Здравейте колеги,появи се странен проблем с мойта кошница.Тази сутрин запали с невероятни усилия.Като позагря си палеше добре,докато не престоя няколко часа.Проблема се повтори и се поразчетох във форома,но не намерих нищо сходно с моя проблем.
Колата е сеат толедо 1з/90к.Помислих че набива въздух от някъде и сложих прозрачни маркучи по горивната система и клапан ,който не позволява на нафтата да се връща в резервоара.Резултат никакъв,след поредните 2 часа престой същата работа.След дълго въртене и страшно много бял пушек от ауспуха ,пали цилиндър по цилиндър и когато се изфорсира всичко е наред ,докато не престои повече време.Който с каквото може да помага,благодаря предварително на всички .
1z трудно пали като е студена
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
![:077:](./images/smilies/k050.gif)
Последна промяна от ifidik на Пет 06 юни 2008 21:30, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1875
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Щом го прави от един ден значи няма връзка със смяна на ремъци и развалена центровка, но може нещо да е станало със зъбчатката на коляновия вал нали е слабо място на тези мотори и може да не впръсква навреме нафтата. Закачи я на ВАГ-КОМ и направи диагностика. От там се вижда момента на впръскване и други неща които имат значение за това.
Ако всичко е наред значи помпата не подава правилно налягане или момента на впръскване от клапана, който е от долу под помпата.
Ако всичко е наред значи помпата не подава правилно налягане или момента на впръскване от клапана, който е от долу под помпата.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 23 апр 2008 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Центовката на помпата ми я направи Ventoman,преди 1000км.Звъннах му и на него , но е зает тези дни иначе щях да я закача при него.Затова мислех ако е нещо по елементарно да се оправя сам.Но щом казваш,че само на vag com ще се разбере ще трябва да хода някъде.Не знаех че там е слабото място на този мотор,но ще го имам в предвид.За първи път карам дизел и съм в шах от всякъде.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ти ли беше с Толедото кадето ми званя вчера докато спях ?
Ела да я закачиме с вагкома , ако се окаче че центровката ти е някаде си , значи има нещо мръднало , което означава че трябва да се разглобява , гледа оправи , а това е време . Не забравяй че сам си сменя ангренажа , което означава че може да не си направил нещо както трябва . Спази ли посоката на опъване на ангренажната ролка ? Идва ли са две коли при мен с преебана обтяжна ролка (някаква измислена марка) който са с преебан пружиниращ механизам , и от там с по зъб на нафтовата помпа . Трудно биха могли да превъртят колянов спрямо разпределителен .
Аз съм го казал , някой като не му е работа нещо , по-добре да даде компетентен човек да го свърши . И аз мога да си сложа гипсокартона в къщи , ама ще си викам майстор .
Ти и други проблеми имаш по колата , ама все думите ти са .................
като един кадет ме кара да му въстановявам уестгейт клапан по тези снимки имайки в предвид че неговата турбина е с променлива геометрия
http://www.passat-b5.ru/index.php?optio ... &Itemid=57
за да спести 360лв ................. без коментар
Ела да я закачиме с вагкома , ако се окаче че центровката ти е някаде си , значи има нещо мръднало , което означава че трябва да се разглобява , гледа оправи , а това е време . Не забравяй че сам си сменя ангренажа , което означава че може да не си направил нещо както трябва . Спази ли посоката на опъване на ангренажната ролка ? Идва ли са две коли при мен с преебана обтяжна ролка (някаква измислена марка) който са с преебан пружиниращ механизам , и от там с по зъб на нафтовата помпа . Трудно биха могли да превъртят колянов спрямо разпределителен .
Аз съм го казал , някой като не му е работа нещо , по-добре да даде компетентен човек да го свърши . И аз мога да си сложа гипсокартона в къщи , ама ще си викам майстор .
Ти и други проблеми имаш по колата , ама все думите ти са .................
като един кадет ме кара да му въстановявам уестгейт клапан по тези снимки имайки в предвид че неговата турбина е с променлива геометрия
http://www.passat-b5.ru/index.php?optio ... &Itemid=57
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта