омасляване на тръбите от/към кулера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
baklen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 15 сеп 2007 7:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

омасляване на тръбите от/към кулера

Мнениеот baklen » Пет 20 юни 2008 21:14


колеги нормално ли е да са омаслени тръбите от турбото към интеркулера. става въпрос за леско омасляване което на скобите дета са захванати тръбичките. видях скобите са достатъчно стегнати. колата е голф 3 1Z




Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пет 20 юни 2008 23:28


Само това ще добавя....

pRo_4_LiFe написа:EDIT
Колеги снощи се прибирам по магистралата за Варна и си карам с 160 и усещам колата как се тормози на леко баирче, след което като го минах двигателя направо заби. Оборотите му рязко паднаха, натиснах съединителя и угасна на момента, след което не успя да запали при 1 опит и като погледнах датчика на градусите - 120 :shocked :horror: Карах я близо 1.5 км с изгасен двигател и се охлади до 105 някъде, след което спрях, отворих капака. Всички ремъци са здрави, няма избило масло между главата и блока, целия двигател беше олят с антифриз, който е избил освен от капачката явно и от някъде другаде но не можах да намеря откъде (беше 23:30ч.) Според вас какви са последствията и какво може да стане? Налях 2л. вода но не видях да изтича отникъде. Опитах да запаля 2 пъти, но неуспешно. Стартера завърта 3 оборота двигателя и след това забързва оборотите (явно изтърва или преплъзва). Не съм го мъчил след това да запаля. Сега ще отида да проверя на светло какво е станало, ще налея вода и ще опитам само 1 път да запаля ако не успее... кажете какво се прави и долу горе ориентировъчни цени за ремонта!

Ето и обещаните снимки:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пет 20 юни 2008 23:44


Дано не се окажа прав, щото адски боли маа им дизели... :(


baklen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 15 сеп 2007 7:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baklen » Съб 21 юни 2008 17:36


аха кофти работа колега като гледам бутала сегменти лагери.....ама за моето омасляване какво мислите нормално ли е турбото да хвърля малко масло към интеркулера...нивото на маслото си ми е ок


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vanich » Съб 21 юни 2008 19:10


Не стряскаи така човека на всички тди по тръбите на турбото има малко масло! Въпроса е като разкачиш тръбите да не изтече половин литър....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта