Така значи делкото на което беше проблемният датчик на Хол беше заменено с друго втора употреба и същото бе монтирано при което колата ми запали без проблем.При самото размонтиране на старото откачих буксата на масленият датчик и от старост ли от температурата ли пластмасата се счупи и останаха две кабелчета с обувки на тях, едното е жълто другото синьо и бяло и не обърнах внимание кое къде е и кое отива в масленият датчик

та когато се качих да тествам колицата дали добре върви и при напаването им над 2000 оборота започваше да пищи зумера в купето и да свети лампата на маслото

!!!Почти сигурен бях че това е проблем от тия двете кабелчета тъй като играх тото2 кое да баде жалтото или бялото със синьо

обърнах и сложих другото от двете кабелчета на масленият датчик и проблема исчезна

....Та въпроса ми е ако някой от по знаещите е имал проблем от този вид да сподели и дали не съм объркал нещо и ако може някой с Г-60 да сподели какъв е цвета на кабелчето което излиза от масленият датчик
