1z трудно пали като е студена

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pepino78
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1z трудно пали като е студена

Мнениеот pepino78 » Пет 06 юни 2008 20:58


Здравейте колеги,появи се странен проблем с мойта кошница.Тази сутрин запали с невероятни усилия.Като позагря си палеше добре,докато не престоя няколко часа.Проблема се повтори и се поразчетох във форома,но не намерих нищо сходно с моя проблем.
Колата е сеат толедо 1з/90к.Помислих че набива въздух от някъде и сложих прозрачни маркучи по горивната система и клапан ,който не позволява на нафтата да се връща в резервоара.Резултат никакъв,след поредните 2 часа престой същата работа.След дълго въртене и страшно много бял пушек от ауспуха ,пали цилиндър по цилиндър и когато се изфорсира всичко е наред ,докато не престои повече време.Който с каквото може да помага,благодаря предварително на всички .




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 06 юни 2008 21:00


:търсачкаа :lock:


pepino78
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepino78 » Пет 06 юни 2008 21:05


В търсачката има подобни проблеми но при топъл двигател.А проблема със свещите и въздох в системата не е при мен,проверил съм го.Все пак ако някой има идея , да я сподели.


pepino78
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepino78 » Пет 06 юни 2008 21:05


В търсачката има подобни проблеми но при топъл двигател.А проблема със свещите и въздох в системата не е при мен,проверил съм го.Все пак ако някой има идея , да я сподели.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 06 юни 2008 21:26


виж си ангренажния ремък.белезите на коляновия вал спрямо разпределителния(трябва да се извади капака на главата).когато тръгне да превърта запчатката на коляновия вал ,ефекта е такъв.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 06 юни 2008 21:27


:077:

Последна промяна от ifidik на Пет 06 юни 2008 21:30, променено общо 1 път.


pepino78
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepino78 » Пет 06 юни 2008 21:29


Ами ще го провера утре,но защо като загрее колата няма проблеми с паленето.Само на студено го прави.все пак мерси за съвета.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 06 юни 2008 21:31


точно така е.шайбата замята ли?


pepino78
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepino78 » Пет 06 юни 2008 21:37


ами да си кажа чесно не съм обърнал внимание,това го прави от един ден и направо побеснявам.ще разгледам на светло утре.Но как ще превърти забчатката на коляновия вал,няма ли шпонка там.От колелото на разпределителният вал разбирам .А нещо друго да ти идва на идея....Приемам идеи всякъкви.


Zinoto
Мнения: 1875
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пет 06 юни 2008 21:55


Щом го прави от един ден значи няма връзка със смяна на ремъци и развалена центровка, но може нещо да е станало със зъбчатката на коляновия вал нали е слабо място на тези мотори и може да не впръсква навреме нафтата. Закачи я на ВАГ-КОМ и направи диагностика. От там се вижда момента на впръскване и други неща които имат значение за това.
Ако всичко е наред значи помпата не подава правилно налягане или момента на впръскване от клапана, който е от долу под помпата.


pepino78
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepino78 » Пет 06 юни 2008 22:03


Центовката на помпата ми я направи Ventoman,преди 1000км.Звъннах му и на него , но е зает тези дни иначе щях да я закача при него.Затова мислех ако е нещо по елементарно да се оправя сам.Но щом казваш,че само на vag com ще се разбере ще трябва да хода някъде.Не знаех че там е слабото място на този мотор,но ще го имам в предвид.За първи път карам дизел и съм в шах от всякъде.


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Пет 06 юни 2008 22:24


Аз имам абсолютно същия проблем и не мога да разбера от какво е. Голям тормоз е докато запали... когато запали никакви проблеми. За сега мисля че е някой клапан за нафтата. Мисля да ходя на диагностика в Пловдив, но незнам каде още. Ако някой знае за помпаджии разбирачи, да казва.


pepino78
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepino78 » Пет 06 юни 2008 23:04


Доста се поразрових по форума и ifidik май ще се окаже прав за зъбното колело на коляновия вал.Често се явява тоя гаден проблем при този мотор.Ще проверя и ще пиша какво е.


pepino78
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepino78 » Пет 06 юни 2008 23:11


dimitar75,при теб от кога е така.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 07 юни 2008 6:03


Ти ли беше с Толедото кадето ми званя вчера докато спях ?

Ела да я закачиме с вагкома , ако се окаче че центровката ти е някаде си , значи има нещо мръднало , което означава че трябва да се разглобява , гледа оправи , а това е време . Не забравяй че сам си сменя ангренажа , което означава че може да не си направил нещо както трябва . Спази ли посоката на опъване на ангренажната ролка ? Идва ли са две коли при мен с преебана обтяжна ролка (някаква измислена марка) който са с преебан пружиниращ механизам , и от там с по зъб на нафтовата помпа . Трудно биха могли да превъртят колянов спрямо разпределителен .
Аз съм го казал , някой като не му е работа нещо , по-добре да даде компетентен човек да го свърши . И аз мога да си сложа гипсокартона в къщи , ама ще си викам майстор .

Ти и други проблеми имаш по колата , ама все думите ти са .................

като един кадет ме кара да му въстановявам уестгейт клапан по тези снимки имайки в предвид че неговата турбина е с променлива геометрия

http://www.passat-b5.ru/index.php?optio ... &Itemid=57

:lol: :lol: :lol: за да спести 360лв ................. без коментар



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта