Понеже нямам възможност да чета много литература / предпочитам този сайт/ и понеже напоследък спорим с приятели , реших да поставя една тема по следния въпрос : Кой двигател е по-претенциозен към качеството на дизеловото гориво - помпа-дюза или комън рейл ? Вярно ли е това че производителите / Audi , VW /са подновили производството на дизелов двигател помпа-дюза?
Това което аз знам е, че помпа-дюза е спрян от производство през 2000 г. , защото този двигател е много претенциозен към качеството на нафтата, но вчера мой приятел ми обърка понятията / той чете разни списания /. Ако има някой сериозно осведомен , да си изложи познанията , ще му бъда благодарен. А мисля че тази информация ще е полезна за всички .
Помпа-дюза - Комън рейл
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Помпа-дюза - Комън рейл
бе не знам vw да има комон реил до-2000 - 2001 са тди(стандартен дизел с турбо , след това с тди пд(помпа дюза) доколкото знам аз комон реила работи на много високо налягане на впръскване на горивото , при пд не е така но нека някой по вещ да се изкаже !
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
След доста време тези от ФВ разбраха че колкото и да овъртат истината си е комънреала,след многобройните критики от всички списания и телевизии относно шумните дизели и множеството проблеми с качеството на нафтата пи ПД
И най-накрая през 2008г. вече и ФВ има комънреал системи,които са признати от всички съвременни пройзводители на автомобили
И най-накрая през 2008г. вече и ФВ има комънреал системи,които са признати от всички съвременни пройзводители на автомобили

-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Dorian написа:След доста време тези от ФВ разбраха че колкото и да овъртат истината си е комънреала,след многобройните критики от всички списания и телевизии относно шумните дизели и множеството проблеми с качеството на нафтата пи ПД
И най-накрая през 2008г. вече и ФВ има комънреал системи,които са признати от всички съвременни пройзводители на автомобили
Много точно написано ... темата е коментирана вече

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Айде да обобщим, че доста глупости са написани по-горе.
ПД е въведен от ФВ 2000г. и се прозвежда до началото на тази, когато е заменен почти във всички модели на марката с комън рейл. Основната причина за замяната му е високата му себестойност. Покриването на екологичните норми не е никакъв проблем.
Що се отнася до въпроса на колегата в първото мнение, ако някой изобщо го е прочел - за всеки дизелов двигател трябва качествена нафта, ако искате да го карате дълго и безпроблемно, особено за новите дизели, независимо от това дали са комън рейл или помпа дюза.
ПД е въведен от ФВ 2000г. и се прозвежда до началото на тази, когато е заменен почти във всички модели на марката с комън рейл. Основната причина за замяната му е високата му себестойност. Покриването на екологичните норми не е никакъв проблем.
Що се отнася до въпроса на колегата в първото мнение, ако някой изобщо го е прочел - за всеки дизелов двигател трябва качествена нафта, ако искате да го карате дълго и безпроблемно, особено за новите дизели, независимо от това дали са комън рейл или помпа дюза.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта