омасляване на тръбите от/към кулера
омасляване на тръбите от/към кулера
колеги нормално ли е да са омаслени тръбите от турбото към интеркулера. става въпрос за леско омасляване което на скобите дета са захванати тръбичките. видях скобите са достатъчно стегнати. колата е голф 3 1Z
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Само това ще добавя....
pRo_4_LiFe написа:EDIT
Колеги снощи се прибирам по магистралата за Варна и си карам с 160 и усещам колата как се тормози на леко баирче, след което като го минах двигателя направо заби. Оборотите му рязко паднаха, натиснах съединителя и угасна на момента, след което не успя да запали при 1 опит и като погледнах датчика на градусите - 120![]()
Карах я близо 1.5 км с изгасен двигател и се охлади до 105 някъде, след което спрях, отворих капака. Всички ремъци са здрави, няма избило масло между главата и блока, целия двигател беше олят с антифриз, който е избил освен от капачката явно и от някъде другаде но не можах да намеря откъде (беше 23:30ч.) Според вас какви са последствията и какво може да стане? Налях 2л. вода но не видях да изтича отникъде. Опитах да запаля 2 пъти, но неуспешно. Стартера завърта 3 оборота двигателя и след това забързва оборотите (явно изтърва или преплъзва). Не съм го мъчил след това да запаля. Сега ще отида да проверя на светло какво е станало, ще налея вода и ще опитам само 1 път да запаля ако не успее... кажете какво се прави и долу горе ориентировъчни цени за ремонта!
Ето и обещаните снимки:
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта