Помпа-дюза - Комън рейл

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ildimi
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Помпа-дюза - Комън рейл

Мнениеот ildimi » Нед 13 юли 2008 13:30


Понеже нямам възможност да чета много литература / предпочитам този сайт/ и понеже напоследък спорим с приятели , реших да поставя една тема по следния въпрос : Кой двигател е по-претенциозен към качеството на дизеловото гориво - помпа-дюза или комън рейл ? Вярно ли е това че производителите / Audi , VW /са подновили производството на дизелов двигател помпа-дюза?
Това което аз знам е, че помпа-дюза е спрян от производство през 2000 г. , защото този двигател е много претенциозен към качеството на нафтата, но вчера мой приятел ми обърка понятията / той чете разни списания /. Ако има някой сериозно осведомен , да си изложи познанията , ще му бъда благодарен. А мисля че тази информация ще е полезна за всички .




Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Помпа-дюза - Комън рейл

Мнениеот junakov » Нед 13 юли 2008 15:20


бе не знам vw да има комон реил до-2000 - 2001 са тди(стандартен дизел с турбо , след това с тди пд(помпа дюза) доколкото знам аз комон реила работи на много високо налягане на впръскване на горивото , при пд не е така но нека някой по вещ да се изкаже !


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Нед 13 юли 2008 15:46


тц обратното комън рейл системите работят на 1800-2000 бара, a P.D. работят на по-голямо налягане на горивото от порядъка на 2500 бара


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Нед 13 юли 2008 16:53


все още се прави помпа дюза.Мой приятел има джета 1,9 ТДИ 105 к.с.
Колата и 2007 година производство.


sklimoto
Мнения: 265
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
Автомобил: Passat 9 Elegance
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот sklimoto » Нед 13 юли 2008 19:23


От 2008г само комънреал се произвежда.Помпа дюза не покрива най-новите еко изисквания и е по шумен.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Мнениеот maimo » Нед 13 юли 2008 20:01


помпа дюза си е по-доброто. :lol: ве4е 2-ра кола карам с такъв двигател проблеми съм нямал :lol: фолксваген продължават да си правят помпата моята е 2006 и пак е помпа дюза :lol:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Нед 13 юли 2008 23:39


След доста време тези от ФВ разбраха че колкото и да овъртат истината си е комънреала,след многобройните критики от всички списания и телевизии относно шумните дизели и множеството проблеми с качеството на нафтата пи ПД
И най-накрая през 2008г. вече и ФВ има комънреал системи,които са признати от всички съвременни пройзводители на автомобили :wink:


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Мнениеот Svetlix » Пон 14 юли 2008 8:42


Dorian написа:След доста време тези от ФВ разбраха че колкото и да овъртат истината си е комънреала,след многобройните критики от всички списания и телевизии относно шумните дизели и множеството проблеми с качеството на нафтата пи ПД
И най-накрая през 2008г. вече и ФВ има комънреал системи,които са признати от всички съвременни пройзводители на автомобили :wink:


Много точно написано ... темата е коментирана вече :idea:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 14 юли 2008 9:00


Айде да обобщим, че доста глупости са написани по-горе.
ПД е въведен от ФВ 2000г. и се прозвежда до началото на тази, когато е заменен почти във всички модели на марката с комън рейл. Основната причина за замяната му е високата му себестойност. Покриването на екологичните норми не е никакъв проблем.
Що се отнася до въпроса на колегата в първото мнение, ако някой изобщо го е прочел - за всеки дизелов двигател трябва качествена нафта, ако искате да го карате дълго и безпроблемно, особено за новите дизели, независимо от това дали са комън рейл или помпа дюза.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта