Здравейте колеги.
Искам да попитам дали има нещо специфично в слагането на мотор АБФ в Корадо Г60 ?
Мисалта ми е дали имат нещо общо скорости т.н. или трябва всичко да се сменя
Мерси предварително
Корадо АБФ
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Корадо АБФ
За тук си колега....
viewforum.php?f=9
viewforum.php?f=9
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Корадо АБФ
Нека тогава помоля модераторите да преместят темата да не пускам 2 ра
Re: Корадо АБФ
АБФ-а е малко по висок мотор от Г60 и е възможно да ти опира в капака,а другия проблем ще ти бъде задния тампон от пасажерската страна,на АБФ-а е с различно захващане и самия тампон е друг,ще трябва или да смениш предния мост с такъв от АБФ или да преправиш планката на твоя. Ако слагаш мост от АБФ си остави твоите носачи и полуоски защото в противен случай ще имаш проблем с предните колела,излизат с по 2-3см по навън и ако си с по широки джанти или с по малко ЕТ има голяма вероятност да ти опрат във веждите и то доста
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Корадо АБФ
Благодаря много колега
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Корадо АБФ
G60 написа:АБФ-а е малко по висок мотор от Г60 и е възможно да ти опира в капака,а другия проблем ще ти бъде задния тампон от пасажерската страна,на АБФ-а е с различно захващане и самия тампон е друг,ще трябва или да смениш предния мост с такъв от АБФ или да преправиш планката на твоя
нее нужно да преправя никаква планка, просто отвива планката на Г60то от 4 болта които я държат към блока и я завива на АБФа
Монтирал съм АБФ в голф 2 поне там няма проблем с капака
Re: Корадо АБФ
Да може и така да стане със смяна на лапата,за това не се сетих че може да стане при АБФ-а но с капака определено ще има проблем,на Г60 е вдлъбнат докато на 9А и ВР6 е изпъкналия капак точно поради тази причина
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Корадо АБФ
Значи колеги освен с капака с друго няма да имам проблем
И от какво мога да сложа капак понеже ако го режа трява и някакав въздухоуловител да сложа а тея работи вече не ми дипадат много много
И от какво мога да сложа капак понеже ако го режа трява и някакав въздухоуловител да сложа а тея работи вече не ми дипадат много много
- divaka
- Мнения: 610
- Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 16vG60
- Местоположение: София (Красна поляна)
Re: Корадо АБФ
ще трябва да си намериш капак от ВР6 или от 2.0 16В след 93 година те са изпъкнали в средата
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Корадо АБФ
divaka написа:ще трябва да си намериш капак от ВР6 или от 2.0 16В след 93 година те са изпъкнали в средата
Това обаче е доста трудно май
- Bubo
- Мнения: 584
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
- Автомобил: Audi S4 Biturbo
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Корадо АБФ
JoroKN написа:divaka написа:ще трябва да си намериш капак от ВР6 или от 2.0 16В след 93 година те са изпъкнали в средата
Това обаче е доста трудно май
Ако имаш много желание,ще си мамериш.
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Корадо АБФ
Като гледам бая работа ще ми се отвори
- spitt
- Мнения: 49
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: razgrad, sofiq
Re: Корадо АБФ
Колега аз карам корадо Кр и то е с вдлабнат капак, не сам сигурен че ще ти опира. Казвам го не с цел да оспоря другите мнения, нямам такава цел!!! Може и да греша!!!
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пон 07 юли 2008 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Корадо АБФ
Колеги, видях че коментирате това с височината на капаците и реших да ви кажа какви наблюдения имам. След направените измервания на двата вида капаци които имам установих, че арматурата отдолу има различна форма, а също така е и по-висока т.е. издувката е в следствие от по-високата апматура, а отдолу повърхностите са еднакво равни. Разликата може да дойде от различното оребряване, но при условие че слагам капак от Г60 на 9А купе и няма никаква разлика дори при захващането, дъгата на калниците, дължина, широчина и други мисля че не може да има някаква контра разлика. Не съм проучил въпроса дали има пазлика във височината на тампоните , НО съвсем скоро ще разбера .
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Корадо АБФ
Причината да започнат да произвеждат надутия капак е вграждането на ВР6 в коррадо, но всички коли след 92г са с надутия капак независимо с кой мотор са.При ВР6 и очиларката е различна и начина на монтаж на радиаторите.
Разликата във височината на КР/ПЛ/9А спрямо АБФ е 1.5см в полза на АБФ
Разликата във височината на КР/ПЛ/9А спрямо АБФ е 1.5см в полза на АБФ
Върни се в “Scirocco & Corrado”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта