Въпрос към колегите с 1,8 Г-60 !!!

Техническа и сервизна информация за най-спортните модели на VW
djigo_doom
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 19 юни 2008 22:15
Автомобил:
Двигател:

Въпрос към колегите с 1,8 Г-60 !!!

Мнениеот djigo_doom » Пет 19 дек 2008 21:50


Така значи делкото на което беше проблемният датчик на Хол беше заменено с друго втора употреба и същото бе монтирано при което колата ми запали без проблем.При самото размонтиране на старото откачих буксата на масленият датчик и от старост ли от температурата ли пластмасата се счупи и останаха две кабелчета с обувки на тях, едното е жълто другото синьо и бяло и не обърнах внимание кое къде е и кое отива в масленият датчик :roll: та когато се качих да тествам колицата дали добре върви и при напаването им над 2000 оборота започваше да пищи зумера в купето и да свети лампата на маслото :shock !!!Почти сигурен бях че това е проблем от тия двете кабелчета тъй като играх тото2 кое да баде жалтото или бялото със синьо :lol: обърнах и сложих другото от двете кабелчета на масленият датчик и проблема исчезна :yeaha:....Та въпроса ми е ако някой от по знаещите е имал проблем от този вид да сподели и дали не съм объркал нещо и ако може някой с Г-60 да сподели какъв е цвета на кабелчето което излиза от масленият датчик :?: :?: :?:




Потребителски аватар
sharko_11
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Въпрос към колегите с 1,8 Г-60 !!!

Мнениеот sharko_11 » Вто 03 фев 2009 21:36


АБЕ МОИА Е СИН АМА МАГАРЕТО КАТО ГО ИСЦЕПИА И ЗАГРЕЕ ПРАВИ САШТИА ПРОБЛЕМ ПИСКА И СВЕТИ АМА ИНАЧЕ ГО ЗАКАЧАХ ДИГА СИ МАСЛО



Върни се в “Scirocco & Corrado”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта