Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
salmi
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с

Мнениеот salmi » Нед 08 юни 2008 16:47


Колеги като експерти кажете ми кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с ?




Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Пон 09 юни 2008 10:10


По-мощният мотор е по-новият и модерният в технолоигично отношение. В началото имаше проблеми със DPF-a. Също така, често чета по форумите да се оплакват от проблеми със PD-елементите, което води до намалена мощност и по-лошо поведение на двигателя. След ултразвуково почистване всичко пак е ОК, но когато вече нямаш гаранция става скъпо. Предполагам, че в по-новите проблемът вече е отстранен, но не мога да кажа със сигурност.
Иначе аз съм за 170к.с. Колкото повече, толкова повече. :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 09 юни 2008 11:28


В момента 140 к.с. е новия мотор, който е комън рейл. 170 к.с. още е помпа дюза.


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Пон 09 юни 2008 13:28


Да така е, но аз предполагах, че сравнява PD.


salmi
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот salmi » Вто 10 юни 2008 8:40


Да взема да сложа един чип и моя 140 да го направя 170к. дали ще е добра идеята :lol:


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Вто 10 юни 2008 11:05


е какво не ти ли стига :) според мен си е напълно достатъ4но :D


salmi
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот salmi » Вто 10 юни 2008 12:43


Да де ама друго си е 170к. пък и гледам в саита на VW че на 170к разхода на нафта е същия :))))


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Вто 10 юни 2008 14:53


да ама като по4не да пуши отзаде на такава кола мисля 4е не е много красиво :o


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Вто 10 юни 2008 16:30


Чипнат 140TDI на 170к.с. пак не може да върви, като заводския 170к.с. Разликите не са само в конете. Ако си с DSG много бих внимавал с чиптунинга, особено, ако мислиш да караш колата по-дълго време и я настъпваш повече. Плюс това сериозните тунинг фирми променят софтуера и на DSG. Не знам в BG дали го правят. Ако си и с DPF, направо бих те посъветвал да не се занимаваш. По въпроса за пушенето, ако имаш DPF така или иначе не трябва да пуши. Ако нямаш филтър, дори и без чип пак си пуши. Аз нямам филтър и като я настъпя повече си подпушва, но аз го забелязвам само вечер по фаровете на колите, които са зад мен. :Mr Green Fun

Аз също съм мислел за чип, но по-скоро клоня към това да си остане както си е поради ред причини.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 10 юни 2008 21:59


Аз съм готов да се обзаложа, че при едни и същи коне кола с чип върви по добре от кола без. :wink:


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Вто 10 юни 2008 22:57


Добре, ако искаш вярвай :wink: Аз лично никога не бих избрал чипната кола на 170к.с. пред серийната 170. Затова съм и на мнение, че човек трябва да прецени колко коне ще му трябват още преди да купи колата. За мен най-голямата глупост е да си вземеш 140к.с. с идеята да му сложиш чип, за да стане 170. Парите, които ще дадеш за качествен чип (ABT, Öttinger, MTM и т.н.) са същите, като да платиш надценката за по-мощният мотор.

Иначе още няколко неща за 170к.с. TDI-то. Други разлики са по-голямото турбо. Което има и плюсове и минуси (по-голямта турбодупка). По-мощното TDI e с пиезо 16V, по слабото TDI с DPF e 8V, а без DPF 16V. Дисковете на по-голямото при 170 отпред са 322мм, а на 140 288мм. Хубавото е, че апаратите са едни и същи и лесно може да се мине на по големите дискове, както смятам и аз да направя догодина. Неприятна изненада за хората с по-мощният двигател е факта, че съединителя е един и същ с този на 140к.с. Скоростната кутия е с по-дълги предавки при 170к.с. и това го прави по-приятен за каране по магистралата например.

В крайна сметка може да се каже, че 140к.с. със и без филтър са малко по-хармонични от голямото TDI, като 140к.с. със 16V варви съвсем малко по-добре от това с 8V. Проблемът с PD-елементите е много често срещан, така че човек трябва да си помисли преди да вземе големия двигател. Аз карам 140к.с. 16V, като задължително държах да е този мотор, а не със DPF и съм много доволен от избора. Разбира се може в дадени моменти по-мощният мотор да доставя повече удоволствие, но и 140к.с. са достатъчни. (Всъщност не знам дали има такова нещо, като достатъчно коне mhihi )

Хайде стига съм писал, че се поувлякох малко :D


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 11 юни 2008 5:24


всички коне са достатъчни докато им свикнеш.мечо пух казва:колкото повече,толкова повече :lol:


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Сря 11 юни 2008 9:54


моята има dpf-филтар и за сега съм добре ве4е към 5000км с българска нафта да 4укам на дърво не е светвала лампата на филтара :) само 4е объркаь маслото и вместо 507.01 сложиь 505.01 надявам се да искара ощте малко филтар4ето 4е сега все още не ми се сменя маслото :( ина4е е голаям кеф ауспуьа е по-4ист от на бензинова кола,даже не можеш да си изцапаш ръката :D


salmi
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот salmi » Сря 11 юни 2008 11:36


Благодаря за полезната информация,но искам да ви питам и дали е вярно че 2.0тди бутали много масло? един маистор ми го каза :(((


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Сря 11 юни 2008 18:11


ве4е 5000км не е мръднало ще видим до 10000 какво ще стане :lol: според мен не е вярно бута само когато колата е 4исто нова до първите смени на маслото.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 54 госта