вдига повече от 120 км/ч. решение + снимки

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
petiomalchev
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 23:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Варна, кв.Аспарухово

Golf4 TDI не вдига повече от 120 км/ч. решение + снимки

Мнениеот petiomalchev » Пон 31 яну 2011 13:57


Имам Golf4 TDI ASV мотор 110коня от една година до сега не беше правил проблеми но забелязах че на магистралата не вдига повече от 3200 оборота и скорост 120км/ч.на четвърта предавка.

Бая почетох из форума и се консултирах с приятел който e имал сходен проблем, че той установи че не се джижи лостчето на турбината което движи геометрията. Е работата опря до чистене на турбото. След почистването на туъбото, почистване на смукателен колектор и EGR проблемит изчезна.
Полезни теми които прочетох във форума или достигнах до тях чрез него:

EGR - Функция и проблеми
Изолиране на ЕГР, ограничаване на картерните газове
Демонтаж на турбо и почистване на геометрия
ЕGR-клапана- със или без него-
Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки

За свалянето и почистването на турбото на Golf4 не видях снимки, че реших да направя едно описание с картинки.
G4 turbo1.JPG
На снимката съм отбелязъл от къде може да се бръкне зада се установи дали лостчето за геометрията на турбото се движи. Натиска се надоло хода му е около 2,5 см.

G4 turbo 2.JPG
Смукателният колектор трябва да се измие добре с мотомиво или обезмаслител, също става и на авто мивка накиснат с препарат и почистване с паруструйката.Бая мазгоч има в него.

G4 turbo 3.JPG
Тази пластинка я беше добавил някой. Това е извода на изпускателният колектор който отива км EGR. Не е запушен на пълно но частично, незнам дали има смисъл.

G4 turbo 4.JPG
Изпускателният колектор с турбото. Тази трабичка е за маслото която смазва лагера на турбината не можа да се развие на място щуцера от корпуса се разви а гаиката с тръбичката остана на него. Престъргва се един ключ 22 за да се пъхне за контра и се развива.

Следва продължение.
Прикачени файлове
G4 turbo 5.JPG
След развиването на болтовете които държът пръстена с лопатките от долната страна има втулки трябва да се внимава да не се изгубят.




Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта