Сложих нов N75 /пак благодарско на klenbuterol като снабдител/.Колата тръгна една идея по плавно при ускорение/може и да си внушавам/ ама пак на 160-170 умира

Вече се виждам в чудо.Дебитомер-нов,Н75-нов,всички праметри в норма/ВАГ-Ком/,оправена центровка/в горния край на предварение/,29.5 компресия на всички цилиндри,разход на масло 200 гр. за 6к километри,турбината си надува стабилно на 0.9,съотношението оборти-скорост е нормално,нормални гуми,работещ ЕГР/намален колкото може чрез ВАГ-Ком/,няма дупки по пътя на въздуха до колектора,няма мехурчета във горивния филтър.Единствените леки аномалий са ,че при студено време колата изпушва при палене и пали от почти оборот/ама и акомулатора не е първа младост/-от тук ме навежда мисълта за дюзи ама чак пък 20-30 км./ч. ,а и колата по никав друг начин не пуши

.Другото е че от щеката на маслото има лек подухване като си навра пръста вътре,докато на Вентоман при компресия 30-30.5 няма грам повей

Който може да помага с идей.