Колата ми е голф 3, 1.9TD AAZ.
Как мога да разбера, колко струва като цена регулировка и др. работи



Какви са симптомите на недобре работещи дюзи?
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
tonino написа:ако свештите са здави и сутрин като запалиш пуши бяло значи имаш проблем
1 пикаешта дюза
2 слаба компресия
3 голямо закъснение
4 нафта от тубииииии
един от четири
Много учудващ отговор за мен(аз не съм специалист).
Интересно е ,че няма бял пушек ситрин. Просто пали малко трудно, ако не съм дръпнал смукача, запали и изгасне или неработи нормално с опит за гаснене. Като дръпна смукача до край няма го този проблем и след 10сек. мога да го бутна или тя да си го дръпне и няма никакъв проблем. Свещи нови работещи и акумулатор нов с 700Ah стартов ток.
Затова си мислех да не са дюзите.
А за слаба компресия какви са симптомите.
Моля помагайте!
- patzo
- Мнения: 338
- Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега,
моята кола е сеат ибиза 1,9 ТД АА3, но двигателя си е чисто голфовски от 3-ка... смисъл 1:1 са.. не че е сменян
при мен се наблюдава почти същото явление. Сутрин задължително го дърпам, иначе много тегаво пали, пуши повечко и доста тресе, а с този "смукач" които казваш (всъщност това се явява обогатител) като го дръпна паля без ядове
и също така след секунди го връщам... не знам дали и при други е така, но аз така я карам вече повече от година и не съм имал никакви ядове.. а през деня (след като вече съм запалил сутринта) не ми се налага да го дърпам обогатителя повече.
Имам само 1 въпрос към теб.. ти като дръпнеш обогатителя, той сам ли ти се връща??? Защото на мен Не и тук започвам да се ччудя да не ми е повредено нещо...
моята кола е сеат ибиза 1,9 ТД АА3, но двигателя си е чисто голфовски от 3-ка... смисъл 1:1 са.. не че е сменян
при мен се наблюдава почти същото явление. Сутрин задължително го дърпам, иначе много тегаво пали, пуши повечко и доста тресе, а с този "смукач" които казваш (всъщност това се явява обогатител) като го дръпна паля без ядове

Имам само 1 въпрос към теб.. ти като дръпнеш обогатителя, той сам ли ти се връща??? Защото на мен Не и тук започвам да се ччудя да не ми е повредено нещо...

- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
това палене на "дърпане" или "пускане по баир" не е нормално.имал съм подобен проблем на предишната ми кола(не беше VW, a NISSAN, но няма значение, все е дизел), и се стигна до основен ремонт, естествено имаше и други симптоми, не искам да плаша никой, просто отбелязвам, че не е НОРМАЛНО, и да се реагира навреме
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
patzo написа:колега,
моята кола е сеат ибиза 1,9 ТД АА3, но двигателя си е чисто голфовски от 3-ка... смисъл 1:1 са.. не че е сменян
при мен се наблюдава почти същото явление. Сутрин задължително го дърпам, иначе много тегаво пали, пуши повечко и доста тресе, а с този "смукач" които казваш (всъщност това се явява обогатител) като го дръпна паля без ядовеи също така след секунди го връщам... не знам дали и при други е така, но аз така я карам вече повече от година и не съм имал никакви ядове.. а през деня (след като вече съм запалил сутринта) не ми се налага да го дърпам обогатителя повече.
Имам само 1 въпрос към теб.. ти като дръпнеш обогатителя, той сам ли ти се връща??? Защото на мен Не и тук започвам да се ччудя да не ми е повредено нещо...
Ако го дръпна до край не се връща сам, но като го бутна леко като че ли минава през някакви зъбци почва сама да го прибира, но не до края.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
на вниманието на вси4ки колеги използващи обогатителя,разходете се някои да ви регулира аванса на помпата(помпата трябва да се мръдне малко на предварение)срамота е не е зима няма <и температури под нулата а вие напред с ръ4ките;след реглаж се обзалагам 4е пове4ето от вас няма да си познаят колата!!!!успех 

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
При студен старт винаги дърпам обогатителя!А под -15 завъртам ключа,като съвсем леко съм натиснал педала на газта!niks76 написа:на вниманието на вси4ки колеги използващи обогатителя,разходете се някои да ви регулира аванса на помпата(помпата трябва да се мръдне малко на предварение)срамота е не е зима няма <и температури под нулата а вие напред с ръ4ките;след реглаж се обзалагам 4е пове4ето от вас няма да си познаят колата!!!!успех
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Давайте още доводи-против обогатителя,сега и без свещи......нещо друго излишно има ли???smurf написа:ако е читав дизела трябва да пали без изчакване на подгряването, не е препоръчително, ама много лесно се познава дали го бива или не.не запали ли по този начин, има проблем.всеки път със смукача е решение, ама не е нормално, трябва да е зверски студ

- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
така...нямам нищо против едно или друго, примера със свещите го дадох, като белег, по който се познава дали колата е добре, като казах че не го препоръчвам.както по-горе казах и аз съм карал така, ама това не значи че няма проблеми.и на сегашната ми кола, автоматичния смукач не работи( мотора е бензинов), и докато загрее поддържам 950-1000 оборота с педала на газта, ама да кажа че всичко е ок, и няма проблеми ли?не знам защо някой хора го приемат лично и едва ли не съм им казал: "абе, мани тая твоята кола е супер скапана", не го разбирайте погрешно.иначе съм далече от мисълта че колите които караме всичко им е ок
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта