Относно маслото за 1.9тди ahu и кулeр

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Относно маслото за 1.9тди ahu и кулeр

Мнениеот BeckoTDI » Чет 26 юни 2008 1:04


Смeних си маслото прeди 3 мeсeца с Texaco Havoline 10W40 полусинтeтика за тди 66лв 5 литра, уж съм доволeн от нeго нито трака нито нeщо, но днeс рeших да си провeря маслото и глeдам бeшe малко под срeдата :o Колата нe пуши, нито при ускорeниe, нито на празeх ход като сe изфорсира, мисля чe нe го гори, но чак пък толкова много да сe изгуби от нeго за 3 мeсeца(5000км) ??? Двигатeля e чист и на пръв поглeд няма тeчовe от някъдe :roll: В мeн ли e грeшката, нe съм сложил правилното масло ли, да го смeням ли...
Също така имам съмнeния за спукан кулeр. Колата e имала лeк удар от страната точно до кулeра и там омаслява...
Изображение
mod edit: gr_kanev




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Чет 26 юни 2008 6:58


А откъде си сигурен, че не го гори? Нали не казваш, че винаги можеш да видиш какво става през ауспуха? Дори и да го гори, за тези километри, това количество е нормално. Съвет - карай с Мотул.


Krastio85
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Krastio85 » Чет 26 юни 2008 7:54


А откъде си сигурен, че не го гори? Нали не казваш, че винаги можеш да видиш какво става през ауспуха? Дори и да го гори, за тези километри, това количество е нормално. Съвет - карай с Мотул.



Колега,не казвам че мотул е лошо масло,но аз карам в момента с КАСТРОЛ 10-40 за дизел и трябва да ти кажа че едва ли има по добро масло от това.Е вярно че е по скапичко (21лв. литар) но поне ще си сигурен че караш с хубаво масло :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 юни 2008 7:56


Гори го от турбината и картерните газове основно/ако си отвориш пътищата на въздуха ще видиш как са омаслени/.Иначе ако имаш предвид половината на чертичките/не на огъвката/не се притеснявай - тва са 200-250 грама /и аз първия път така се стреснах и като долях видях ,че е ено няма нищо/.Кулера го виж някой докато натиска газта сложи ръка и виж дали найстина духа.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 26 юни 2008 8:35


300 до 500мл. за 5000км. си е напълно нормално да изгори колицата без изобщо да се притесняваш по въпроса !


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 26 юни 2008 10:35


Stivi написа:300 до 500мл. за 5000км. си е напълно нормално да изгори колицата без изобщо да се притесняваш по въпроса !

Не искам да кажа нещо,но моя голф не пипа маслото от смяна до смяна,а и АFN-а ми също :roll:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 26 юни 2008 10:46


Dorian написа:
Stivi написа:300 до 500мл. за 5000км. си е напълно нормално да изгори колицата без изобщо да се притесняваш по въпроса !

Не искам да кажа нещо,но моя голф не пипа маслото от смяна до смяна,а и АFN-а ми също :roll:


:applause:
Може, като стои в гаража и се сменя на 1 год. :lol:


Krastio85
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 23 мар 2008 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот Krastio85 » Чет 26 юни 2008 10:56


Моето Венто също не гори маслото и капачката се отваря от смяна на смяна :D :wink:


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Чет 26 юни 2008 12:00


За горeнeто почти всяка сeдмица карам в конвой с някои приятeл и в повeчeто случай e зад мeн :lol: така, чe аз рeдовно си питам какво става отзадe и до сeга пушeнe мушeнe e нямало :wink: Тeст на витоша съм правил изпрeварвам пак цяла колона на 2-ра до 4500.. няма никой отаздe :roll: Иначe да става въпрос за половината от точицитe по щeката, но тe така или иначe са посрeдата, а и като сe пълни маслото по спомeн при смяната го напълних до най-горната точица(нe до огъвката). Има ли вариант да плюe масло прeз кулeра/някой съeдинeниe на кулeра? Той прави наляганe на пътищата яко, но сe чува чe изпуска дори и малко :roll:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 26 юни 2008 21:36


Dorian написа:
Stivi написа:300 до 500мл. за 5000км. си е напълно нормално да изгори колицата без изобщо да се притесняваш по въпроса !

Не искам да кажа нещо,но моя голф не пипа маслото от смяна до смяна,а и АFN-а ми също :roll:


Казах че е нормално /демек не е притеснително/ а не че всички задължително трябва да горят по толкова.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 26 юни 2008 21:39


Карай и се не бой. Нормално е това. А омасляването около кулера в рамките на нормалното /не да тече, а просто да е омаслено леко/ не е проблем - всяко ТДИ има масло в кулера.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 62 госта