Какви са симптомите на недобре работещи дюзи?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Какви са симптомите на недобре работещи дюзи?

Мнениеот fisto » Пон 23 окт 2006 18:49


Колата ми е голф 3, 1.9TD AAZ.
Как мога да разбера, колко струва като цена регулировка и др. работи




Потребителски аватар
tonino
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonino » Пон 23 окт 2006 19:25


ако свештите са здави и сутрин като запалиш пуши бяло значи имаш проблем
1 пикаешта дюза
2 слаба компресия
3 голямо закъснение
4 нафта от тубииииии
един от четири


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот fisto » Вто 24 окт 2006 18:05


tonino написа:ако свештите са здави и сутрин като запалиш пуши бяло значи имаш проблем
1 пикаешта дюза
2 слаба компресия
3 голямо закъснение
4 нафта от тубииииии
един от четири

Много учудващ отговор за мен(аз не съм специалист).
Интересно е ,че няма бял пушек ситрин. Просто пали малко трудно, ако не съм дръпнал смукача, запали и изгасне или неработи нормално с опит за гаснене. Като дръпна смукача до край няма го този проблем и след 10сек. мога да го бутна или тя да си го дръпне и няма никакъв проблем. Свещи нови работещи и акумулатор нов с 700Ah стартов ток.
Затова си мислех да не са дюзите.
А за слаба компресия какви са симптомите.
Моля помагайте!


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 24 окт 2006 18:23


а филтрите - въздушен и горивен, на колко хиляди км са?а относно комресията, първи признак....сам си си отговорил, пали трудно, най-сигурно е да се измери, и да знаеш положението.между другото сменял ли си скоро ангренажен ремък?


Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Вто 24 окт 2006 20:41


колега,

моята кола е сеат ибиза 1,9 ТД АА3, но двигателя си е чисто голфовски от 3-ка... смисъл 1:1 са.. не че е сменян
при мен се наблюдава почти същото явление. Сутрин задължително го дърпам, иначе много тегаво пали, пуши повечко и доста тресе, а с този "смукач" които казваш (всъщност това се явява обогатител) като го дръпна паля без ядове :) и също така след секунди го връщам... не знам дали и при други е така, но аз така я карам вече повече от година и не съм имал никакви ядове.. а през деня (след като вече съм запалил сутринта) не ми се налага да го дърпам обогатителя повече.

Имам само 1 въпрос към теб.. ти като дръпнеш обогатителя, той сам ли ти се връща??? Защото на мен Не и тук започвам да се ччудя да не ми е повредено нещо... :cry:


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 24 окт 2006 21:02


това палене на "дърпане" или "пускане по баир" не е нормално.имал съм подобен проблем на предишната ми кола(не беше VW, a NISSAN, но няма значение, все е дизел), и се стигна до основен ремонт, естествено имаше и други симптоми, не искам да плаша никой, просто отбелязвам, че не е НОРМАЛНО, и да се реагира навреме


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот fisto » Вто 24 окт 2006 21:16


patzo написа:колега,

моята кола е сеат ибиза 1,9 ТД АА3, но двигателя си е чисто голфовски от 3-ка... смисъл 1:1 са.. не че е сменян
при мен се наблюдава почти същото явление. Сутрин задължително го дърпам, иначе много тегаво пали, пуши повечко и доста тресе, а с този "смукач" които казваш (всъщност това се явява обогатител) като го дръпна паля без ядове :) и също така след секунди го връщам... не знам дали и при други е така, но аз така я карам вече повече от година и не съм имал никакви ядове.. а през деня (след като вече съм запалил сутринта) не ми се налага да го дърпам обогатителя повече.

Имам само 1 въпрос към теб.. ти като дръпнеш обогатителя, той сам ли ти се връща??? Защото на мен Не и тук започвам да се ччудя да не ми е повредено нещо... :cry:

Ако го дръпна до край не се връща сам, но като го бутна леко като че ли минава през някакви зъбци почва сама да го прибира, но не до края.


Потребителски аватар
psiho
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 14 яну 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот psiho » Вто 24 окт 2006 21:27


На моита обогатителя е автоматичен има си електро магнит и си се задеиства сам и сам се изключва незнам какво го командва :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 24 окт 2006 21:46


на вниманието на вси4ки колеги използващи обогатителя,разходете се някои да ви регулира аванса на помпата(помпата трябва да се мръдне малко на предварение)срамота е не е зима няма <и температури под нулата а вие напред с ръ4ките;след реглаж се обзалагам 4е пове4ето от вас няма да си познаят колата!!!!успех :headbang


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 24 окт 2006 22:55


niks76 написа:на вниманието на вси4ки колеги използващи обогатителя,разходете се някои да ви регулира аванса на помпата(помпата трябва да се мръдне малко на предварение)срамота е не е зима няма <и температури под нулата а вие напред с ръ4ките;след реглаж се обзалагам 4е пове4ето от вас няма да си познаят колата!!!!успех :headbang
При студен старт винаги дърпам обогатителя!А под -15 завъртам ключа,като съвсем леко съм натиснал педала на газта!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 24 окт 2006 22:59


а защо винаги ,тоя обогатител са използва наи ве4е при минусови температури


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 24 окт 2006 23:17


niks76 написа:а защо винаги ,тоя обогатител са използва наи ве4е при минусови температури
Тук може да поспорим с теб! :D


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 24 окт 2006 23:23


ако е читав дизела трябва да пали без изчакване на подгряването, не е препоръчително, ама много лесно се познава дали го бива или не.не запали ли по този начин, има проблем.всеки път със смукача е решение, ама не е нормално, трябва да е зверски студ


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 24 окт 2006 23:26


smurf написа:ако е читав дизела трябва да пали без изчакване на подгряването, не е препоръчително, ама много лесно се познава дали го бива или не.не запали ли по този начин, има проблем.всеки път със смукача е решение, ама не е нормално, трябва да е зверски студ
Давайте още доводи-против обогатителя,сега и без свещи......нещо друго излишно има ли??? :wink:


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 24 окт 2006 23:42


така...нямам нищо против едно или друго, примера със свещите го дадох, като белег, по който се познава дали колата е добре, като казах че не го препоръчвам.както по-горе казах и аз съм карал така, ама това не значи че няма проблеми.и на сегашната ми кола, автоматичния смукач не работи( мотора е бензинов), и докато загрее поддържам 950-1000 оборота с педала на газта, ама да кажа че всичко е ок, и няма проблеми ли?не знам защо някой хора го приемат лично и едва ли не съм им казал: "абе, мани тая твоята кола е супер скапана", не го разбирайте погрешно.иначе съм далече от мисълта че колите които караме всичко им е ок



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта