В отговор на мнениереших да пусна тази тема и се надявам да не е дублирана. Не твърдя, че съм разбирач, просто практическа констатация. Забавлявай се:
TDI 110ка върви повече и харчи по-малко от GTI 115 k.s. И двата съм ги карал и GTI 16V 150кс. съм карал, който върви най-много от голфовете. Имам впредвид, че набира от 0 до 120-130 по-бързо от TDI 110к.с. След 130 км/ч турбината на TDI го изстрелва невероятно мощно и на 150 вече двата са равни. След 160 км/ч GTI набира доста по-бавно от TDI, който просто го задминава, като пътен знак. GTI 115 k.s. просто е конкурентен на TDI 110к.с. в първите 40-50 метра. След това не коментирам.
Недостатък на TDI 110кс. в сравнение с TDI 90к.с. и GTI 115 и 150 к.с. е скъпата поддръжка, ако нещо даде фира. Всичко е х3 на бензиновата цена, говорим за двигател. Ходовата е еднаква за всичките с изключая GTI 150 k.с.
Предимство на TDI пред споменатите е ниския разход на гориво. и 110-та и 90-ката са аналогични, като разход. 115-та е х2 а 150-та х3-4. Не коментирам разхода повече.
Запазен TDI 110 hp в БГ се намира трудно. Говорим голф 3. Не го сравнявам умишлено с голф 4 заради скъпата цена на окачване и конструкция при 4-ките. Голф 3 TDI (110hp) 1996-1997г. съперничи смело с ауди А4, какъвто и да е бензинов. казвам какъвто и да е, защото дори 2,4 литровия на аудито е съизмерим по динамика на TDI-тo. Просто аудито вози много по-конфортно иначе нищо друго не е -по добро, да не говорим поддръжката. Така че, намериш ли читаво TDI 110кс. взимай смело. Това е колата просто. Мойто го търсих кажи-речи 1 година. Читаво в Италия струва 3000 Eur а в Германия 4000 Eur. Направи си сметка, колко трябва да струва тук читаво. За цена под 6500 ЛВ не се лъжи. Риска да налееш още 1000 ЛВ за окачване и 1000 ЛВ за стягане на двигателя (400 ЛВ рециклация на турбина не я слагам в цената) е огромен. Но пък чутава ли е колата смятай, че разни италиански и френски "лъскави" колички, разни BMW 3-ки (говоря за 2000 куб 24V, и сума ти други просто ще ти дишат нафтата отзаде. КЪСМЕТ
Golf 3 TDI (110 hp) (1996-1997)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Да допълня и аз сравнение на АФН и 1З /щото на бензинови нямам наблюдение/.АФН - а има по-големи дюзи и турбо с променлива геометрия - от тук върви повече и се изстрелва по-рано.На ВАГ-Ком ако се гледат стойностите на турбото се вижда как АФН-а на 1800-2100 оборта е надул 0.9 /говоря приблизително/ докато на 1З му трябват да са 2400-2800.Разхода е еднакъв.АФН е с по-спокоен ход и малко шум.На АФН не му се разбива машинката за успокояване на обортите и долкото знам няма проблеми с демпферната шайба/то с нея и 1З почти няма проблеми/.Лошото на АФН-а ,че трябва да се чисти променливата геометрия и още по-гадното е ,че е с демпферен маховик и се сменя със съединителя/има пуснати теми/
.Най-лошото на АФН-а е катто спомена колегата ,че са редки и не се намират читави за добра цена
P.S.Ако пуснеш ГТИ 115 коня срещу АФН на 400м или 0-100 ГТИ-то ще бие АФН-а /говорим за сток/,въпреки че ако караш двата поотделно АФН-а ще ти се стори осезаемо по-мощен и бърз.


P.S.Ако пуснеш ГТИ 115 коня срещу АФН на 400м или 0-100 ГТИ-то ще бие АФН-а /говорим за сток/,въпреки че ако караш двата поотделно АФН-а ще ти се стори осезаемо по-мощен и бърз.
Темата ще стане веселба .Та моето мнение по въпроса е че ГОЛФ3 Е КОСМИЧЕСКИ КОРАБ с двигателя ТДИ с невероятните 110 к.с.Развива немислими за останалите автомобили скорости и си превърта километража поне два пъти и то още на трета.При това гори само 3 л. нафта по 0,30 лв. при средна скорост 240 км/ч на трета предавка естествено.Няма изобретен по добър двигател с вътрешно горене от АФН и затова този мотор е залегнал в космическата програмата на НАСА ,като единствения източник на задвижване на совалките им от десето поколение,които се планира да излязат в космоса през 3015 г. Всичко това естествено е така защото този голф е ТВОЯ и няма по добра и бърза кола на земята от него понеже ти си си го купил ЗА 4000 евро,каран от зъболекарка и съм сигурен,че е на реални 45000 км. и със сервизна книжка дето е обслужена 1 месец преди да я вземеш ти,а балъците ги взимат за по 1500 същите. Фолксваген груп смятат да преустановят всички развойни проекти на нови модели и да произвеждат Г3 вечно,а поделението Ауди пък направо го закриват като безпереспективно.
П.С. Вземаш си книжката на гоУфа и си я изчиташ внимателно особено относно максималната скорост на ТДИ и ГТИ16V,не е лошо и да се сетиш,че ГТИ16V има едно нещо дето му викат скоростна кутия и всеки нормален водач ако се подгоните няма да кара на 5-та с 80 и да чака да ускорявате на една и съща предавка,а ще свали просто надолу ,оборотите ще скочат в червеното до цифра дето я няма на твоя оборотомер хич и космическия АФН ще остане далече от земята,а ГТИ16V дори на 4-та вдига повече отколкото АФН ще вдигне и на 8-а.В А4 пък има едни 1.8Т с които пък въобще не е добре да се мериш с АФН,то и с 2.4 не си е работа за АФН ама щом си вярваш давай.Щях да пропусна ,понеже спомена че А4 не може да се мери с Г3 ТДИ с какъвто с какъвто и да е мотор само за твое сведение в А4 като автомобил от по висок клас слагат и 2.8 мотор,както и 2.7 бензинов битурбомотор ,че и РС версия има,ама и те ще клекнат пред АФН де.А щях да забравя ако му сложиш чип,филтър,махнеш катализатора и налееш спортна течност за чистачки и лепенка ремус,тогава и Р32 няма да може да ти се опре в диапазона от 240 нагоре
Иначе за това,че е икономичен и върви поносимо като за дизел съм напълно съгласен с теб.Не искам да си представям как ще се превъзбудиш пък ако се качиш на Г4 с ARL то тогава и Бугати Вейрон няма да може да ти се опре.
П.С. Вземаш си книжката на гоУфа и си я изчиташ внимателно особено относно максималната скорост на ТДИ и ГТИ16V,не е лошо и да се сетиш,че ГТИ16V има едно нещо дето му викат скоростна кутия и всеки нормален водач ако се подгоните няма да кара на 5-та с 80 и да чака да ускорявате на една и съща предавка,а ще свали просто надолу ,оборотите ще скочат в червеното до цифра дето я няма на твоя оборотомер хич и космическия АФН ще остане далече от земята,а ГТИ16V дори на 4-та вдига повече отколкото АФН ще вдигне и на 8-а.В А4 пък има едни 1.8Т с които пък въобще не е добре да се мериш с АФН,то и с 2.4 не си е работа за АФН ама щом си вярваш давай.Щях да пропусна ,понеже спомена че А4 не може да се мери с Г3 ТДИ с какъвто с какъвто и да е мотор само за твое сведение в А4 като автомобил от по висок клас слагат и 2.8 мотор,както и 2.7 бензинов битурбомотор ,че и РС версия има,ама и те ще клекнат пред АФН де.А щях да забравя ако му сложиш чип,филтър,махнеш катализатора и налееш спортна течност за чистачки и лепенка ремус,тогава и Р32 няма да може да ти се опре в диапазона от 240 нагоре

- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
vw16v написа:Темата ще стане веселба .Та моето мнение по въпроса е че ГОЛФ3 Е КОСМИЧЕСКИ КОРАБ с двигателя ТДИ с невероятните 110 к.с.Развива немислими за останалите автомобили скорости и си превърта километража поне два пъти и то още на трета.При това гори само 3 л. нафта по 0,30 лв. при средна скорост 240 км/ч на трета предавка естествено.Няма изобретен по добър двигател с вътрешно горене от АФН и затова този мотор е залегнал в космическата програмата на НАСА ,като единствения източник на задвижване на совалките им от десето поколение,които се планира да излязат в космоса през 3015 г. Всичко това естествено е така защото този голф е ТВОЯ и няма по добра и бърза кола на земята от него понеже ти си си го купил ЗА 4000 евро,каран от зъболекарка и съм сигурен,че е на реални 45000 км. и със сервизна книжка дето е обслужена 1 месец преди да я вземеш ти,а балъците ги взимат за по 1500 същите. Фолксваген груп смятат да преустановят всички развойни проекти на нови модели и да произвеждат Г3 вечно,а поделението Ауди пък направо го закриват като безпереспективно.
П.С. Вземаш си книжката на гоУфа и си я изчиташ внимателно особено относно максималната скорост на ТДИ и ГТИ16V,не е лошо и да се сетиш,че ГТИ16V има едно нещо дето му викат скоростна кутия и всеки нормален водач ако се подгоните няма да кара на 5-та с 80 и да чака да ускорявате на една и съща предавка,а ще свали просто надолу ,оборотите ще скочат в червеното до цифра дето я няма на твоя оборотомер хич и космическия АФН ще остане далече от земята,а ГТИ16V дори на 4-та вдига повече отколкото АФН ще вдигне и на 8-а.В А4 пък има едни 1.8Т с които пък въобще не е добре да се мериш с АФН,то и с 2.4 не си е работа за АФН ама щом си вярваш давай.Щях да пропусна ,понеже спомена че А4 не може да се мери с Г3 ТДИ с какъвто с какъвто и да е мотор само за твое сведение в А4 като автомобил от по висок клас слагат и 2.8 мотор,както и 2.7 бензинов битурбомотор ,че и РС версия има,ама и те ще клекнат пред АФН де.А щях да забравя ако му сложиш чип,филтър,махнеш катализатора и налееш спортна течност за чистачки и лепенка ремус,тогава и Р32 няма да може да ти се опре в диапазона от 240 нагореИначе за това,че е икономичен и върви поносимо като за дизел съм напълно съгласен с теб.Не искам да си представям как ще се превъзбудиш пък ако се качиш на Г4 с ARL то тогава и Бугати Вейрон няма да може да ти се опре.
Полезна информация даваш колега, не разбрах каква кола караш само!
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Кой каквото ще да говори бенц-а си е бенц. Карам дизелов автомобил заради по-голямото удоволствие от шофиране и по-ниският разход на гориво. Опре ли до вървеж, при еднакъв обем дизелов и бензинов турбиниран двигател просто няма какво да говорим!
П.С. Сори към колегите дизелджии, но това ми е мнението.
П.С. Сори към колегите дизелджии, но това ми е мнението.
- recaro_7
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
- Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
oxooo
ОПА...и аз малко да напиша,като бивш собственик на 2Е и настоящ на на 1Z ще кажа,че скоро на бензинова кола няма да се кача...иначе и аз търсих сумана време АФН,но се уморих и ме заболя главата да гледам полу-уморени 110-ки за по 7000лв. Все пак това е Г3.
За тези $ Ц-класа 97 250ТД ще караш.
Иначе за разход нямам думи за ТДИ,който каже,че не е икономичен е
То и читаво 1Z трудно под 6000лв.
Аз мойта я взех 6100 ГТ ТДИ 5вр. лилав клими и т.н.,ама и той ми глатна 800лв. Обслужване...
Та в заклучение дизела си гори малко,но е доста скъп за подръжка.
На ГТИ-то я сам дал 300лв за пълно обсижване,я не...
просто дилеза с тези сумана ролки,а иначе и аз минах през демферна шайба-колко струва не ми се коментира....
Ако човек кара до 10000км на година мисля,че няма смисъл от дизел,освен ако нафтата не му е аванта
За тези $ Ц-класа 97 250ТД ще караш.
Иначе за разход нямам думи за ТДИ,който каже,че не е икономичен е

То и читаво 1Z трудно под 6000лв.
Аз мойта я взех 6100 ГТ ТДИ 5вр. лилав клими и т.н.,ама и той ми глатна 800лв. Обслужване...
Та в заклучение дизела си гори малко,но е доста скъп за подръжка.
На ГТИ-то я сам дал 300лв за пълно обсижване,я не...
просто дилеза с тези сумана ролки,а иначе и аз минах през демферна шайба-колко струва не ми се коментира....

Ако човек кара до 10000км на година мисля,че няма смисъл от дизел,освен ако нафтата не му е аванта

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 59 госта