Зна4и колеги имам 1.9ТД AAZ мотор Венто 92-ра.
Имам един проблем така да се каже, не 4е е нещо сериозно но....все пак...да попитам...и при вас дали е така....
Та става въпрос за следното:
Да ре4ем карал съм колата през деня, спирам....и седи така 3-4 4аса, после като ида да я паля, оборотите са МНОГО ниски под 700 и има доста вибрации(тампоните вси4ки са ОК) и се принуждавам да подавам газ известно време или пък да дръпна авансатора да се дигнат оборотите - и сега интересното...след като поработи 4-5мин се 4ува откъм релетата - ЦЪК и хоп си дигне нормално оборотите където трябва - между 900-1000.Забелязах 4е когато е ве4ер и са пуснати фарове, ТОЧНО когато направи това цъкане светлините се усилват демек нещо сигурно по4ва да зарежда - или ба ли му ма...та нищо не разбирам от електри4ески истории.Като поразгледах релетата видях 4е има едно голямо продълговато - на него пише 120 и по номера му видях в етката 4е отговаря за стартера и за diesel control unit за AAZ мотор.Да не би то да виновно- надали това е нормално като запалиш колата да тресе на такива ниски обороти и после след известно време да си стават нормални....кажете вие имате ли такъв "проблем"
И още едно въпрос4е - след каране с по-висока скорост по магистралата да ре4ем - 150км/ч - ниските обороти ми падат под нормалните 900-1000,отиват към 600-700 и след известно време си се оправят да ре4ем след 2-3 дни постепенно.Това не е нормално щото при Пасата на брат ми със същия мотор го няма това нещо оборотите са винаги стабилни.
Най-вероятно ще да е от помпата - нали с времето нещо се износвало вътре.....някой да знае нещо.....
Благодарности на вси4ки които споделят нещо по описаните "проблеми"



Два въпроса до вси4ки с 1.9ТД(AAZ) мотор!
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Нямам го този проблем с ниските обороти. Може би това ми е най стабилния двигател от към ниски обороти който съм карал. Защо не пробваш да изключиш този вентил дето е за обогатяване на сместа при студена кола да видиш дали не се подава към него напрежение от време на време и да се бъзикат оборотите. То по помпата на този двигател няма кой знае колко неща ( в сравнение с новите дизели) и ако се провери едно по едно ще излезе.
При мен е нещо подобно още като я купих. Като е студена и държи 200 оборота по-ниски. След няколко минути ги вдига. Когато е топла, оборотите са си нормални. Почти съм сигурен от какво е - релето на подгряващите свещи. Моите гаснат след две-три минути, мерил съм 12-те волта. Явно те консумират доста и затове падат оборотите. Мързи ме да го търся това реле, а и май струва доста пари. Просто като е студена дърпам обогатителя и след малко го връщам. На свещите вече трета година им няма нищо, в смисъл не изгарят, щото през това време пръска нафта върху тях . Това мисля аз. Между другото, много хора съм питал за това "цъкане" и всеки вдига рамене. Минал съм повече от 60к по този начин, така че спокойно 

-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
WasteLand_TD написа:Толедо може би имаш право, освен да взема когато е седяла така 3-4 4аса да отка4а веригата която е за свещите т.е. да не консумират ток и да видя дали обортите ще са стабилни!!!! или да взема релето на брат ми - по ЕТКА-та ще го намеря кое е !!!!!!
Така ще запалиш трудно - студен мотор без свещи, не че не съм палил така като ми изгоря предпазителя на свещите

По-добре след като запалиш и са ти ниски оборотите, измери 12-те волта на свещите. Ако стоят повече от 20-30 сек, значи релето нещо не изключва . Не знам обаче кво го управлява, някакъв датчик може би ...
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Нед 12 юни 2005 18:20
- Автомобил: Голф 6 1600 ТДИ 2010 г Вариант
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
А при мен обратното.
След като запаля са нормални, но като покарам се вдигат до 1100-1200. И си стоят толкова. Постнах си въпроса, но и така никой не ми е отговарил. Явно никой няма такъв проблем.
Ходих при майстор и той ми каза, че ГНП ми е "Бош" и трябвало да се бара само на стенд.
Има ли някой решение на въпроса?
Голф 1.9 ТД 1994 год.
P.S. Възможно ли е да е от маслото? / с хидравлични повдигачи е/
След като запаля са нормални, но като покарам се вдигат до 1100-1200. И си стоят толкова. Постнах си въпроса, но и така никой не ми е отговарил. Явно никой няма такъв проблем.
Ходих при майстор и той ми каза, че ГНП ми е "Бош" и трябвало да се бара само на стенд.
Има ли някой решение на въпроса?
Голф 1.9 ТД 1994 год.
P.S. Възможно ли е да е от маслото? / с хидравлични повдигачи е/
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
дави дам савет.моя голф 3 е 1.9 дизел,това с ниските обороти е направено за може маслото дасе загрее и после като се нормализират оборотите дане избие отнякъде,защото ако запалиш иса високи има опасност да избие отнякъде.а що се отнася до високите обороти трябва даги намалиш малко, а то става от едно винче на помпата.многго е лесно и е за 5 мин работа,ако искаш пиши ми дати обясня по подробно.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
dafi_dimo написа:А при мен обратното.
След като запаля са нормални, но като покарам се вдигат до 1100-1200. И си стоят толкова. Постнах си въпроса, но и така никой не ми е отговарил. Явно никой няма такъв проблем.
Ходих при майстор и той ми каза, че ГНП ми е "Бош" и трябвало да се бара само на стенд.
Има ли някой решение на въпроса?
Голф 1.9 ТД 1994 год.
P.S. Възможно ли е да е от маслото? / с хидравлични повдигачи е/
Пич, просто при теб го има същото нещо, само че оборотите са ти твърде високи, затова при запалване са ти "нормални"

@Golf-klas-3: нещо няма логика, защото сутрин на авансатор оборотите са ти 1200, да не говорим ако подадеш газ, за да тръгнеш - тогава според теб би трябвало да избие съвсем

- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта