Колега моят е Пасат 1.6 ТД+И със СБ мотор (80к.с.), сменил съм почти всичко по двигателя (бутала, сегменти, бутални болтове, лагери, шлайфане на колянов вал и на блока, гарнитури, помпи и т.н.) т.е. почти нов двигател. А по купето, боя, , прагове, амортисьори и няколко дреболий още + предното окачване. А и карета и съединител сменях скоро. Когато го купих беше на 180000 по километраж, т.е. вероятни около 300000 (беше на 12 години). Беше издухал, нямаше мощност и т.н., знаех че е за ремонт, просто го купих много евтино (и в окаяно състояние). По настоящем е на около 45000 след ремонта и сменям само консуматив за двигателя, сега го кара баща ми. Експеримента с максималната скорост го правих мисля на около 20-25000 след ремонта, оттогава не съм го зорил толкова, но до скоро си взимах цялата магистрала със 150 без проблем, с изключение на изкачването на хемус
П.С. не го мъчи пасатчето, дизела не обича високи обороти.