


Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с
Кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с
Колеги като експерти кажете ми кой мотор на Пасат 2.0TDI е по добър 140 к.с или 170 к.с ?
- ultralamer
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG/D
По-мощният мотор е по-новият и модерният в технолоигично отношение. В началото имаше проблеми със DPF-a. Също така, често чета по форумите да се оплакват от проблеми със PD-елементите, което води до намалена мощност и по-лошо поведение на двигателя. След ултразвуково почистване всичко пак е ОК, но когато вече нямаш гаранция става скъпо. Предполагам, че в по-новите проблемът вече е отстранен, но не мога да кажа със сигурност.
Иначе аз съм за 170к.с. Колкото повече, толкова повече.
Иначе аз съм за 170к.с. Колкото повече, толкова повече.

- ultralamer
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG/D
- ultralamer
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG/D
Чипнат 140TDI на 170к.с. пак не може да върви, като заводския 170к.с. Разликите не са само в конете. Ако си с DSG много бих внимавал с чиптунинга, особено, ако мислиш да караш колата по-дълго време и я настъпваш повече. Плюс това сериозните тунинг фирми променят софтуера и на DSG. Не знам в BG дали го правят. Ако си и с DPF, направо бих те посъветвал да не се занимаваш. По въпроса за пушенето, ако имаш DPF така или иначе не трябва да пуши. Ако нямаш филтър, дори и без чип пак си пуши. Аз нямам филтър и като я настъпя повече си подпушва, но аз го забелязвам само вечер по фаровете на колите, които са зад мен.
Аз също съм мислел за чип, но по-скоро клоня към това да си остане както си е поради ред причини.

Аз също съм мислел за чип, но по-скоро клоня към това да си остане както си е поради ред причини.
- ultralamer
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG/D
Добре, ако искаш вярвай
Аз лично никога не бих избрал чипната кола на 170к.с. пред серийната 170. Затова съм и на мнение, че човек трябва да прецени колко коне ще му трябват още преди да купи колата. За мен най-голямата глупост е да си вземеш 140к.с. с идеята да му сложиш чип, за да стане 170. Парите, които ще дадеш за качествен чип (ABT, Öttinger, MTM и т.н.) са същите, като да платиш надценката за по-мощният мотор.
Иначе още няколко неща за 170к.с. TDI-то. Други разлики са по-голямото турбо. Което има и плюсове и минуси (по-голямта турбодупка). По-мощното TDI e с пиезо 16V, по слабото TDI с DPF e 8V, а без DPF 16V. Дисковете на по-голямото при 170 отпред са 322мм, а на 140 288мм. Хубавото е, че апаратите са едни и същи и лесно може да се мине на по големите дискове, както смятам и аз да направя догодина. Неприятна изненада за хората с по-мощният двигател е факта, че съединителя е един и същ с този на 140к.с. Скоростната кутия е с по-дълги предавки при 170к.с. и това го прави по-приятен за каране по магистралата например.
В крайна сметка може да се каже, че 140к.с. със и без филтър са малко по-хармонични от голямото TDI, като 140к.с. със 16V варви съвсем малко по-добре от това с 8V. Проблемът с PD-елементите е много често срещан, така че човек трябва да си помисли преди да вземе големия двигател. Аз карам 140к.с. 16V, като задължително държах да е този мотор, а не със DPF и съм много доволен от избора. Разбира се може в дадени моменти по-мощният мотор да доставя повече удоволствие, но и 140к.с. са достатъчни. (Всъщност не знам дали има такова нещо, като достатъчно коне
)
Хайде стига съм писал, че се поувлякох малко

Иначе още няколко неща за 170к.с. TDI-то. Други разлики са по-голямото турбо. Което има и плюсове и минуси (по-голямта турбодупка). По-мощното TDI e с пиезо 16V, по слабото TDI с DPF e 8V, а без DPF 16V. Дисковете на по-голямото при 170 отпред са 322мм, а на 140 288мм. Хубавото е, че апаратите са едни и същи и лесно може да се мине на по големите дискове, както смятам и аз да направя догодина. Неприятна изненада за хората с по-мощният двигател е факта, че съединителя е един и същ с този на 140к.с. Скоростната кутия е с по-дълги предавки при 170к.с. и това го прави по-приятен за каране по магистралата например.
В крайна сметка може да се каже, че 140к.с. със и без филтър са малко по-хармонични от голямото TDI, като 140к.с. със 16V варви съвсем малко по-добре от това с 8V. Проблемът с PD-елементите е много често срещан, така че човек трябва да си помисли преди да вземе големия двигател. Аз карам 140к.с. 16V, като задължително държах да е този мотор, а не със DPF и съм много доволен от избора. Разбира се може в дадени моменти по-мощният мотор да доставя повече удоволствие, но и 140к.с. са достатъчни. (Всъщност не знам дали има такова нещо, като достатъчно коне

Хайде стига съм писал, че се поувлякох малко

- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
моята има dpf-филтар и за сега съм добре ве4е към 5000км с българска нафта да 4укам на дърво не е светвала лампата на филтара
само 4е объркаь маслото и вместо 507.01 сложиь 505.01 надявам се да искара ощте малко филтар4ето 4е сега все още не ми се сменя маслото
ина4е е голаям кеф ауспуьа е по-4ист от на бензинова кола,даже не можеш да си изцапаш ръката 



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 54 госта