Golf 4 TDI 110hp проблем при топло палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
naster
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Golf 4 TDI 110hp проблем при топло палене

Мнениеот naster » Съб 21 юли 2007 16:04


Когато двигателя е топъл пали по-трудно.Казаха ми,че имало някъв датчик за топло палене,който трябвало да се смени.Някой знае ли нещо и имал ли е такъв проблем?




Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Съб 21 юли 2007 17:49


Пробвай с нов акумулатор.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Съб 21 юли 2007 18:31


споко.....май повечето ТДИ-та са така 8)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 21 юли 2007 18:37


w_smith написа:Пробвай с нов акумулатор.


:да: Оикновенно помага освен ако акумулатора е наред но стартера не е ,но това е по-редкия вариант !


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 21 юли 2007 20:10


GodLike написа:споко.....май повечето ТДИ-та са така 8)

Що бе, при мен не е така! Ти поне знаеш!


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Съб 21 юли 2007 20:18


За датчик за топло палене не съм чувал , и ако колата не е помпа дюза а е с помпа , залагам на датчика в помпата който мери температурата на горивото . Той прави такива проблеми . С ваг-ком , може да се види !


naster
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот naster » Съб 21 юли 2007 23:18


еми мисла да я закарам на диагностика в официалния сервис,там би трябвало да ми кажат.Какво е ваг-ком?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 21 юли 2007 23:26


naster написа:еми мисла да я закарам на диагностика в официалния сервис,там би трябвало да ми кажат.Какво е ваг-ком?
:012:
Не прави тая грешка ако не искаш да ти изпосменат половината мотор за нищо.Ако не вярваш изчети се из темите и ще разбереш.Пиши ЛС на колегата Ventoman - дори и да не ти реши проблема няма да ти одере кожата и прецака колата и най-малкото ще ти каже от какво не е пробема :wink:


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Съб 21 юли 2007 23:46


Брат същия проблем имах и аз пробвах няколко варианта .Това с датчика който колегата ти каза може да го пробваш дали ще има ефект като извадиш буксата на датчика на топъл мотор и да запалиш ако има Чуствителна разлика можеби датчика е за смяна ,но ако няма пробвай втория варянт който при мене стана ,да смениш акумулатора .При мен акумулатора беше проблема ,а искам да отбележа че го свалях зареждах го и пак нямаше ефект - с стария.той си палеше и зимата и лятото музиката постоянно свиреше и не мигаше касетофона ,но се оказа че в него е проблема .Когато ми падна акумулатора от дълго свирене на касетофона и реших да го сменя направо се родих колата пали както студена така и топла .Ако имаш някой познат с нов дизелов акумулатор смени го за да видиш.И третия вариант е един датчик който се намира дирекно в помпата (датчик или клапан незнам точно ) но го бях чел в някакъв линк от някакъв си американски форум и там бяха написали и номера на елемента който са сменили за да се оправи колата
И все пак при мен недаваше признак да е акумулатора проблема и се оказа точно той .
Аз си взех Бош капсолован 75А /720 Аh стартов ток - около 160 лв с 3 год гаранция но имаше и доста по евтини варянти( български батерий ) по около 100-на лв
Моя мотор е AHF 110 к.с.

Поздрави и успех ти желая


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Нед 22 юли 2007 10:07


Аз съм с Varta акомулатор ... няма грижи ... топло/студено пали на половин оборот.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Пон 23 юли 2007 0:00


Malok написа:Брат същия проблем имах и аз пробвах няколко варианта .Това с датчика който колегата ти каза може да го пробваш дали ще има ефект като извадиш буксата на датчика на топъл мотор и да запалиш ако има Чуствителна разлика можеби датчика е за смяна ,но ако няма пробвай втория варянт който при мене стана ,да смениш акумулатора .При мен акумулатора беше проблема ,а искам да отбележа че го свалях зареждах го и пак нямаше ефект - с стария.той си палеше и зимата и лятото музиката постоянно свиреше и не мигаше касетофона ,но се оказа че в него е проблема .Когато ми падна акумулатора от дълго свирене на касетофона и реших да го сменя направо се родих колата пали както студена така и топла .Ако имаш някой познат с нов дизелов акумулатор смени го за да видиш.И третия вариант е един датчик който се намира дирекно в помпата (датчик или клапан незнам точно ) но го бях чел в някакъв линк от някакъв си американски форум и там бяха написали и номера на елемента който са сменили за да се оправи колата
И все пак при мен недаваше признак да е акумулатора проблема и се оказа точно той .
Аз си взех Бош капсолован 75А /720 Аh стартов ток - около 160 лв с 3 год гаранция но имаше и доста по евтини варянти( български батерий ) по около 100-на лв
Моя мотор е AHF 110 к.с.

Поздрави и успех ти желая


хуу де, ама къде е логиката да е от акумулатора? Би ли обяснил.


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Пон 23 юли 2007 1:33


batkotivalio написа:хуу де, ама къде е логиката да е от акумулатора? Би ли обяснил.



Ами в разликата на стартовия ток ,който подава новия акумулатор и стария

поне при мен след тази манипулация нешата заспаха без да съм пипал нищо друго


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пон 23 юли 2007 16:00


Malok написа:
batkotivalio написа:хуу де, ама къде е логиката да е от акумулатора? Би ли обяснил.



Ами в разликата на стартовия ток ,който подава новия акумулатор и стария

поне при мен след тази манипулация нешата заспаха без да съм пипал нищо друго


Ок. Но като е студена как е палила? По-лесно от като е топла или???


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 23 юли 2007 20:02


4oroi4o написа:
Malok написа:
batkotivalio написа:хуу де, ама къде е логиката да е от акумулатора? Би ли обяснил.



Ами в разликата на стартовия ток ,който подава новия акумулатор и стария

поне при мен след тази манипулация нешата заспаха без да съм пипал нищо друго


Ок. Но като е студена как е палила? По-лесно от като е топла или???

Интересен феномен ама колегата не е първия който го споделя.


Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Пон 23 юли 2007 23:03


4oroi4o написа:Ок. Но като е студена как е палила? По-лесно от като е топла или???


Ами много просто . Когато колата е студена компа го отчита този факт и подава по-богата горивна смес ,за да може автомобила да запали по-лесно . Същото нещо се прави самоче ръчно(при по-старите мотори )с обогатителя . И да не забравяме факта че при 4-те подгревателните свещи не се влкючват когато колата е топла .

Са що спорим ? аз казах че при мен това е оправило нещата и то перфектно ,няма и спомен от трудното палене , а палеше наистина трудно ,даже са ми правели забелешки колко трудно палел дизела ми и как бил скапан и бил за центровка на помпа и после им натрих носовете :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 61 госта