а какъв е проблема просто да си остана на 4х100
вътрешните карета са еднакви 100мм и смяната да стане единствено с кутията, като от въртешните карета вкл. навън нищо да не се пипа? Не ми се иска да минавам на 5х100, макар че имам ходова част от пасат вр6 б4, дето се води юбилейната. Въобще съм зареден с достатъчно части като шенкели, главини, карета за юби ходовата част и ми е много по-удобно да поддържам нея, отколкто тая за г2 гти. за ъбгрейт на спирачките 5х100 също ми е по-удобен
Целата работа е че колата е с един любим мой модел борбет А , 9-ки с малък офсет 4х100 и варианта е разпробиване на главините ако се ползва юби ходовата част. За фланци място няма, освен ако не се раздува
не съм мерил, но що си мисля че моста на пасата е различен- ще дойде разлика в отворите за захващане към купето. Мисля че разстоянието м/у роговете на пасата ще е по-голямо.
явно отпред за охлеждането ще се работи с флекса. Тъкмо ще натъпча и радиатор от пасат вр6, който е най-големия възможен и по принцип в корадо не влиза, пробвали сме го. Колкото по-голям, толкова по-добре важи и за радиаторите
