Голф 4 адски мн масло в турбото и интерколера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 4 адски мн масло в турбото и интерколера

Мнениеот Golfardo » Нед 08 юни 2008 17:20


1. Дебелия маркуч които надува турбото пълен с мн. масло
2. Липса на голяма част масло от в двигателя за не мн. километри
3. Шумно свирене на турбото след 2000 оборота
4. Огромно пушене от ауспуха дори и на празен ход 1000_оброта
Та така. Каква е причината за ново турбо ли съм или само за ремонтче? Защо дърпа толкова мн. масло и се запушва??
mod edit: gr_kanev




Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Нед 08 юни 2008 17:23


по това което пишеш смятам че турбото си е заминало. Не карай така колата защото ще я съсипеш.


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golfardo » Нед 08 юни 2008 17:27


А то по принцип трябва ли да има масло в тоя дебелия маркуч където го надува турбината или не трябва ?
mod edit: gr_kanev


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Нед 08 юни 2008 17:31


Абсолютно не. Маслото трябва да смазва лагерите на турбината. По твойто описание турбината е заминала и там изтича яко масло пълни маркучите и т.н. Чувал съм и за повреди когато това масло попадне и в помпата и оттам в горивната смес и се получават ужасни температури щото палиш маслото заедно с нафта и се получават много сериозни повреди по мотора. Сваляш всичко, всичко изчистваш, слагаш нова турбина и газ колко може :wink:


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golfardo » Нед 08 юни 2008 17:38


Ами знаеш ли какво ми се случи напънах я до 3000 оборота и без да съм на скорост нито на съединител дигна оборотите до дупка без да съм натиснал газта и не можеше да спре едвам я спрях и с ключа сигурно за това говориш за нафтата и маслото мн лошо явление. значи тоя гумения маркуч е само за въздух, а?
mod edit: gr_kanev


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 08 юни 2008 18:09


Тя турбината че е за боклука е ясно,сега остава да стискаш палци това самофорсиране до дупка да не е имало и друго последствие !


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golfardo » Нед 08 юни 2008 18:21


Ами да се надяваме. А каква да си взема мн. пари е новата ? 2 ръка колко е и дали са читави? А има ли смисъл да ходя на диагностика и да си набутам парите за да ми кажат че е заминала турбината? Май няма, а?
mod edit: gr_kanev


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Нед 08 юни 2008 18:50


Колко коня е това тди ?


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golfardo » Нед 08 юни 2008 19:01


90
Честито - печелиш "жълтата фланелка" ! От 5 мнения само това е без правописни грешки (може би защото се състои от 1 двуцифрено число)
mod edit: gr_kanev


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пон 09 юни 2008 1:12


ако си с Wastegate turbo може да минеш евтино но ако е с променлива геометрия (L&R май беше 90 коня с VTG турбина) взимай нова че иначе пак същите проблеми ше станат :(


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golfardo » Пон 09 юни 2008 20:56


еми нз каква е 6е жидя а каде да го вода да ми направят диагностика да не сам издухал и не6то друго кат сам го карал така? некжо оферта сервизче? и колко пари?


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Вто 10 юни 2008 17:01


Golfardo написа:еми нз каква е 6е жидя а каде да го вода да ми направят диагностика да не сам издухал и не6то друго кат сам го карал така? некжо оферта сервизче? и колко пари?


Абе горе доло 2000 - 2500 лева , нова турбина , почистване на системата от масло итн .... си е....ло майката на никой не го пожелавам успех и кажи как е минало и колко е струвало за инфо просто ;)


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golfardo » Вто 10 юни 2008 19:32


ами ще кажа, ама не мисля че ще е толко скъпо смисал то няма какво толко да се чисти интерколера и маркучите и турбото там зависи как ше се уредя


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golfardo » Вто 10 юни 2008 20:09


кажете ми некое добро сервизче за диагностика компютърна де никои не казва :(


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Вто 10 юни 2008 20:40


Golfardo написа:кажете ми некое добро сервизче за диагностика компютърна де никои не казва :(

Виж тук:http://vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13&sid=37db8b0c7d911ca49c866fb0e390af03
Свържи се с ventoman с vaskoto в София имате доста.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 72 госта