Golf 4 TDI 110hp проблем при топло палене
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 21 юли 2007 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 4 TDI 110hp проблем при топло палене
Когато двигателя е топъл пали по-трудно.Казаха ми,че имало някъв датчик за топло палене,който трябвало да се смени.Някой знае ли нещо и имал ли е такъв проблем?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
naster написа:еми мисла да я закарам на диагностика в официалния сервис,там би трябвало да ми кажат.Какво е ваг-ком?

Не прави тая грешка ако не искаш да ти изпосменат половината мотор за нищо.Ако не вярваш изчети се из темите и ще разбереш.Пиши ЛС на колегата Ventoman - дори и да не ти реши проблема няма да ти одере кожата и прецака колата и най-малкото ще ти каже от какво не е пробема

Брат същия проблем имах и аз пробвах няколко варианта .Това с датчика който колегата ти каза може да го пробваш дали ще има ефект като извадиш буксата на датчика на топъл мотор и да запалиш ако има Чуствителна разлика можеби датчика е за смяна ,но ако няма пробвай втория варянт който при мене стана ,да смениш акумулатора .При мен акумулатора беше проблема ,а искам да отбележа че го свалях зареждах го и пак нямаше ефект - с стария.той си палеше и зимата и лятото музиката постоянно свиреше и не мигаше касетофона ,но се оказа че в него е проблема .Когато ми падна акумулатора от дълго свирене на касетофона и реших да го сменя направо се родих колата пали както студена така и топла .Ако имаш някой познат с нов дизелов акумулатор смени го за да видиш.И третия вариант е един датчик който се намира дирекно в помпата (датчик или клапан незнам точно ) но го бях чел в някакъв линк от някакъв си американски форум и там бяха написали и номера на елемента който са сменили за да се оправи колата
И все пак при мен недаваше признак да е акумулатора проблема и се оказа точно той .
Аз си взех Бош капсолован 75А /720 Аh стартов ток - около 160 лв с 3 год гаранция но имаше и доста по евтини варянти( български батерий ) по около 100-на лв
Моя мотор е AHF 110 к.с.
Поздрави и успех ти желая
И все пак при мен недаваше признак да е акумулатора проблема и се оказа точно той .
Аз си взех Бош капсолован 75А /720 Аh стартов ток - около 160 лв с 3 год гаранция но имаше и доста по евтини варянти( български батерий ) по около 100-на лв
Моя мотор е AHF 110 к.с.
Поздрави и успех ти желая
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Malok написа:Брат същия проблем имах и аз пробвах няколко варианта .Това с датчика който колегата ти каза може да го пробваш дали ще има ефект като извадиш буксата на датчика на топъл мотор и да запалиш ако има Чуствителна разлика можеби датчика е за смяна ,но ако няма пробвай втория варянт който при мене стана ,да смениш акумулатора .При мен акумулатора беше проблема ,а искам да отбележа че го свалях зареждах го и пак нямаше ефект - с стария.той си палеше и зимата и лятото музиката постоянно свиреше и не мигаше касетофона ,но се оказа че в него е проблема .Когато ми падна акумулатора от дълго свирене на касетофона и реших да го сменя направо се родих колата пали както студена така и топла .Ако имаш някой познат с нов дизелов акумулатор смени го за да видиш.И третия вариант е един датчик който се намира дирекно в помпата (датчик или клапан незнам точно ) но го бях чел в някакъв линк от някакъв си американски форум и там бяха написали и номера на елемента който са сменили за да се оправи колата
И все пак при мен недаваше признак да е акумулатора проблема и се оказа точно той .
Аз си взех Бош капсолован 75А /720 Аh стартов ток - около 160 лв с 3 год гаранция но имаше и доста по евтини варянти( български батерий ) по около 100-на лв
Моя мотор е AHF 110 к.с.
Поздрави и успех ти желая
хуу де, ама къде е логиката да е от акумулатора? Би ли обяснил.
- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Malok написа:batkotivalio написа:хуу де, ама къде е логиката да е от акумулатора? Би ли обяснил.
Ами в разликата на стартовия ток ,който подава новия акумулатор и стария
поне при мен след тази манипулация нешата заспаха без да съм пипал нищо друго
Ок. Но като е студена как е палила? По-лесно от като е топла или???
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
4oroi4o написа:Malok написа:batkotivalio написа:хуу де, ама къде е логиката да е от акумулатора? Би ли обяснил.
Ами в разликата на стартовия ток ,който подава новия акумулатор и стария
поне при мен след тази манипулация нешата заспаха без да съм пипал нищо друго
Ок. Но като е студена как е палила? По-лесно от като е топла или???
Интересен феномен ама колегата не е първия който го споделя.
4oroi4o написа:Ок. Но като е студена как е палила? По-лесно от като е топла или???
Ами много просто . Когато колата е студена компа го отчита този факт и подава по-богата горивна смес ,за да може автомобила да запали по-лесно . Същото нещо се прави самоче ръчно(при по-старите мотори )с обогатителя . И да не забравяме факта че при 4-те подгревателните свещи не се влкючват когато колата е топла .
Са що спорим ? аз казах че при мен това е оправило нещата и то перфектно ,няма и спомен от трудното палене , а палеше наистина трудно ,даже са ми правели забелешки колко трудно палел дизела ми и как бил скапан и бил за центровка на помпа и после им натрих носовете

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 59 госта